Презентація стосується сучасної проблеми - поводження з побутовими відходами.
Готуючись до уроку рекомендую провести анонімне анкетування серед учнів, учні можуть опрацювати результати, подати їх у вигляді плаката, презентації, тощо.
1 спосіб : Захоронення відходів Сміттєві полігони – організовані сміттєзвалища ( страшне екологічне лихо – с. Грибовичі Львівська обл. )Стихійні смітники
Номер слайду 6
Номер слайду 7
В ліцеї було проведено анонімне опитування ( 160 учнів )Ліцеїсти відповіли на 5 запитань. Варіанти відповідей : так чи ні
Номер слайду 8
1 запитання. Чи чули ви про сортування сміття?96 % - опитаних учнів ліцею чули про сортування сміття ( 153 учні ) 4 % ( 7 учнів ) не чули про сортування сміття
Номер слайду 9
Сортування сміття (відходів) процес, при якому відходи поділяються на різні групи. 2 спосіб :
Номер слайду 10
2 запитання. Чи знаєте ви як сортують сміття?79 % - опитаних учнів ліцею знають як сортують сміття ( 127 учнів ) 21% ( 33 учнів ) не знають як сортують сміття
Номер слайду 11
Номер слайду 12
Швеція
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Франція
Номер слайду 15
Німецькі супермаркети платять за повернення пластикової тари
Номер слайду 16
Нова Зеландія
Номер слайду 17
м. Ужгород, Закарпаття
Номер слайду 18
Сортування сміття
Номер слайду 19
Сортування сміття
Номер слайду 20
3 запитання. Чи сортуєте ви сміття?25 % - опитаних учнів ліцею сортують сміття ( 41 учень ) 75% ( 119 учнів ) не сортують сміття
Номер слайду 21
3 спосіб : переробка сміття. Цікаво, що вперше технологія повторного використання паперу в Японії була застосована ще в XI столітті. Сьогодні японці володіють найсучаснішими технологіями переробки сміття. Так, саме тут відносно нещодавно була створена справді революційна технологія переробки пластмас
Номер слайду 22
Цікавий досвід ЯпоніїВ Японії проблема поводження з відходами особливо актуальна ще і тому, що там просто немає місця для поховання відходів.
Номер слайду 23
І т а л і я. Окреме збирання біовідходів (шкаралупи, дерев'яних ящиків та навіть паперових серветок, які ми використовуємо під час їжі) можна перетворити на доходний бізнес, який виробляє екологічне добриво
Номер слайду 24
Європейські країни Перероблену сировину зі скла використовують для виробництвах цегли, плитки, водних фільтрів, кераміки та іншого.
Номер слайду 25
К а н а д а. У канадському місті Ванкувер дороги покривають асфальтом, в який додають 20% пластику – це робить його дешевшим
Номер слайду 26
4 запитання : Чи здаєте ви на переробку батарейки?24 % - опитаних учнів ліцею здають батарейки на переробку ( 48 учнів ) 76% ( 122 учні ) не здають батарейок
Номер слайду 27
Відео “Утилізація батарейок”
Номер слайду 28
Загадка. Що це за будівля?
Номер слайду 29
Номер слайду 30
Номер слайду 31
Яка відповідь ?
Номер слайду 32
Це сміттєспалювальний завод в Японії !!!
Номер слайду 33
4 спосіб : спалювання сміття. Вперше «сміттєспалювальний заклад» було побудовано ще в 1870 р. поблизу Лондона. Там спочатку сміття спалювали без сортування, потім зі шлаків стали витягувати металобрухт. З середини 1970-х рр.., у розпал світової енергетичної кризи, на відходи стали дивитися як на додаткове джерело енергії.
Номер слайду 34
Д а н і я
Номер слайду 35
Ш в е ц і я
Номер слайду 36
Номер слайду 37
П о л ь щ а
Номер слайду 38
5 запитання : Чи потрібен сміттєпереробний та сміттєспалювальний завод в Червонограді ?66 % - опитаних учнів відповіли ТАК ( 106 учнів ) 32% ( 51 учень ) сказали НІ2% - ( 3 учні ) не визначилися
Номер слайду 39
я п о н і я. З ЗАЛИШКІВ ВІД СПАЛЮВАННЯ СМІТТЯ БУДУЮТЬ ОСТРОВИ – РОЗШИРЯЮТЬ ТЕРИТОРІЮ КРАЇНИ !!!
Номер слайду 40
Доки українці ламають голову, куди б викинути купи непотребу, в Європі розмірковують, як обмежити споживання, щоб залишити нащадкам чисту планету. Сміття треба сортувати, переробляти, утилізувати – спалювати за новітніми технологіями. Батарейки здавати на переробку :
Номер слайду 41
26 грудня в ліцеї розпочинаємо збір відпрацьованих батарейок . Очисть до свят свою домівку !Збережи своє здоров’я !Збережи довкілля !