Презентація "Зима. Зимові місяці."

Про матеріал
У даній презентації вміщений ілюстративний матеріал про поняття «зима» та походження назв зимових місяців - грудень, січень, лютий. Вона розширює та збагачує знання учнів про зиму, як пору року, про зимові місяці. Розвиває логічне мислення, пізнавальний інтерес, пам’ять та мовлення учнів, уміння вести спостереження. Виховує дбайливе ставлення до природи, бажання її зберегти. Презентація використовується на етапі вивчення нового матеріалу та сприяє кращому засвоєнню учнями.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗИМА У ПРИРОДІ. ЗИМОВІ МІСЯЦІ. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ,2 КЛАСШабада О. М.

Номер слайду 2

Організація учнів до уроку. ПРИВІТАННЯСніжинка зимова залетіла в класІ в коло ранкове зібрала всіх нас. Давайте з’єднаєм долоньки свої І радо всміхнемось: я – вам, ви – мені.

Номер слайду 3

Вправа “Долоньки”

Номер слайду 4

ВПРАВА «СИНОПТИК»Яка зараз пора року?Який місяць?Що ви побачили, коли йшли до школи?Сьогодні тепло чи холодно?Чи є опади?Які погодні явища ви спостерігали протягом останньої доби?

Номер слайду 5

Гра «ЧАРІВНА СКРИНЯ»Стало біло навкруги-Я розтрушую сніги,Наганяю холоди,Води сковую в льоди,В дружбі я з дітьми всіма. Здогадались? Я…ЗИМА

Номер слайду 6

Повідомлення теми і мети уроку:“ЗИМА У ПРИРОДІ. ЗИМОВІ МІСЯЦІ.”

Номер слайду 7

Вправа «ВХОДЖЕННЯ В КАРТИНУ»Уведення в тему

Номер слайду 8

Метод «Кластер»Ігри. Свята. МісяціСніг Мороз

Номер слайду 9

Вправа «Знайди пару»Завдання: знайди пари рукавичкам та прочитай назви зимових місяців.

Номер слайду 10

Вправа «ВІДГАДАЙ ЗАГАДКУ»Завдання: поясніть назву кожного місяця, спираючись на зміст загадки. Місяць землю грудить і хату сильно студить. Вітри із снігом все сікли і назву місяцю дали. Місяць цей лютує, бо весноньку чує. Робота над темою уроку

Номер слайду 11

Вправа «УВАЖНИЙ СЛУХАЧ»Завдання: прочитати вірш, поміркувати які ознаки місяця містяться у вірші. Змерзлим груддям крізь і всюдивкрилось поле і шляхи. Це вже грудень! – кажуть людиі вдягають кожухи.І дерева в білий іній вбрались, як у кожушок. Річка спить у кризі синійі замовкнув спів пташок.

Номер слайду 12

Вправа «УВАЖНИЙ СЛУХАЧ»Завдання: прочитати вірш, поміркувати які ознаки місяця містяться у вірші. Січень – року перший син. Носить одяг із перлин. Всіх морозами страхаєПуть – доріжки замітає. Але люблять його діти. Як же січню не радіти?Новий рік, Різдво Христове,Водохреща – ці чудові свята. Січень нам даруєВсіх гостинцями частує.

Номер слайду 13

Вправа «УВАЖНИЙ СЛУХАЧ»Завдання: прочитати вірш, поміркувати які ознаки місяця містяться у вірші. Третій місяць зветься лютий,А лютує він тому,Що на світі довго бути. Не доводиться йому. Хоче лютий, щоб на світіПанувала вік зима. Та поволі сонце гріти Починає крадькома.

Номер слайду 14

Робота з підручником. Завдання: прочитати текст у підручнику та доповнити відомості про те, чому зимові місяці отримали такі назви.

Номер слайду 15

Руханка-танок «ЗИМА»

Номер слайду 16

Вправа «ПОМІРКУЙ»Чому місяць грудень у народі називали «Стужайло», «Вітрозим», Зимник», «Трусин». Січень «січе» зиму на дві половинки. Може саме через це він дістав свою назву.. А ще його називають: «Сніжень», «Сніговик», «Льодовик», «Щипун», «Тріскун». Лютий походить від слів «злий», «жорстокий». В народі цей місяць називають: «Межень», «Крутень», «Лютень».

Номер слайду 17

Гра «ТАК ЧИ НІ»Завдання: з допомогою цеглинок LEGO визначте правильні та хибні судження: зелений колі – так, червоний – ні. Узимку сонце знаходиться високо на небі. Зимою сонечко посилає на землю мало тепла і світла. Дні стають довшими, а ночі коротшими. Річки, озера вкриті льодом. Дерева не ростуть. Часто йде дощ. Ведмідь і їжачок сплять. У небі часто кружляють сніжинки. Комашки літають над квітами. Пташки потребують нашої допомоги.

Номер слайду 18

Вправа «Художник»Завдання: з’єднай числа по порядку та намалюй картину. Який зимовий місяць поєднується із зображеним предметом. Чому ви так думаєте?

Номер слайду 19

Кросворд «Ознаки зими»

Номер слайду 20

Вправа «Логічний ланцюжок»Завдання: підбери до кожного малюнка назву зимового місяця. Обгрунтуй свою думку.

Номер слайду 21

Підсумок уроку. Рефлексія. Вправа «Прикрась ялинку»Завдання: запишіть на кульках, що цікавого ви дізналися сьогодні на уроці або запитання, які виникли у вас під час вивчення теми та прикріпіть кульки на ялинку.

Номер слайду 22

Рефлексія. Вправа ««Зафарбуй частину кола»Завдання: оціни завдання, виконані на уроці.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Брусник Мария
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додав(-ла)
Шабада Ольга
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 2 клас, Презентації
НУШ
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
1340
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку