Презентація "Змішане навчання на уроках української мови та літератури"

Про матеріал
Що таке успіх? Наскільки важливо бути успішною людиною? Успіх – досягнення поставленої мети. Рівень успіху визначається не рівнем досягнення, а рівнем свого задоволення. Зараз доцільно застосовувати у роботі технологію змішаного навчання. Використання на уроках змішаного навчання також допоможе розв’язати нагальне питання: як наповнити урок і фізичний простір так, щоб урахувати потреби кожного учня (темп навчання, складність і обсяг матеріалів, формат взаємодії).
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗМІШАНЕ НАВЧАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ Підготувала:викладач Гірницького відділення СПЛБогодарова О. С.

Номер слайду 2

Змішане навчання - це методика освіти, згідно з якою здобувач освіти засвоює одну частину матеріалу онлайн, частково самостійно керуючи своїм часом, місцем, темпом навчання, а іншу частину матеріалу вивчає в учбовому кабінеті. Принципи «змішаного навчання»

Номер слайду 3

Змішане навчання: що це і з чого складається? Термін «змішане навчання» має різні визначення. Загалом це — поєднання офлайн - («на місці») та онлайн-навчання у різних пропорціях. Сама концепція з’явилася ще в 1990-х як противага онлайн-навчанню, проте вивчати та впроваджувати її почали лише з 2000-х. Якщо уявити спектр навчання між «на місці» та онлайн, змішане навчання буде посередині між ними.

Номер слайду 4

У чому переваги змішаного навчання?Дослідники у сфері освіти Чарльз Грехем та Джаред Стайн виділяють три основні переваги системи змішаного навчання: доступність, покращення навчального процесу та зменшення витрат. Доступність та зручне користування. Самостійне опрацювання частини матеріалу робить навчальний процес більш гнучким. Слухачі курсу можуть проглянути його у такому місці та темпі, який зручний саме для них. Формат уроку зазвичай не дає можливості повторити пройдений чи осмислити новий матеріал у потрібному обсязі. Натомість за змішаного навчання здобувачі освіти самі можуть структурувати проходження того матеріалу, який їм потрібно засвоїти у межах однієї теми. Наприклад, повертатись до попередніх уроків, шукати додаткову інформацію, конспектувати тощо.

Номер слайду 5

вона  поєднує у один ланцюжок он-лайн та оф-лайн навчання. Переваги даної технології

Номер слайду 6

у формі самостійного опрацювання навчальних блоків, відеофільмів, презентацій підготовлених викладачем, додаткового матеріалу. Теоретичний матеріал учні опрацьовують он-лайн Закріплення, засвоєння навчального матеріалу своє застосування оф-лайн традиційно знаходить у класно-урочній системі під час проведення уроку. Змішане навчання надає нові можливості при вивченні української мови та літератури.

Номер слайду 7

З блоками навчальної інформації здобувачі освіти знайомляться заздалегідь

Номер слайду 8

Виховний потенціал вимушеного перебування здобувачів освіти вдома. Здобувачі освіти стають більш відповідальними. Активізується робота з джерелами інформації системи Internet. Уміння орієнтуватись у великому обсязі інформаціїДиференційований підхід до добору джерел інформаціїДопомога учням самоорганізуватись. Навички складання опорних конспектів. Навички складання тестових завдань. Активізація роботи з опорними термінами. Робота на швидкість виконання роботи в режимі он-лайн. Орієнтування у розв’язанні тестів

Номер слайду 9

Виховний потенціал вимушеного перебування здобувачів освіти вдома. Використання відео матеріалів. Виховні заходи з профілактики Короновіруса та інших інфекційних захворювань. Якісна підготовка до ЗНОВажливо навчити дитину радіти!Спілкування, правила поведінки у надзвичайних ситуаціях. Використання різноманітних інтерактивних технологій. Організація проведення STEM-уроків. Увага! Враховуй: здоров’я учня і гаджети; дотримуватись рекомендацій!

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Приклади застосування онлайн-ресурсів під час дистанційного навчання. Створення Вайбер/Телеграм/Фейсбук групу Організація он-лайн уроків Он-лайн платформи для самоосвітиi. Learn (здобувачі освіти) – https://ilearn.org.ua/ (Гейміфікована платформа для підготовки до ЗНО, предмети)Ed. Era (здобувачі освіти) – https://www.ed-era.com/Prometheus (здобувачі освіти останні класи, студенти та дорослі) – https://prometheus.org.ua/https://onlinetestpad.com/ua – конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань та сотні готових матеріалівhttps://learningapps.org/ – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів, завданьhttps://www.edmodo.com/– освітній сайт, який являє собою усічену соціальну мережу за типом Facebook, яка дозволяє спілкуватися викладачам та учням, об’єднавшись навколо процесу навчання.

Номер слайду 12

Приклади застосування онлайн-ресурсів під час дистанційного навчанняІнструменти для спільної роботи: Різний контент в Ютубі (відео, короткі ролики, серйозні фільми BBC або National Geographic)Гугл. Документи для спільної роботи. Вводити тему, давати нові знання, провокувати думки: Ютуб-канали викладачів-предметників Опитування та залучення групи до роботи –https://www.mentimeter.com/ https://get.plickers.com/ https://www.quizalize.com/ https://nearpod.com/ https://kahoot.com/ (провести контрольні роботи, зрізи знань, тести й оцінювання в ігровій формі)Створення контенту самими учнями – багато різних інструментів (про це також можна зробити підбірку з описом що і як). Блоги викладачів

Номер слайду 13

Добірка безкоштовних он-лайн ресурсів для здобувачів освіти, викладачів, батьків. Prometheus https://prometheus.org.ua/Ed. Era https://www.ed-era.com/ed. X https://www.edx.org/Coursera https://www.coursera.org/Matific https://www.matific.com/ua/uk/home/Khan Academy https://www.khanacademy.org/Доступна освіта https://dostupnaosvita.com.ua/i. Learn https://ilearn.org.ua/Be Smart https://besmart.study/ЗНО-ОНЛАЙН https://zno.osvita.ua/Відкритий Університет Майдану https://vum.org.ua/Codecademy https://www.codecademy.com/Duolingo https://uk.duolingo.com/Lingva. Skills https://lingva.ua/Hogwarts is here http://www.hogwartsishere.com/

Номер слайду 14

Усеукраїнська школа онлайн – E-SCHOOL.net.ua Це платформа з уроками, конспектами та тестами з різних предметів.  Тут розміщено уроки, які складаються з навчальних відео, конспектів і завдань. Є можливість ознайомитися з інструкцією, як користуватися платформою.   Платформа працює так: переглядаємо урок (відео), опрацьовуємо конспект (під відео є можливість натиснути «Завантажити конспект»), виконуємо тести.  Онлайн-школа - це базова «комплектація», яку ми, викладачі, можемо і повинні доповнювати. Зареєструватися можна тут: https://lms.e-school.net.ua/?fbclid=Iw. AR1_Cm. WPOx. Wtp7bp. Foj. CK6 S1 M46b8g2w. Gy. BW1ch. Egb. Lr4w2 LSO_5 VGj53 Y0

Номер слайду 15

ZOOM Zoom - програма для відеоконференцій і дзвінків, яку викладачі люблять за широкий функціонал, надійне з’єднання і безперебійну роботу. Для стандартних сесій обмежено час з’єднання до 40 хв. У Zoom можна створити безкоштовний обліковий запис. Можна закріпити свій віртуальний кабінет і займатися в ньому на постійній основі по одному посиланню, щоб не створювати кожен раз новий. Щоб приєднатися до конференції, здобувачеві освіти не обов’язково встановлювати додаток, – досить перейти по посиланню-запрошення і нове вікно відкриється в його браузері.

Номер слайду 16

Skype. Переваги роботи:✓  популярність – відомий більшості користувачів, за замовчуванням встановлений на більшості пристроїв, а значить у здобувачів освіти не буде проблем з установкою і функціоналом;✓ необмежений час групових конференцій;✓ доступна трансляція екрану з мобільних пристроїв. Мінуси Skype:– дуже «важка» програма, тягне багато ресурсів ПК і часто підвисає на слабких комп’ютерах;– дуже важко транслює відео і звук, вичавлюючи з комп’ютера всю міць (що в свою чергу ускладнює паралельну роботу інших програм і вікон ПК);– можна вивести тільки демонстрацію свого екрану, але не окремих додатків.

Номер слайду 17

Viber Мінімальні вимоги до обладнання для навчання у Viber: Для викладача — персональний комп’ютер (з веб камерою) чи ноутбук. Підключення до інтернету. Для здобувача освіти — смартфон або комп’ютер. Підключення до інтернету. Найкращий інструмент для координації — Viber, найпоширеніший месенджер в Україні. Використовуючи Viber, класний керівник створює групу, куди входять здобувачі освіти групи та всі викладачі, які ведуть у них уроки. У цій групі організовується інформування про наступні уроки, їх час, формат та інше. Учні можуть запитувати та отримувати відповідь про розклад, час занять тощо. Цей месенджер є «точкою збору». Якщо виникли проблеми під час використання інших інструментів, учні та викладачі завжди можуть повернутися до месенджера та обговорити подальші дії.

Номер слайду 18

i. Learn i. Learn – гейміфікована платформа з з української мови та літератури, біології, математики, історії України, англійської мови, щотижневі вебінари. Навчання цікаве, безкоштовне і доступне 24/7: тут є онлайн-курси з основних предметів ЗНО, вебінари з найкращими репетиторами Києва, тести, подкасти, матеріали для самопідготовки. За допомогою цієї платформи можна підготуватися до ЗНО.

Номер слайду 19

Освітній проект «На Урок» Сайт з вебінарами, конференціями, конкурсами та журналом для освітян, всеукраїнською олімпіадою, матеріалами для позакласної роботи та проведення уроків. За проходження курсів чи конкурсів учні та викладачі отримують свідоцтва і відзнаки. У пошуку можна знайти потрібний матеріал за підручником, предметом чи класом. Викладач може використовувати безкоштовний сервіс онлайн-тестів «На Урок» для повноцінної дистанційної перевірки знань, які здобули учні під час самостійної роботи. Система сама оцінить роботу за 12-бальною шкалою, або у відсотках, і так само миттєво підрахує загальну кількість балів за кожне завдання. Викладач може переглянути відповіді кожного учня, або загалом проаналізувати роботу всієї групи.

Номер слайду 20

Online Test Pad– безкоштовний багатофункціональний сервіс для проведення онлайн навчання та тестування, який включає: Конструктор тестів – багатофункціональний онлайн конструктор тестів покриває всі завдання проведення тестування. Конструктор опитувань – проведення опитувань за допомогою нашого сервісу – просте і зручне рішення ваших завдань. Конструктор кросвордів – інтуїтивно зрозумілий інтерфейс для створення кросвордів п’яти різних типів. Комплексні завдання – використання тестів, кросвордів, логічних ігор як своїх, так і загальнодоступних в одному завданні з ізольованою статистикою.

Номер слайду 21

УКРАЇНСЬКА МОВА Сайт Олександра Авраменка – доцента Київського університету імені Бориса Грінченка:http://xn--80aafnzkijm.xn--j1amh/; http://ippo.kubg.edu.ua/ekspres-uroky. Тут зібрано всі уроки відомого мовознавця Олександра Авраменка, які за своєю наповнюваністю відповідають деяким темам з української мови або ж можуть бути використані здобувачами освіти з метою підвищення свого рівня культури мовлення.  Експрес-уроки української мови від Олександра Авраменка викладач може рекомендувати учням з метою ознайомлення конкретного слововживання з подальшим обговоренням. Можна запропонувати учням створити відеоролик за аналогією до уроків О. Авраменка і презентувати під час відновленого освітнього процесу, або прикріпити на платформі у дистанційному класі для обговорення.

Номер слайду 22

«Лайфхаки з української мови», або Українська мова для дорослих і школярів: https://edera.gitbook.io/laifhaki-z-ukra-ns-ko-movi/ Цей онлайн курс ― спільна розробка Ed. Era та Освіторії.  Він складається з 5 модулів, що налічують 16 тем, і триває загалом 5 тижнів по 4 години на тиждень. Форма подачі матеріалу – відео з лайфхаками. Також цей курс ― хороший помічник для здобувачів освіти, які хочуть успішно скласти ЗНО. Кожен урок-лайфхак супроводжується робочими аркушами з завданнями для перевірки засвоєння знань і тестами.

Номер слайду 23

«Тренажер з правопису української мови»:https://webpen.com.ua/. Зручний ресурс для вивчення та засвоєння мови з великою кількістю завдань для самоперевірки.  Усі правила супроводжуються відеоуроками, а також численними онлайн-вправами. Якщо виникають складнощі з вибором правильного варіанта, можна натиснути кнопку «Підказка», і одразу запропонують відповідне правило. Кількість спроб необмежена. Крім того, постійно додаються нові завдання.

Номер слайду 24

Українська література Для опрацювання навчального матеріалу з літератури під час карантину доцільно ознайомитися та скористатися матеріалами таких онлайн-ресурсів:https://wisecow.com.ua/literatura/ukrayinska-literatura-v-imenax/  Курс лекцій від Wise. Cow. Історії від Ярини Цимбал та Євгенія Стасіневича –українських літературознавців сучасності.https://courses.ed-era.com/courses/course-v1: Osvitoria_and_Ed. Era+lifehacks201+lifehacks201/about - онлайн-курс у формі корисних порад (лайфхаків), що допоможе простежити історію розвитку мистецтва слова від фольклору й перших писемних пам’яток до сучасної української літератури, опанувати базовими теоретико-літературними поняттями, виробити навички аналізу художніх творів,  повторити та систематизувати вивчений матеріал, підготуватися до ЗНО. 

Номер слайду 25

Висновки з досвіду запуску системи змішаного навчання:змінювати спосіб своєї роботи повинні хотіти і здобувачі освіти, і викладачі;змінювати потрібно підхід до викладання і навчання, а не лише матеріальне обладнання;треба враховувати індивідуальні потреби учня(ниці) та застосовувати усі доступні для цього ресурси;використовувати проміжний контроль — щоб відразу вносити корективи, коли виникають труднощі чи система не працює як слід;чітко пояснити викладачам та учням особливості системи — щоб уникнути потенційних проблем переходу у суто онлайн- чи суто офлайн-формати.

Номер слайду 26

ДЯКУЮ ЗА УВАГУ!

pptx
Додано
19 січня 2021
Переглядів
4165
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку