На слайдах показано матеріал про "Піфагорові штани" та походження терміну "єгипетський трикутник". Є вміщено таблицю значень тригонометричних функцій для кутів: 30, 45, 60 та вміщено лайхфак "Тригонометрія на пальцях".
Тема уроку: Значення синуса, косинуса, тангенса для кутів 30˚, 45˚, 60˚Цілі: формування предметних компетентностей: домогтися засвоєння основних співвідношень між тригонометричними функціями одного кута, формул доповнення, способу обчислення та значень синуса, косинуса і тангенса кутів 30°, 45°, 60°; формувати вміння розв’язувати задачі на застосування цих співвідношень та значень тригонометричних функційформування ключових компетентностей: формувати культуру усного та писемного мовлення, сприяти удосконаленню обчислювальних навичок, виховання працьовитості, уважності, старанності.
Номер слайду 3
Піфагорові штани. Єгипетський трикутник
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Завдання. За готовим малюнком і відповідними записами сформулювати означення синуса, косинуса, тангенса. sin. A = 𝑎𝑐 sin. B = 𝑏𝑐 cos A =𝑏𝑐 cos. B =𝑎𝑐 tg A = 𝑎𝑏 tg. B = 𝑏𝑎