«Математика – наука молодих. Інакше й не може бути. Заняття математикою – це така гімнастика розуму, для якої потрібна вся гнучкість і вся витривалість молодості» Н. Вінер * *
Знаменник дробу показує на скільки рівних частин поділили щось ціле, а чисельник – скільки таких частин взяли. * * Наприклад розділили торт : Менша частина : Більша частина торту : (Три десятих) (Сім десятих)
Номер слайду 7
Правильні та неправильні дроби Якщо чисельник дробу менший від знаменника , то дріб називається правильним; якщо чисельник дорівнює або більший за знаменник , то дріб називають неправильним
Довжина 100 см 100:20=5 см 100:20*7=35 см 100:20*11=55 см
Номер слайду 27
Завдання 5, с.54 Колективна робота
Номер слайду 28
Номер слайду 29
1) 140:7=20(ст.)-величина 1 частини цілого; 2) 20*1=20(ст.)-величина дробу від цілого.
Номер слайду 30
1) 140:7=20(ст.)-величина 1 частини цілого; 2) 20*5=100(ст.)-величина дробу від цілого.
Номер слайду 31
Завдання 6, с.54 Самостійна робота
Номер слайду 32
49:7*3=21 20 20:4*2=10 30 30:10*5=15
Номер слайду 33
ПІДСУМОК УРОКУ
Номер слайду 34
102
Номер слайду 35
101
Номер слайду 36
Встав пропущені слова. Правильний дріб завжди … від 1. Якщо чисельник і знаменник дробу рівні між собою, то такий дріб … 1. Якщо чисельник дробу більший за знаменник, то цей дріб … за 1.
Номер слайду 37
Неправильний дріб завжди … від 1. Дріб, у якого чисельник менший від знаменника називають … . Якщо чисельник дробу менший за знаменник, то цей дріб … за 1.