Презентація "Знаходження невідомого множника.Властивості множення."

Про матеріал
Презентація для учнів 3 класу розроблена зо програмою Савченко О. Я. та підручником Листопад Н.М. Підходить для дистанційного навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Знаходження невідомого множника. Властивості множення. Презентацію підготувалавчитель початкових класів. Боднар Ніна Валеріївна

Номер слайду 2

Організація класу Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте: Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я особистість творча. Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.

Номер слайду 3

Актуалізація знань Хвилинка каліграфіїЯку закономірність ви помітили? вересня. Класна робота 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27. .

Номер слайду 4

Усні обчислення-Чотири останні числа зменште у 3 рази.-Три перших числа зменште на 2. 9, 8, 7, 6 1, 4, 7 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27.

Номер слайду 5

Усні обчислення Вправа 101 Зменш удвічі кожне із чисел. 6, 14, 12, 4, 10 3, 7, 6, 2, 5.

Номер слайду 6

Актуалізація знань. Пригадайте правило знаходження невідомого множника. Щоб знайти невідомий множник, потрібно добуток поділити на відомий множник.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Робота з підручником Вправа 103 (усно)103. Віднови рівності (заміни зірочки числами).2 ∙ * = 8 * ∙ 3 = 9 * ∙ 2 = 14 3 ∙ * = 24 4 3 7 8

Номер слайду 9

Вправа 104 (усно)Допоможи Квадрикові розгадати загадки хлопчиків.1) Матвій задумав число,помножив його на 3 —і отримав у відповіді 27. Яке число задумав Матвій?2) Улас помножив число 2 на задумане число —і отримав у відповіді 16. Яке число задумав Улас? 9 , 8

Номер слайду 10

Удосконалення вміння обчислювати вирази, які містять дії множення й ділення. Виконання №105 (коментуючи). Перевір себе.24 : 3 : 2=4 2 ∙ 6 : 3=4 3 ∙ 4 : 2=6 18 : 3 ∙ 2=1224 : 3 ∙ 2= 16 2 ∙ (6 : 3)=4 (3 ∙ 4) : 2=6 18 : 2 ∙ 3=27

Номер слайду 11

Пригадування і використання правил множення і ділення на 1. Виконання № 106 (с. 18) письмово, коментуючи з місця.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Удосконалення вміння розв’язувати вирази зі змінною.107. Знайди значення виразу с : 1 + 28, якщо с = 43,c = 67, c = 15. Зразок: Якщо с=43, то с:1+28 = 43:1+28 = 71

Номер слайду 14

Робота над задачею(усно)108. Купили 2 пакети борошна, по 1 кг в кожному, й 1 мішечок цукру масою 10 кг. Яка маса всієї покупки? 12 кг

Номер слайду 15

Робота над задачею (письмово)109. У їдальню привезли мішок картоплі масою 35 кг і 6 сіток моркви, масою 3 кг кожна. Чого привезли більше — картоплі чи моркви? На скільки кілограмів більше?

Номер слайду 16

Робота над задачею (письмово)Картоплі -35 кг. Моркви -?, 6 сіток по 3 кг 1) 3 * 6 = 18(кг) - моркви;2) 35 - 18= 17(кг)Відповідь: картоплі привезли більше на 17 кг.

Номер слайду 17

Робота з геометричним матеріалом. Вправа 110110. Обчисли периметр кожного прямокутника. У якого прямокутника периметр більший? На скільки сантиметрів більший?Р 1 пр. = 14 ( см ) Р 2 пр. = 7 ( см ) 14 см – 7 см = 7 см Р1 пр. > Р 2 пр. на 7 см

Номер слайду 18

Домашнє завдання111. Із тіста сформували 10 калачів, масою 1 кг кожний, і залишилося ще 15 кг тіста на булочки. Скільки кілограмів тіста було спочатку?112. 45 : 1 12 ∙ 1 7 ∙ (100 – 99) 24 : (12 : 3 : 4)

Номер слайду 19

Підсумок уроку-Як знайти невідомий множник?-Що одержимо при множенні числа на 1?-Що одержимо при діленні числа на 1?-Як знайти периметр прямокутника?

Номер слайду 20

Рефлексія. У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів. Русанова Р. Ф.

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Презентації
НУШ
Додано
25 липня 2023
Переглядів
721
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку