Організація класу Покладіть руки на парту, закрийте очі та промовляйте: Я зможу сьогодні добре працювати на уроці. Я особистість творча. Я бажаю однокласникам успіхів на уроці.
Номер слайду 3
Актуалізація знань Хвилинка каліграфіїЯку закономірність ви помітили? вересня. Класна робота 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27. .
Номер слайду 4
Усні обчислення-Чотири останні числа зменште у 3 рази.-Три перших числа зменште на 2. 9, 8, 7, 6 1, 4, 7 3, 6, 9, 12, 15, 18, 21, 24, 27.
Вправа 104 (усно)Допоможи Квадрикові розгадати загадки хлопчиків.1) Матвій задумав число,помножив його на 3 —і отримав у відповіді 27. Яке число задумав Матвій?2) Улас помножив число 2 на задумане число —і отримав у відповіді 16. Яке число задумав Улас? 9 , 8
Пригадування і використання правил множення і ділення на 1. Виконання № 106 (с. 18) письмово, коментуючи з місця.
Номер слайду 12
Номер слайду 13
Удосконалення вміння розв’язувати вирази зі змінною.107. Знайди значення виразу с : 1 + 28, якщо с = 43,c = 67, c = 15. Зразок: Якщо с=43, то с:1+28 = 43:1+28 = 71
Номер слайду 14
Робота над задачею(усно)108. Купили 2 пакети борошна, по 1 кг в кожному, й 1 мішечок цукру масою 10 кг. Яка маса всієї покупки? 12 кг
Номер слайду 15
Робота над задачею (письмово)109. У їдальню привезли мішок картоплі масою 35 кг і 6 сіток моркви, масою 3 кг кожна. Чого привезли більше — картоплі чи моркви? На скільки кілограмів більше?
Номер слайду 16
Робота над задачею (письмово)Картоплі -35 кг. Моркви -?, 6 сіток по 3 кг 1) 3 * 6 = 18(кг) - моркви;2) 35 - 18= 17(кг)Відповідь: картоплі привезли більше на 17 кг.
Номер слайду 17
Робота з геометричним матеріалом. Вправа 110110. Обчисли периметр кожного прямокутника. У якого прямокутника периметр більший? На скільки сантиметрів більший?Р 1 пр. = 14 ( см ) Р 2 пр. = 7 ( см ) 14 см – 7 см = 7 см
Р1 пр. > Р 2 пр. на 7 см
Номер слайду 18
Домашнє завдання111. Із тіста сформували 10 калачів, масою 1 кг кожний, і залишилося ще 15 кг тіста на булочки. Скільки кілограмів тіста було спочатку?112. 45 : 1 12 ∙ 1 7 ∙ (100 – 99) 24 : (12 : 3 : 4)
Номер слайду 19
Підсумок уроку-Як знайти невідомий множник?-Що одержимо при множенні числа на 1?-Що одержимо при діленні числа на 1?-Як знайти периметр прямокутника?
Номер слайду 20
Рефлексія. У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів. Русанова Р. Ф.