Презентація "Знаходження невідомого зменшуваного".

Про матеріал
Презентація містить повне пояснення матеріалу з теми "Знаходження невідомого зменшуваного", а також розібрано вид задач на знаходження невідомого зменшуваного.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

16.05.2020

Номер слайду 2

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}.........

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}...........

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........16травня..

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........10травня. Приклади

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........10травня. Приклади..

Номер слайду 9

При додаванні (відніманні) двозначних чисел ДЕСЯТКИ додаємо (віднімаємо) до ДЕСЯТКІВ, ОДИНИЦІ додаємо (відннімаємо) до ОДИНИЦЬ. 34 +12= 4 65 –23= 4 2 6 49 -35= 14 32 +24= 56 57 +41= 98 98 -36= 62 34 +35= 69 Там , де поставили крапочку, запишіть і вирішіть приклади, називаючи правило.

Номер слайду 10

12 – 2 = 1012 – ЗМЕНШУВАНЕ2 – ВІД’ЄМНИК10 – РІЗНИЦЯ12 – 2 = 10?10 + 2 = 12 Щоб знайти невідоме ЗМЕНШУВАНЕ, треба до РІЗНИЦІ додати ВІД’ЄМНИК.25 – 5 = 20?20 + 5 = 2560 – 10 = 5050 + 10 = 60?36 – 12 = 24?24 + 12 = 36 Усно виріши приклади, називаючи правило.

Номер слайду 11

45 – 21=Десятки з одиницями, одиниці з десятками. Десятки з десятками, одиниці з одиницями66 Не знаю. Від різниці відняти від’ємник. До різниці додати від’ємник614 Не знаю331.2.3.4. 24 Знайди прав відп. Як знайти невід зменшув. Знайди невідоме зменш4 При + або – двозн чисел я…? – 4 = 10

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........16травня……………………...

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........16травня……………………. Задача

Номер слайду 14

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}..........16травня……………………. Задача.

Номер слайду 15

У господині було 18 кг полуниць. На вареннявона витратила 6 кг. Скільки кг полуниць залишилося у господині? ?Б. –В. –Зал. – 18 кг6 кг. Що відбувалося з полуницями? Про що йдеться мова в задачі? Які головні слова в задачі??18 – 6 = 12 (кг)12 кг. Відповідь:186 Чому в задачі поставили мінус?

Номер слайду 16

Після того, як господиня витратила 6 кг полуниць на варення, у неї залишилося 12 кг полуниць. Скільки кг полуниць було у неї спочатку? Про що йдеться мова в задачі?Що відбувалося з полуницями? Які головні слова в задачі?Б. –В. –Зал. – 6 кг12 кг??612 Коли господиня полуниці витратила, то їх кількість збільшилася чи зменшилася?Значить нам невідоме ЗМЕНШУВАНЕ?Щоб знайти невідоме ЗМЕНШУВАНЕ, треба до РІЗНИЦІ додати ВІД’ЄМНИК.12 + 6 = 18 (кг)Відповідь:18 кг Уважно читай задачу і попорядку записуй числа в короткий запис. Пригадай, як знайти невдоме зменшуване?

Номер слайду 17

Щоб знайти невідоме ЗМЕНШУВАНЕ, треба до РІЗНИЦІ додати ВІД’ЄМНИК.

Номер слайду 18

+ -Не знаю. Доданок,доданок, сума. Зменшуване, від’ємник , різниця. Різниця, від’ємник, зменшуване1020 Від різниці відняти від’ємник. Від суми відняти різницю. До різниці додати від’ємник5.6.7.8. Долили, досипали, додали, ставлю знак …Як наз числа при віднім?Як знайти невідоме зменшуване. Знайди прав відп4? – 7 = 3

Номер слайду 19

9.63 дм23 дм45 дм10. Після того, як відрізали 20 дм стрічки, залиш 43 см. Скільки дм було спочатку?11.3 м17 м17 Розв’яжи задачу. Розв’яжи задачу47 м. На 7 м <7 м

Номер слайду 20

ЯСЕ ВЮСАММІВ

Номер слайду 21

ЯВСЕВМІЮСАМЯ в│се вмі│ю са│м. Я все вмі-ю сам!Які знаєш правила написання речень?Початок речення пишемо з великої літери. Всі слова в реченні пишуться окремо. В кінці речення ставимо потрібний знак. Явсе вміюсам Я все вмію сам о - -о - = оо - о - =о - -о - = оо - о -Я все вмію сам! =о - -о -=о=о - о -Я все вмі│ю сам!Я все вмію сам!Перевір звуковий аналіз речення. Перевір розподіл слів на склади. Перевір розподіл слів для переносу.

Номер слайду 22

Підсумки уроку. Найкраще мені вдалося... Я можу похвалити себе за... Я задоволений (задоволена) своєюроботою на уроці, тому що... Я не задоволений (не задоволена) своєю роботою на уроці, тому що...

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ретра Тина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 травня 2020
Переглядів
1892
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку