Урок + презентація на тему "Звичайні дроби. Представлення навчальних проєктів."

Про матеріал
Підсумковий урок з теми "Звичайні дроби". Під час уроку учні зможуть узагальнити свої знання з даної теми та представити виготовлені власноруч навчальні проєкти.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Звичайні дроби. Представлення навчальних проектів

Номер слайду 2

Гра «Склади дроби»

Номер слайду 3

Математичний диктантstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

самоперевірка79, 1100,  329, 4343, 7579, 303. 

Номер слайду 5

37 + 27 = 1340 + 1040 = 128138− 48138 = 5367 − 2567 = 538 + 638 +1438  = 219+3 29 =  Розв'язування прикладівppt_x

Номер слайду 6

Парад сніговиків

Номер слайду 7

Перевірка517, 917,  1117,1317,1, 98, 93. 

Номер слайду 8

Рівняння

Номер слайду 9

Представлення навчальних проектів. План Презентаційна форма . (Чому така форма?)Основні рубрики. (Я тут розмістив/розмістила..)Родзинка даної роботи. (Чим саме ти зацікавиш читача?)Значення . (Я вважаю…)

Номер слайду 10

Перегляд файлу

Тема. Звичайні дроби. Представлення навчальних проєктів.

Мета. Узагальнювати набуті знання з теми під час практичного їх застосування. Розвивати логічне мислення, увагу, пам'ять, математичну мову. Виховувати інтерес до математики, колективізм, самовпевненість.

Тип. Узагальнення практичного застосування набутих знань.

Обладнання. Картки, цифри, роздатковий матеріал« Сніговики», телевізор, ноутбук, дитячі проєкти.

Хід уроку

І. Організація класу.

1.1.Привітання.

1.2.Перевірка готовності до уроку.

ІІ. Робота над темою уроку.

2.1.Фронтальне опитування

- Що таке звичайний дріб?

- Які бувають дроби?

- Який дріб називають правильним(неправильним)?

- Які дроби більші за 1?( менші за 1, дорівнюють 1)?

- Сформулюйте правило додавання(віднімання) дробів із однаковим знаменником?

- З чого складається мішане число?

- Як порівнювати дроби з однаковими знаменниками (чисельниками)?

2.2. Гра «Склади дроби»

- Працюєте в парі. Вам потрібно за допомогою запропонованих цифр скласти дроби.

- Складіть 5 дробів із знаменником 8.

- Складіть 5 дробів із чисельником 10.

(Учні зачитують, додатково характеризують дроби)

2.3.Математичний диктант

- Запишіть дроби :, ,, , , .

- Ключ перед вами, перевірте самостійно.

2.4. Розв'язування прикладів.

=                      =                 =             =

+=            =                  =

Фізхвилинка за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3LAjklSXpbI

2.5. Гра «Парад сніговиків»

- Розставте дроби у порядку зростання

,, , .

-Ключ на екрані,взаємоперевірка.

2.6. Розв'язування рівнянь

Х + =         - =            12   - х = 10          - ( -   ) =                

   - х =              5    - х  = 4       

  • 4 учнів працюють біля дошки, всі інші розв’язують рівняння 5,6.

( Додатково задачі № 786, 787 за підручником Мерзляк)

ІІІ. Представлення навчальних проєктів.

  • Домашнім завданням на сьогодні було зробити леп бук або проект. Вам потрібно презентувати його, у допомогу вам буде схема. Увага на екран.
  •  Молодці, ви проявили дійсно творчий підхід до створення робіт.

ІV. Підсумок уроку.

4.1. Рефлексія

4.2. Домашнє завдання

4.3.Оцінювання

zip
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
16 травня 2020
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку