Розробку "Алгоритм письмового ділення" використовуємо на уроках математики в початковій школі для вивчення нової теми письмового ділення. Конспект до розробки можна знайти за тією ж назвою.
Письмове ділення Відокремлюю ділене від дільника куточком. Визначаю перше неповне ділене. Визначаю найвищий розряд і кількість цифр у значенні частки. Ділю перше неповне ділене на дільник. Записую першу цифру значення частки. Визначаю дією множення, скільки одиниць даного розряду розділилося. Визначаю дією віднімання, скільки одиниць даного розряду не розділилося. Порівнявши остачу та дільник, перевіряю, чи правильно знайдено цифру значення частки. Утворюю наступне неповне ділене. Ділю наступне неповне ділене на дільник. Записую наступну цифру значення частки. Повторюю міркування, починаючи з пункту 5.
Номер слайду 12
12.10.2022 СьогодніФізкультхвилинка
Номер слайду 13
Гра «Відкрий скриньку» 343:7 124х8 916:2 69х7
Номер слайду 14
У Віллі було 980 монет. Частину монет він розклав у 8 скриньок по 34 монети. Скільки монет залишилося розкласти?
Номер слайду 15
У Віллі було 980 монет. Частину монет він розклав у 8 скриньок по 34 монети. Скільки монет залишилося розкласти?Задача. Було – 980 м. Розклав - ?, 8 с. по 34 м. Залишилось -?8х34 = 272 (м.) – розклав Віллі980 – 272 = 708 (м.)Вираз: 980 – 8х34 = 708 Відповідь: залишилось розкласти 708 монет.
Номер слайду 16
Накресли відрізок АВ завдовжки 100мм. Познач на ньому точку О, щоб відрізок АО становив 1/5 відрізка АВ.