Ранкова зустріч для педагогів "Знеструмлене життя. Як допомогти психіці і тілу пережити енергокризу. " Мета: підвищення ресурсності педагогів та їх використання для психоемоційної стабілізації в ситуації стресу
#ЗАВЖДИ ПОРУЧ Знеструмлене життя. Як допомогти психіці і тілу пережити енергокризу?
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Як допомогти психіці і тілу пережити енергокризу? 1.Тепло. ( пледи, термоси, грілки). Тиша. 3.Відчуття ритму (тиха музика, гра на музичних інструментах, танці, ходьба, дії, що всередині "заритмовані". Рутини: читання, навчання, прибирання, йога чи навіть, читання віршів - це те ж певний ритм) 4.Відчуття кордонів. ( ковдра, якою можна огорнутись, простукування, поглажування, масаж). 5.Їжа ( смоктати льодяники). 6. Контакт (присутність інших,вголос читати, слухати аудіокнигу чи лекції, чати в месенджерах, навіть, в яких сваряться - це теж можливість відчути присутність, створити динаміку відносин) 7. Надійна близькість- можливість комусь написати, розповісти про себе, обпертися. Важливо писати один одному і отримувати підтримку.
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Корисні посилання: 40 різних ігор в темряві - для дітей різного віку https://www.unicef.org/ukraine/stories/games-in-the-dark Як зробити із стаканчика і харчової плівки проектор https://www.facebook.com/100000708430176/posts/5764416813591876/ Тіньовий театр - як саме долонями можна показувати фігурки https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5991651010868454&id=100000708430176
Номер слайду 10
Світло і тепло можна вимкнути, а нас - ні. В темряві, але зі світлом всередині. Як тільки можливо, виходьте на вулицю, щоб ловити світло і зустрічатись з людьми. Вітатись, посміхатись. Нам потрібен "окситоцин близькості"!