Презентація "Зображення грибів з плям основних кольорів"

Про матеріал
Образотворче мистецтво, 1 клас, Н.А.Лемешева.Вивчення основних і похідних кольорів. Малюємо гриб з основних кольорів.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Запрошую вас на урокобразотворчого мистецтва!

Номер слайду 2

Все у нас уже на місці,залишилось тільки сісти!Сядьте, дітки, всі гарненько,Руки покладіть рівненько. Голову вище підніміть,Плечі свої розведіть. Всі на мене подивіться,і приємно посміхніться!

Номер слайду 3

Гра «Мікрофон»Який настрій у вас сьогодні?Яка погода за вікном?Яка пора року? 

Номер слайду 4

«Подарунок гарного настрою»

Номер слайду 5

Вправа «Продовжіть речення»Восени стає холодніше, тому що …Опадають листочки, тому що …Удень ще тепло, а вночі прохолодно, тому вранці бувають …Поховалися комахи, тому що…

Номер слайду 6

Гра «Асоціативний кущ» (які асоціації викликає слово «осінь?)Осінь

Номер слайду 7

Осінь щедро дарує нам смачні і корисні овочі та фрукти. Робота в парах

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Який настрій у Вас сьогодні?

Номер слайду 10

«Основні і похідні кольори. Форма грибів. Зображення грибів з плям основних кольорів»

Номер слайду 11

Номер слайду 12

У які кольори розфарбувала природу осінь

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Щоб зобразити світ кольоровим, люди винайшли різні фарби

Номер слайду 15

Номер слайду 16

 Робота в групах Гра «Хто більше». Разом з учнями свого класу позмагайтесь, хто більше назве предметів, забарвлених у основні ,похідні кольори.

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Виконання вправ у робочому зошиті. Змішайте основні та утворіть похідні кольори.

Номер слайду 19

Запам’ятайте. Художники для того щоб отримати новий колір змішують два основних на спеціальній дощечці – палітрі.

Номер слайду 20

Поекспериментуйте, утворіть похідні кольори

Номер слайду 21

Поекспериментуйте, утворіть похідні кольори

Номер слайду 22

Поекспериментуйте, утворіть похідні кольори

Номер слайду 23

Допоможіть Лісовичку впізнати основні кольори. Якщо колір основний – плесніть у долоньки, якщо похідний – тупніть ногами

Номер слайду 24

Допоможіть Лісовичку впізнати основні кольори. Якщо колір основний – плесніть у долоньки, якщо похідний – тупніть ногами

Номер слайду 25

Допоможіть Лісовичку впізнати основні кольори. Якщо колір основний – плесніть у долоньки, якщо похідний – тупніть ногами

Номер слайду 26

Допоможіть Лісовичку впізнати основні кольори. Якщо колір основний – плесніть у долоньки, якщо похідний – тупніть ногами

Номер слайду 27

Допоможіть Лісовичку впізнати основні кольори. Якщо колір основний – плесніть у долоньки, якщо похідний – тупніть ногами

Номер слайду 28

Допоможіть Лісовичку впізнати основні кольори. Якщо колір основний – плесніть у долоньки, якщо похідний – тупніть ногами

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Правила безпеки на уроці образотворчого мистецтва. Роботу розпочинати лише з дозволу вчителя. Використовувати інструмент тільки за призначенням.

Номер слайду 31

Користуватися прийомами роботи з інструментами, як показав учитель. Тримати своє робоче місце у належному порядку.

Номер слайду 32

Ознайомтеся із послідовністю створення зображення гриба

Номер слайду 33

Послідовність створення зображення

Номер слайду 34

Продемонструйте власні малюнки

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 37

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 38

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 39

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 40

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 41

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 42

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)основніпохідні

Номер слайду 43

Розкладіть олівці у відповідні склянки (за кольором)похідніосновні

Номер слайду 44

Назвіть основні та похідні кольори. Як змінюються кольори за порами року?

Номер слайду 45

Урок був цікавим. Урок пройшов без користі для мене. Урок звичайний. Рефлексія

Номер слайду 46

14.10.2024

Номер слайду 47

Рефлексія «Емоційна ромашка». Оберіть відповідну цеглинку LEGOВсе було легко та просто. Було складно та незрозуміло. Мені під силу всі завдання. Мені потрібна допомога

Номер слайду 48

Працювали всі старанноІ почули у кінці. Що у нашім дружнім класіДіти просто – молодці!

pptx
Додано
4 січня
Переглядів
21
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку