Тема уроку. Мистецтво і здоров’я
СМ: Натюрморти з фруктами
ХТД: Зображення фруктів теплих кольорів Мета уроку:
- Вчитися зображати натюрморт з фруктів, використовуючи теплі кольори.
- Формувати поняття НАТЮРМОРТ, ТЕПЛІ і ХОЛОДНІ кольори.
- Розвивати вміння презентувати та оцінювати власну творчість за визначеними орієнтирами.
- Виховувати естетичний смак, пошану до національної і мистецької спадщини.
1. Організація класу до уроку: створення сприятливого психологічного клімату та ділової атмосфери, перевірка готовності учнів (1 хв).
2. Вступна бесіда. Актуалізація та корегування опорних знань (2 хв) Яка тема нашого тижня? (Навіщо ми їмо?)
Які продукти є найбільш корисними для нашого здоров’я? (овочі і фрукти)
Дітям демонструють червону тарелю з жовтими яблуками. Які кольори переважають в моїй композиції? (червоний, жовтий) Це теплі чи холодні кольори? Які ще кольори відносять до теплих? (оранжевий, коричневий, лимонний). Які кольори відносять до холодних? (синій, блакитний, зелений, фіолетовий). Які фрукти чи овочі є холодних кольорів? Які фрукти чи овочі є теплих кольорів?
3. Повідомлення теми і мети уроку. Робота з наочністю (3 хв).
Сьогодні я хочу показати вам картини, на яких зображено плоди, квіти, різні предмети. Вони називаються НАТЮРМОРТ. (http://gerold.lviv.ua/top10-najvidomishih-i-najkrasivishih-natyurmortiv-svitu/#google_vignette).
І сьогодні ми з вами намалюємо цю тарелю з яблуками, які такі корисні для нашого здоров’я.
Закрийте очі і уявіть як буде виглядати ваш натюрморт. Які кольори використаєте, як будуть розташовані елементи вашої композиції, які вони будуть за розмірами. Як би ви назвали свою картину?
Робота в парі – діти розповідають один одному про свою уявну композицію – натюрморт.
4. Пояснення нового матеріалу. (3 хв)
Гра з цеглинками ЛЕГО (діти, маючи перед собою цеглинки, піднімають їх, як відповіді на запитання). Якого кольору ви намалюєте тарелю? Скільки яблук ви плануєте намалювати? Які кольори поєднаєте, щоб отримати оранжевий? Якого кольору будуть ваші яблука?
Отож, пропоную намалювати цей натюрморт, додаючи до нього свою фантазію і творчість.
5. Рухливий відпочинок «Щоб щасливим бути» (2 хв)
Виконання руханки https://www.youtube.com/watch?v=HlEmAiotc-w
6. Самостійна практична діяльність учнів. Виконання роботи (19 хв)
7. Презентація робіт учнів. Оцінювання та самооцінювання робіт учнів
(4 хв)
1) Здійснення самооцінювання:
- вийдіть, будь ласка, діти, які вважають свої натюрморти бездоганними, хто повністю задоволений результатом своєї роботи. Поплескаємо їм.
- запрошую вийти дітей, які бачать незначні недоліки у роботі, вважають, що не все вдалося, як задумав. Поплескаємо їм.
2) «Час компліментів» (взаємооцінювання) – діти розглядають та висловлюють свої враження про роботу друзів, які презентують свої роботи.
8. Підсумок уроку. Рефлексія «Закінчити фразу» (1 хв)
- Мене на уроці зацікавило…
- Найкраще мені вдалося…
- Тепер я знаю, що …
- Мій малюнок вийшов би кращим, якби я …