Презентація "Зв’язок слів у реченні. Навчаюся встановлювати зв’язок між членами речення "

Про матеріал
Урок української мови для 3 класу під час дистанційного навчання за підручником М.Вашуленко.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ЗВ'ЯЗОК СЛІВ У РЕЧЕННІНАВЧАЮСЯ ВСТАНОВЛЮВАТИ ЗВ'ЯЗОК МІЖ ЧЛЕНАМИ РЕЧЕННЯ Вправи 1-4 с.44-45 19 жовтня2022

Номер слайду 2

Вправа 3 с.432 Перевірка домашньої роботи. Склади і запиши два речення про осінь за схемами.

Номер слайду 3

Робота в зошиті3 Хвилинка каліграфії19 жовтня Класна робота пі ід ме ет підмет

Номер слайду 4

4 Опитування - Що відноситься до головних членів речення ? Що таке підмет?- Що таке присудок?

Номер слайду 5

Вправа 1 с.445 Запиши речення. Визнач у ньому головні члени речення — підмет і присудок. Маленьке дівчатко привітно всміхається. Постав питання від підмета до присудка. А тепер — від присудка до підмета. Від головних слів постав питання до залежних. Зроби висновок про зв’язок між членами речення. Дівчатко що робить? всміхаєтьсяяке? хто? як?маленьке привітно. Простеж , як встановлюється зв’язок між словами у реченні

Номер слайду 6

Запам’ятай6 Зв’язок між членами речення можна встановити за допомогою питань. Між головними членами речення існує двосторонній зв’язок. Питання можна ставити як від підмета до присудка, так і від присудка до підмета. Між іншими членами речення існує зв’язок лише односторонній. Є залежне слово, до якого ставлять питання від головного слова.

Номер слайду 7

Вправа 2 с.447 Прочитай. Визнач основу речення. Установи зв’язок між членами речення. Зажурена верба опустила свої віти. Верба {що зробила?) опустила? {яка?) зажурена. Опустила {що?) ?? {чиї?) своїпідмет + присудок =основа речення

Номер слайду 8

С.458 Хвилинка спілкування —— Я все зрозумів! Щоб установити зв’язок між членами речення, треба визначити основу речення. — Так! Потім знайти залежні слова від підмета, якщо вони є. ;— Далі — залежні слова від присудка, якщо вони є.— А в реченні ще можуть бути залежні слова від другорядних членів. Що тоді робити? Продовжте розмову. Зв’язок між членами речення можна подати і за допомогою схеми.

Номер слайду 9

Вправа 3 с.459 Запиши речення. Підкресли в ньому головні члени. Сумні птахи відлітають у вирій.птахи що роблять? відлітаютьякі? хто? куди?Сумні у вирій

Номер слайду 10

Вправа 3 с.4510 За поданою схемою покажи зв’язок між членами речення. З неба сіє дрібний дощик.звідки? що ?Що робить?який?

Номер слайду 11

Домашнє завдання Вправа 4 с.45 Склади і запиши два речення зі словом осінь так, щоб в одномуреченні це слово було підметом, а у другому — другоряднимчленом речення.

Номер слайду 12

18.10.2022 Рефлексія У мене все вийшло. Зрозумів , але не все. Нічого не зрозумів

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Уколова Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Іовчева Вікторія Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Галюта Оксана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
5 грудня 2022
Переглядів
6321
Оцінка розробки
4.9 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку