Урок української мови у 2 класі

Про матеріал
Конспект онлайн-уроку з української мови . Тема:Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів.
Перегляд файлу

Конспект онлайн-уроку з української мови

2 клас

Тема: Розпізнавання іменників, які означають один предмет і багато предметів.

Мета: вчити учнів розпізнавати іменники, які означають один предмет і багато предметів, змінювати іменники за зразком «один — багато»; розвивати інтерес до мовних явищ, зв'язне мовлення,; виховувати взаємоповагу під час роботи онлайн.

Підручник :Українська мова та читання (Пономарьова, Савченко) 2 клас

                                        Хід уроку

1.Організація класу

-Привітання.

Девіз уроку

Працюй наполегливо, швидко, старанно,

щоб жодну хвилинку не втратити марно

-До якого уроку підготувались?

2.Повторення вивченого матеріалу

-Яку частину мови вивчаємо?

-До яких іменників ми ставимо питання Хто?До яких ми ставимо питання що?

-Зараз потренуємось ставити питання до іменників за допомогою гри https://learningapps.org/27393830

Молодці.

3.Вивчення нового матеріалу

-Сьогодні,готуючись до нашого уроку ,я дібрала цікавий вірш ,але в ньому не вистачало слів ,тільки картинка поряд,але вийшло,щось не так,допоможіть

— Назвіть предмети, зображені на малюнках.

https://nuschool.com.ua/lessons/elementary/2mova_lit/2mova_lit.files/image126.jpg

— Ці слова згадуються у вірші Андрія Гагіна «Дзвіночки». Спробуйте повернути ці слова на місце.

Дзвеніли ______ і літо гуділо;

Летіли ______ по небу лиш білі.

Красу дарували, бриніли в лісочку

Чаруючі ______, синенькі ______.

Учні вставляють слова: дзвіночок, хмарка, квітка, дзвіночок.

— Чи сподобався вам вірш? Що в ньому не так? Чому він видається дивним?

— Що варто зробити? (Змінити слова.) Як само?

— Прочитаймо, що вийшло.

Дзвеніли дзвіночки і літо гуділо;

Летіли хмаринки по небу лиш білі.

Красу дарували, бриніли в лісочку

Чаруючі квіти, синенькі дзвіночки.

— Дослідіть, що змінилося.

Дзвіночок — дзвіночки

Хмарка — хмарки

Квітка — квіти

— Скільки предметів називають слова першого стовпчика? (Один.) А другого? (Багато.)

— Що називають ці слова? (Предмет.) На яке питання вони відповідають? (Що?)

— Тож як вони називаються? (Іменники.) Скільки предметів можуть називати предмети? (Один та багато.)

Фізхвилинка

Робота з підручником с.69

Дослідимо  іменники за допомогою вправи від Гаджика.

Наш друг дуже полюбляє грати в ігри, в своїх іграх він часто використовує лічилки.Давайте познайомимось із нею і зверніть увагу на виділені слова

Скільки предметів називає слово зірка?(один)

Скільки предметів називає слово горішки?(багато)

 Виконаємо письмово вправу 5

Отож,який висновок ми зробимо дивлячись на вправу 5?

-Де предмети ,які ми виписали знаходились?

Так ,вони прикрашали ялинку.

Виконаємо звуковий аналіз слова Ялинка.

-Молодці!Всі завдання ми сьогодні виконали.

5.Підсумок уроку

-Скільки предметів можуть називати іменники?

-Щоббуло ,якщо всііменники могли називати тільки один предмет?

Вербальне оцінювання

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Розробки уроків
НУШ
Додано
8 грудня 2022
Переглядів
406
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку