Презентація "Звук [ж], вивчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання " До підручника Українська мова Буквар ІІ частина М. Д. Захарійчук
Звук [ж], вивчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання Навчання грамоти
Номер слайду 2
Емоційне налаштування Дзвоник всім нам дав наказ –До роботи швидше, клас!Попрацюємо старанно,Щоб сказати у кінці. Що у нашім дружнім класі,Діти, просто, молодці!
Номер слайду 3
Робота над скоромовкою. Жабка в жовтому жакеті,Жук в зеленому жилеті. Жаба ґудзик застібає,Жук годинничка виймає. Послухайте скоромовку. Повторіть декілька разів за вчителем. Розкажіть скоромовку повільно. Гра « Хто швидше?»
Номер слайду 4
Розглянемо зразок букви. Поміркуй, на що вона схожа?
Прочитай скоромовку повільно, швидко, ще швидше. Біжать стежини. Поміж ожини.І вже у ЖеніОжина в жмені
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Робота над текстом с.25 Сонце, немов яєчний жовток, — жовте. Від нього йшло тепло й життя. По його промінчиках на землю збігали жовті . також була жовта. Довкола пурхали жовті .
Номер слайду 12
Робота над текстом с.25 Мама-курка теж жовта. Курчатко залізло під мамине крило й заснуло, зігріте жовтим пухом мами. За І. Зієдонісом
Номер слайду 13
Гра « Мікрофон»З чим автор порівняв сонечко?Хто збігав на землю по сонячних промінчиках?Де заховалося курчатко?