ПрезентаціяРеалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» при викладанні фізики

Про матеріал
Презентація до виступу на педраді з досвіду роботи вчителя фізики.Можливість користуватися здобутками, що дали нам фізика й техніка, — це безперечний плюс. Але, на жаль, є й мінус. Швидкий розвиток техніки, яка потребує все більше й більше енергії, виснаження запасів корисних копалин, повсюдне використання синтетичних матеріалів, будівництво споруд і магістралей із залізобетону та ін. — усе це призводить до значного погіршення екологічної ситуації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Реалізація наскрізної змістової лінії «Екологічна безпека та сталий розвиток» при викладанні фізики. З досвіду роботивчителя фізики Отрадівської ЗОШ І-ІІІ ст. Караулан Л. О.

Номер слайду 2

Змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» націлена на формування в учнів соціальної активності, відповідальності та екологічної свідомості,готовності брати участь у збереженні довкілля й розвитку суспільства, усвідомлення важливості сталого розвитку для майбутніх поколінь.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

На мою думку змістова лінія «Екологічна безпека та сталий розвиток» повинна проходити через майже всі уроки фізики. Тому на своїх уроках стараюся акцентувати найбільшу увагу саме на цій компетентності. Широке коло питань, пов’язаних з охороною навколишнього середовища, раціонального використання природних ресурсів, висвітлюється в процесі вивчення відповідних тем на уроках фізики.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

При вивченні теми «Магнітне поле Землі» у 9 класі ми провели урок-диспут про те, яке значення має магнітне поле для життя на нашій планеті та що сталося б, якби магнітне поле Землі раптом зникло?

Номер слайду 10

Не менш важливою є тема «Фізичні основи ядерної енергетики» в 11 класі, при вивченні якої наголошую на усвідомленні учнями небезпеки для людства, пов’язаної з наслідками біологічної дії радіоактивного випромінювання.

Номер слайду 11

При вивченні теми " Густина речовини " 7 клас розв’язуємо задачу : “Під час перевезення нафти сталася аварія, в результаті якої частина нафти вилилася в океан і розтеклася по поверхні води тонким шаром, площа якого становить 1 км2. Вважаючи, що товщина шару дорівнює 2 мм, визначити об'єм нафти що вилилася". Порівнюючи густину води і нафти визначаємо поведінку нафти у воді . Крім нафти, водойми забруднюють також стічні води металургійної та хімічної промисловості, сільського господарства, житлово-комунального господарства

Номер слайду 12

У 7 класі при вивченні теми: "Швидкість руху. Прямолінійний рівномірний рух", на закріплення формул перед учнями можна поставити задачу: "Скількох чоловік позбавляє кисню автомобіль, що протягом 4 год рухається із швидкістю 90 км/год? " (Добову норму кисню однієї людини він споживає на ділянці шляху 2,5 см).

Номер слайду 13

Розв'язуємо задачі, що характеризують використання альтернативних джерел енергії, які не забруднюють атмосферу. Наприклад: Розрахувати потужність, яку може розвивати вітродвигун при швидкості вітру 7 м/с, якщо діаметр його колеса d = 12 м, а ККД=35%..

Номер слайду 14

Проєкти. Повідомлення. Відеоролики. Графіки. Презентація. Пам’ятки. Урок- диспут. Урок -конференція. ЕкскурсіїЗадачі

Номер слайду 15

Проєкти - "Унікальна речовина – вода. Роль води в житті на Землі "-Теплові двигуни – джерела забруднення атмосфери"-"Екологічні проблеми використання атомної енергії" Повідомлення-"Штучні джерела світла та проблеми довкілля«- " Опіки, які виникають на листках рослин після дощу " Пам’ятка-"Енергозбереження в побуті"

Номер слайду 16

Дякую за увагу!Природа нам - як рідний дім,Вона усім - як мати,Щоб лад завжди був в домі тім,Про це нам треба знати. Не рви, не знищ, не зруйнуй – Це заповідь для тебе,Красу планети не зіпсуй – Вона одна під небом

pptx
Пов’язані теми
Фізика, Інші матеріали
Додано
27 грудня 2020
Переглядів
604
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку