Презентацыя до уроку "Наука та освіта. Школи та університети на українських теренах"

Про матеріал
Мета: проаналізувати розвиток освіти і науки на українських землях; визначити та охарактеризувати основні етапи й результати цього розвитку; розвивати увагу, логічне мислення, вміння аналізувати та робити висновки, висловлювати власні судження; удосконалювати навички працювати в парах та малих групах; формувати повагу до історії українського народу та його культурних традицій; формувати відповідальне ставлення до навчання. Очікувані результати. Після уроку учні/учениці зможуть:  називати дати та події, пов’язані з темою уроку;  застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;  характеризувати освіту як спосіб включення людини в суспільство відповідно до її здібностей і зусиль, а науку й мистецтво – як способи пізнання й відображення людиною світу й життя;  аналізувати розвиток освіти і науки на українських землях;  називати та характеризувати основні етапи й результати цього розвитку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Наука та освіта. Школа та університети на українських теренах. Класна робота

Номер слайду 2

Після уроку ви зможете:називати дати та події, пов’язані з темою уроку;застосовувати та пояснювати на прикладах терміни та поняття;характеризувати освіту як спосіб включення людини в суспільство відповідно до її здібностей і зусиль, а науку й мистецтво – як способи пізнання й відображення людиною світу й життя;аналізувати розвиток освіти і науки на українських землях;називати та характеризувати основні етапи й результати цього розвитку.

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

{616 DA210-FB5 B-4158-B5 E0-FEB733 F419 BA}АБВГДЕЄЖЗИІЇЙКЛМНОПРСТУФХЦЧШЩЮЯЬЄАЧПТГДЦЕТЕВЦДТЬФЧДЕМХАНААЛНЮНСТЬЧЛ

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Вчення — світ, а невчення — тьма. За одного вченого дають десять невчених. Наука в ліс не веде, а з лісу виводить. Письменний бачить поночі більше, як неписьменний вдень. Хто знання має, той мур зламає

Номер слайду 8

Номер слайду 9

«Князь Ярослав Мудрий у бібліотеці Софії Київської»

Номер слайду 10

Заповніть схему

Номер слайду 11

#Хрещення Київської держави 988 р.

Номер слайду 12

#Києво-Могилянська академія, заснована як Києво-Львівський університет, заснований у 1661 р. Могилянська колегія 1632 р. Сучасний вигляд

Номер слайду 13

#Харківський університет 1805 р.

Номер слайду 14

#Київський університет , заснований 1834 р.

Номер слайду 15

#Львівський університет, заснований у 1661 р..

Номер слайду 16

Номер слайду 17

ІНЖЕНЕР 3 Д-ДРУКУstyle.font. Size

Номер слайду 18

ІТ-ГЕНЕТИК

Номер слайду 19

ДИЗАЙНЕР ВІРТУАЛЬНИХ СВІТІВ

Номер слайду 20

ШКІЛЬНИЙ ДІЄТОЛОГ

Номер слайду 21

…ПРОЄКТУВАЛЬНИК РОБОТІВ

Номер слайду 22

ПРОЄКТУВАЛЬНИК РОЗУМНИХ БУДИНКІВ

Номер слайду 23

ПЕРСОНАЛЬНИЙ БРЕНДМЕНЕДЖЕР

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Володимир Великий у 988 р. не охрестив Русь-Україну. Василь Каразін не заснував університет у Харкові у 1805 р. Петро Конашевич-Сагайдачний не навчався в Острозькій академії

Номер слайду 26

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ: Опрацювати матеріал підручника на с. 130 – 133. Користуючись додатковими джерелами, знайти інформацію про винаходи, що зображені на сторінках параграфа.

pptx
Додано
9 березня 2021
Переглядів
1040
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку