20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Презентацыя на тему: "Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля?"

Про матеріал
Мета: формувати в учнів уявлення про значення тварин у природі та їх цінність для людей, про види та особливі ознаки тварин; розвивати вміння міркувати, порівнювати; виховувати любов до природи.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля?Презентацію підготувала вчитель початкових класів Мощенської філії КЗ “ Хащуватський ліцей” Карташова А. В.

Номер слайду 2

Тема уроку: Як різноманітність тварин впливає на життя планети Земля?Мета: формувати в учнів уявлення про значення тварин у природі та їх цінність для людей, про види та особливі ознаки тварин; розвивати вміння міркувати, порівнювати; виховувати любов до природи.

Номер слайду 3

І. Організаційний момент. Ось луна дзвінкий дзвінок,Кличе діток на урок. То ж мерщій усі вставайте. Один одного вітайте. Налаштуйтесь на роботу,Приготуйтесь до уроку. А тепер мерщій сідаймо Та урок розпочинаймо.

Номер слайду 4

ІІ. Актуалізація опорних знань.1. Фронтальне опитування.- Які ви знаєте основні способи розмноження рослин?- Де “ховається” насіння у квіткових, а де у хвойних рослин? - Назвіть свої улюблені рослини та вкажіть спосіб їх розмноження.

Номер слайду 5

2. Хвилинка спостереження.- Давайте заповнимо календар природи. Хто з вас знає яка температура повітря сьогодні?Чи є в нас опади?Занесіть свої спостереження в календар природи.

Номер слайду 6

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку. Світ рослин ми вже вивчали. Та багато що пізнали. То ж сьогодні нині час В інший світ нам мандрувати,Про тварин усе вивчати.

Номер слайду 7

ІV. Вивчення нового матеріалу.1. Розгадування загадок. Я над квітами літаю,Пилок з них смачний збираю. В щільники його вкладаю,Смачний мед виготовляю.

Номер слайду 8

Я для вовчика сестричкаІ всі звуть мене …. Руду шубку теплу маю. Та м'ясце все полюбляю. Довгі ноги, куций хвіст,Невеличкий сам на зріст. По полях усе стрибаю. Городину полюбляю.

Номер слайду 9

Маленький хлопчик. Сів на стовпчик. Люблю навкруги літати. Та зерно собі клювати. Дім з собою я ношу. Нікуди не поспішу.

Номер слайду 10

2. Робота з підручником с.99- Роздивіться малюнок на с.99. Назвіть тварин які там зображені.- Як різняться тварини за розміром і будовою?

Номер слайду 11

3. Групи тварин- Давайте розподілимо тварини за певними групами. Комахи. Риби Птахи Звірі

Номер слайду 12

4. Цікаво знати. Науку про тварин називають – зоологією. Учені – зоологи розподіляють царство Тварин на велику кількість груп.

Номер слайду 13

Черви Вам знайомий дощовий черв̕як? Напевно доводилося бачити п̕явок? Вони живуть у водоймах. У природі існує багато інших червів.

Номер слайду 14

Молюски Молюски . У них м̕яке тіло, захищене черепашкою. Вам, напевно, доводилося бачити у ставку або річці молюска – ставковика. Його тіло вкрите спірально закрученою черепашкою. До молюсків відносяться двостулкових жабурниць, виноградного слимака, восьминогів, кальмарів.

Номер слайду 15

РакоподібніРакоподібні – це раки, краби, креветки.

Номер слайду 16

ПавукоподібніПавукоподібні – павуки, скорпіони, кліщі. У них вісім ніг ( по чотири пари)

Номер слайду 17

Комахи Комахи – тварини, у яких є шість ніг ( три парі). До них належать жуки, метелики,бджоли, мухи, бабки та б.ін.

Номер слайду 18

Риби. Риби живуть у водоймах. Тіло в них укрите лускою. Рухаються за допомогою плавців. Дихають киснем розчиненим у воді.

Номер слайду 19

Земноводні Земноводні – жаби, тритони. Частину життя вони проводять на землі ( на суші), а частину життя - у воді. Тому їх так і називають – земноводні.

Номер слайду 20

Плазуни, або рептиліїПлазуни, або рептилії, - тварини у яких тіло вкрите сухими лусками, а в деяких – ще й панциром. Вони рухаються “плазуючи”, тобто тягнуть своє тіло по землі. До плазунів належать ящірки, змії, черепахи, крокодили.

Номер слайду 21

Птахи. Птахи – тварини, тіло яких укрите пір'ям.

Номер слайду 22

Звірі, або ссавціЗвірі, або ссавці – тварини, які вигодовують малят молоком. Тіло в більшості із цих тварин укрите волоссям ( шерстю).

Номер слайду 23

У кожній із названих груп є багато видів тварин.

Номер слайду 24

V. Узагальнення і систематизація знань1. Гра “Чи знаєш ти?”Вчитель називає групу тварин, а діти наводять приклади її представників.

Номер слайду 25

2. Самостійна робота. Робота з карткою{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Комахи Птахи Риби Ссавці Бігають Стрибають Ходять Повзають Літають Плавають Заповніть таблицю назвами тварин за способом пересування

Номер слайду 26

VІ. Підбиття підсумків. Рефлексія. Прочитайте Книгу важливих знань про природу с.100.- Назвіть групи тварин, про які йшлося в розділі.- Назвіть по 1-2 представнику кожної групи.

Номер слайду 27

VІІ. Домашнє завдання. С.99-100

Номер слайду 28

Використана література: Природознавство 3 клас ( за підручником І. В. Грущинської) – Х. Вид. група “ Основа”, 2014. – 150, ( Серія “ Початкова школа . Мій конспект”

pptx
Додано
8 лютого
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку