Презентція "Вживання фразеологізмів"

Про матеріал
презентація є додатком до уроку "Вживання фразеологізмів" Тема: Вживання фразеологізмів Мета: повторити й поглибити знання учнів про фразеологізми; формувати вміння знаходити фразеологізми в тексті, розрізняти їх види; розвивати творчі вміння використовувати фразеологізми у діалогах, власних висловлюваннях; за допомогою мовленнєво-комунікативного матеріалу виховувати почуття патріотизму, любові до традицій, культури українського народу. Тип уроку: комплексне застосування знань, умінь та навичок ФОНПД: фронтальна, групова, індивідуальна, парна. Методи: репродуктивний, пошуковий, аналітичний, творчий. Принципи навчання:науковість; доступність; наочність; проблемність; самостійність учнів; активність учнів; системність і послідовність; урахування індивідуальних особливостей учнів; диференціація Обладнання: презентація, підручник, дидактичний матеріал, записи на дошці.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Що вивчає фразеологія?Що таке фразеологізми? Як ви розумієте значення поданих?1. Ні в тин, ні в ворота.2. Це наша ахіллесова п`ята. 3. Досить баляндраси точити та баньки п`ялити 4. Доки ми будемо битися, як риба об лід5. Можна й в дурні пошитися

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

ЛЮБІ ДІТИ!Ви завітали на вулицю Математичну!Як думаєте, яке завдання на вас очікує на цій вулиці?Тут на вас очікує розминка і завдання, за яке можна отримати 2 бали.

Номер слайду 6

Математика – не «суха» наука. Цифрами можна писати вірші. Перевіримо?Лічилка Сумний вірш Веселий вірш Марш2 .12.46. 511.16. 2.15.42. 18.17.18.16! 48.3.06. 5.20.337. 42.15. 115.13.3006!33.1.102 712.19. 37.08.5. 90.17.90.16!8.30.32 2 000 047 20.20.20! 240.109.526!

Номер слайду 7

Відповідь(зверніть увагу на орфоргафію!):видимо-невидимо; хоч греблю гати; роботи по шию; кури не клюють; роботи по самі вуха; як цвіту по всьому світу; до сьомого поту; сила-силенна; хоч лопатою загрібай; і світу не видно; як грибів після дощу; як зірок на небі; як піску морського; дихнути не дати; не дати вгору глянути; як у бездонну бочку; тьма-тьмуща.

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Щоб отримати 2 бали вам потрібно у фразеологічному словнику знайти значення поданих фразеологізмів і записати у зошит (2 бали)I група. Боби розводити. Дрижаки хапати. Воду решетом носити. Дивитися вовком. II група. Бачити смаленого вовка. Вивести на чисту воду. Горобина ніч. Дірка від бублика

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Художня майстерня. Завдання : намалюйте на дошці те, про що я буду говорити! (До дошки виходити по одному від групи)

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Складіть діалог-інсценівку, використовуючи ті фразеологізми, які будуть найдоречнішими у даній ситуації. Чоловік та жінка. Як білка в колесі;З гуся вода;Бити байдики;Терпець увірвався;Кричати на весь рот;Хоч з хати тікай;Піти світ за очі;Бачили очі, що купували.2 куми на базарі. Ніде голці впасти;Вавилонське стовпотворіння;Витрішки продавати;Кури не клюють;За тьху купити;Як собака на сіні. Парубок та дівчина. З хреста знятий;Викинути з голови;Забити баки;На свою голову;Сім п`ятниць на тиждень;На сьомому небі; Готувати рушники.2 сусідки. Зуби з їсти на чомусь;Замазувати очі;Грати першу скрипку;П`яте колесо до воза;Як вареник у масліВикидати коники

Номер слайду 32

pptx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
541
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку