Презетація інклюзивного навчання

Про матеріал

Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципізабезпечення основного права дітей освіту та право навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах освітнього закладу.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Відділ освіти Снігурівської райдержадміністрації Снігурівської районної ради. Миколаївської області Снігурівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 3

Номер слайду 2

Шпак Оксана Павлівна. Cпеціаліст вищої категорії, старшин вчитель, вчитель початкових класів, викладач основ здо-ров'я, заступник директора з виховної роботи. Педагогічний стаж 19 років. Мій шлях професійного удосконалення:•МДУ ім. Сухомлинського, 2004 р.•Тренер за програмою "Діалог""•Тренер за програмою "Школа проти СНІДу"•Свідоцтво про навчання "Школа майбутнього"•Пройшла навчання х проблем реалізації інклюзивної освіти•2010 рік кращий кабінет з основ безпеки життєдіяльності, друге місце в обласному конкурсі•2011—2014 роки-кращий кабінет з основ безпеки життєдіяльності, перше місце в обла-сному конкурсі.

Номер слайду 3

Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей освіту та право навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах освітнього закладу. Основні цінності інклюзивної освіти: Визнання того, що всі діти можуть навчатися. Робота з усіма дітьми, незалежно від віку, національності, мови, походження, особливостей розвитку. Удосконалення освітніх структур, систем і методик для забезпечення потреб усіх дітей. Частини великої стратегії зі створення інклюзивного суспільства. Динамічний процес, який перебуває постійно в розвитку.

Номер слайду 4

Основні принципи інклюзивної освіти: Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень. Кожна дитина здатна відчувати і думати. Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою. Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків. Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників. Залучення батьків до навчального процесу дітей.

Номер слайду 5

Корекційно-розвиткові заняття для дітей з порушенням опорно-рухового апарата. Мета. Створення іа заперечення психофізичного та особистісного розвіпку дітей з порушеннями опорно-рухового апарата з корекції наявних порушень психофізичного розвитку та забезпечення умов для розвитку всіх психічних процесів, що сприятиме максимальній соціалізації таких дітей. Основними завданнями корекційно-розвиткових занять є:1 Визначення наявних порушень психофізи-чного розвитку дитини із порушеннями опорно-рухового апарата.2 Подолання порушень з урахуванням механізмів їх виникнення та з опорою на найбільш збережені функціональні системи розвитку. 3. Формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування, з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки. 4. Попередження появи та корекція вторинних порушень психофізичного розвитку5. Нормалізація м'язового тонусу організму дитини через інтеграцію мовленнєвої, пізнавальної, рухової діяльності.

Номер слайду 6

Творча співпраця з учнями-ознака сучасного педагога

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Воскобойнікова Тетяна Валентинівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
26 лютого 2018
Переглядів
1211
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку