Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципізабезпечення основного права дітей освіту та право навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах освітнього закладу.
Шпак Оксана Павлівна. Cпеціаліст вищої категорії, старшин вчитель, вчитель початкових класів, викладач основ здо-ров'я, заступник директора з виховної роботи. Педагогічний стаж 19 років. Мій шлях професійного удосконалення:•МДУ ім. Сухомлинського, 2004 р.•Тренер за програмою "Діалог""•Тренер за програмою "Школа проти СНІДу"•Свідоцтво про навчання "Школа майбутнього"•Пройшла навчання х проблем реалізації інклюзивної освіти•2010 рік кращий кабінет з основ безпеки життєдіяльності, друге місце в обласному конкурсі•2011—2014 роки-кращий кабінет з основ безпеки життєдіяльності, перше місце в обла-сному конкурсі.
Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення основного права дітей освіту та право навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах освітнього закладу. Основні цінності інклюзивної освіти: Визнання того, що всі діти можуть навчатися. Робота з усіма дітьми, незалежно від віку, національності, мови, походження, особливостей розвитку. Удосконалення освітніх структур, систем і методик для забезпечення потреб усіх дітей. Частини великої стратегії зі створення інклюзивного суспільства. Динамічний процес, який перебуває постійно в розвитку.
Основні принципи інклюзивної освіти: Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень. Кожна дитина здатна відчувати і думати. Кожна людина має право на спілкування і на те, щоб бути почутою. Адаптація системи до потреб дитини, а не навпаки. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємостосунків. Всі люди потребують підтримки і дружби ровесників. Залучення батьків до навчального процесу дітей.
Корекційно-розвиткові заняття для дітей з порушенням опорно-рухового апарата. Мета. Створення іа заперечення психофізичного та особистісного розвіпку дітей з порушеннями опорно-рухового апарата з корекції наявних порушень психофізичного розвитку та забезпечення умов для розвитку всіх психічних процесів, що сприятиме максимальній соціалізації таких дітей. Основними завданнями корекційно-розвиткових занять є:1 Визначення наявних порушень психофізи-чного розвитку дитини із порушеннями опорно-рухового апарата.2 Подолання порушень з урахуванням механізмів їх виникнення та з опорою на найбільш збережені функціональні системи розвитку. 3. Формування здатності здійснювати комунікацію в різних сферах спілкування, з урахуванням мотивації, мети та соціальних норм поведінки. 4. Попередження появи та корекція вторинних порушень психофізичного розвитку5. Нормалізація м'язового тонусу організму дитини через інтеграцію мовленнєвої, пізнавальної, рухової діяльності.