Основні цілі та завдання уроку: Закріпити, поглибити та узагальнити знання про прикметник як частину мову, морфологічні ознаки, синтаксичну роль;розвивати усне та писемне мовлення, уміння виділяти головне в навчальному матеріалі, розвивати самостійне мислення.мислити креативно та нестандартновміти застосовувати вивчений матеріал у нетрадиційних умовах.
Лінгвістичний експеримент «Услід за автором»“Наша мова … , і …, і …, і…, і …, - ось що мова наша рідна” (Довідка: рідна, багата, калинова, щира, медова, не бідна, милозвучна, українська, батьківська, материнська, чарівна, сопілкова, солов’їна, веселкова, співуча)Відтворити поезію, дібравши влучні прикметники
Вибіркове письмо Дуб - священне дерево давніх слов'ян, символ гордості і пихатості. Вінок із дубового листя символізував силу, міць та гідність. Слов'яни-язичники дубові гаї вважали житлами богів, тому вшановували їх та забороняли вирубувати. Довголітнім дубам приносили в жертву биків та хліб. Міцною деревиною славиться в Україні це дерево-символ. Інструкція: Розпізнайте прикметники. Випишіть по 2 словосполучення «прикметник» + «іменник». Визначте морфологічні ознаки (рід, число, відмінок,група)