Приклад поелементного аналізу моніторингової контрольної роботи з фізики для учнів 9 класу. Даний матеріал може бути застосований для класів з будь-яким підручником навчання.
Аналіз моніторингової контрольної роботи з фізики
в ___________ загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № ____
_____________ району
Початковий |
середній |
достатній |
високий |
Середній бал |
||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
|
||
- |
- |
1 |
1 |
4,8 |
6 |
6 |
- |
12 |
57,1 |
- |
3 |
4 |
7 |
33,3 |
1 |
- |
- |
1 |
4,8 |
6,05 |
||
9 учні – середній рівень, 2 учні – достатній рівень, 1 учень – високий рівень
Початковий |
середній |
достатній |
високий |
Середній бал |
||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
|
||||
- |
- |
- |
- |
0 |
11 |
10 |
7 |
28 |
84.8 |
4 |
1 |
- |
5 |
15,2 |
- |
- |
- |
- |
- |
5,6 |
||||
Початковий |
середній |
достатній |
високий |
Середній бал |
||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
1 |
2 |
3 |
ра зом |
% |
|
||||
- |
- |
- |
- |
0 |
19 |
11 |
3 |
33 |
100 |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
- |
4,5 |
||||
(предмет)
№ з/п |
ПІБ вчителя |
Класи, в яких викладає |
освіта |
фах |
Педагогічний стаж |
Категорія, звання |
Скільки років викладає в даному класі |
Примітка |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
Дата проведення: __ ________ 201_ / 1_н.р.
Вчитель _______________
Поелементний аналіз моніторингової контрольної роботи з фізики
в ______________ загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №
____________ району
Контрольна робота, яку виконували учні 9 А класу, містила 2 варіанти по 8 завдань чотирьох рівнів складності. Під час виконання завдань учні повинні були продемонструвати певну системність знань і широту уявлень з теми «Електричний струм. Закон Ома».
Перше завдання учні класу виконали вірно на 87,2 %. Метою завдання була необхідністю заповнення відповідних порожніх місць у таблиці, відповідними позначеннями фізичних величин, одиницями вимірювання в СІ та формулами їх розрахунку, але не всі учні змогли вірно співвіднести фізичну величину з іншими її характеристика. Виконання 2-го завдання було на 100% успішним: учні повинні були сполучити стрілками назву елемента електричного кола з його умовним позначенням, що свідчить про повне засвоєння цієї теми учнями. Так, 3-тє завдання ( кросворд ) на знання основних понять з теми було виконане вірно на 79,3 %. Більшість учнів, що не вірно заповнили клітинки кросворду не змогли назвати вид речовини за кількістю вільних носіїв заряду. Виконання 4-го завдання було успішним на 67,3%. Це завдання показало прогалини у знаннях учнів при роботі з графіками і не вміння перенести знання з математики на теми з фізики. 5-те завдання (розрахункова задача на визначення опору або напруги електричного струму), де учні забували під час розрахунку перевести надані фізичні величини до СІ. 6-те завдання (кількість вірних відповідей 47,3%) якісне запитання, виявило не достатнє логічне мислення учнів і не повне вміння застосування теоретичних знань до розв’язання нетипових ситуацій. 7-е завдання – задача, достатнього рівня складності (вірно розв’язана на 27,8%) показала, що учні не вміють застосовувати під час розв’язання завдань декілька формул, не вміння вивести остаточну формулу і не вміння довести розв’язування задачі до логічного кінця і вірно виконати математичні розрахунки. Більше всього помилок учні припустились під час розрахунку величин, а саме величин із степенями. Частина учнів намагалась скласти дано до умови задачі, але подальший пошук виконання завдання не було здійснено. Завдання 6-е та 7-е виконала найменша кількість учнів, так як ці завдання були достатнього рівня складності. Найменша кількість вірних відповідей була під час розв’язання 8-го завдання (6,8%), так як це завдання було високого рівня складності і мало на меті визначити цілу низку вмінь і навичок учнів під час розв’язання одного завдання. Ті учні, які намагались розв’язати це завдання почали виконувати його із складання схеми електричного кола, при цьому деякі малюнки були виконані неохайно і з порушенням вимог до оформлення схем, а подальше розв’язання розрахункових етапів задач викликало найбільшу кількість помилок.
Результат виконання цієї контрольної роботи показав, що успішність учнів із проведенням кожної наступної теми підвищувався, що свідчить про зростаючу відповідальність учнів по відношенню до результатів свого навчання на при кінці отримання середньої освіти.
Вчитель: ____________
Результативність виконання завдань.
|
кількість вірно розв’язанних завдань |
% вірно розв’язанних завдань |
кількість частково розв’язанних завдань |
% кількості частково розв’язанних завдань |
кількість учнів, які не приступали до розв’язання завдань |
% учнів, які не приступали до розв’язання завдань |
Рівень |
|
|
|
|
|
|
завдання 1 |
23 |
100 |
- |
- |
- |
- |
завдання 2 |
23 |
100 |
- |
- |
- |
- |
завдання 3 |
23 |
100 |
- |
- |
- |
- |
Рівень 2 |
|
|
|
|
|
|
завдання 4 |
23 |
100 |
- |
- |
- |
- |
завдання 5 |
14 |
60,9 |
5 |
21,7 |
4 |
17,4 |
Рівень 3 |
|
|
|
|
|
|
завдання 6 |
4 |
17,4 |
3 |
13 |
16 |
69,6 |
Рівень 4 |
|
|
|
|
|
|
завдання 7 |
3 |
13 |
1 |
4,3 |
19 |
82,6 |
Результат виконання моніторингової контрольної роботи підтвердив об’єктивність виставлення оцінок учням за попередню тему на 91,3 % ( 21 учень), а інші 8,7 % (2 учні) мають розбіжність у один бал