Приклад аналізу відвіданого практичного заняття в коледжі

Про матеріал
Приклад аналізу практичного заняття, проведеного в групі молодших спеціалістів зі спеціальності "Товарознавство та комерційна діяльність". Тема заняття «Розшифрування маркування товарів»
Перегляд файлу

АНАЛІЗ ВІДВІДАНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ

 

  1.     П.І.Б. викладача _______________________________________________

 

  1.     Дата відвідування __________________

 

  1.     Мета відвідування _Перевірка ефективності впроваджуваних методів навчання

 

  1.     Група _________   спеціальність   Товарознавство та комерційна діяльність

рік навчання  ______________

 

  1.     Кількість студентів у групі  ___ фактично були присутні на занятті  ___

 

  1.     Предмет    Товарознавство

 

  1.     Тема заняття «Розшифрування маркування товарів»

 

  1.     Тип  заняття  Практичне заняття. Узагальнення та систематизація знань, вмінь, навичок.

 

  1.     Мета заняття:
  •      узагальнення та систематизація вивченого теоретичного матеріалу; ліквідація прогалин у знаннях з даної теми; вдосконалення навичок розпізнавання маркування товарів, розшифрування умовних символів і позначень;
  •      розвиток пізнавальної активності студентів, алгоритмічного мислення, творчих здібностей;
  •      виховання почуття відповідальності, культури праці, взаємоповаги.

 

  1. Методи навчання:
  •      словесні: пояснення, інструктаж, робота з нормативними документами, фронтальне опитування;
  •      наочні: ілюстрування, демонстрація натуральних зразків, самостійне спостереження;
  •      практичні: товарознавчий диктант, виконання завдань дослідницького характеру;
  •      інтерактивні: робота в малих групах, «мозковий штурм», метод - «кейс», елементи ділової гри, розбір конкретних виробничих ситуацій.

 

  1. Наочність, технічні засоби навчання, дидактичний матеріал

ДСТУ 4518:2008 «Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні положення», зразки виробничого і товарного маркування, зразки умовних символів і позначень, картки-завдання, зразки упаковок.

  1. Стан навчальної документації _Наявна нормативна, робоча програми з дисципліни, методична розробка практичного заняття; номер і тема заняття відповідають робочій програмі та записам у журналі теоретичного навчання.

 

  1. Рівень педагогічної майстерності викладача

Викладач раціонально використовує різноманітні методи навчання; вдало поєднує фронтальну, групову та індивідуальну форми організації навчальної діяльності; до студентів ставиться з повагою, розумінням, дотримується тактовності; має міцні, глибокі знання з предмета; добре продумує мотиваційні моменти; користується повагою у здобувачів освіти, є для них авторитетом.

 

  1. Висновки, зауваження, пропозиції 

Висновки Заняття пройшло динамічно та продуктивно, поставлена мета досягнута. Зміст заняття повністю відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Викладачем вдало підібрані методи навчання, раціонально розподілений час. Активність усіх студентів просліджувалась протягом усього заняття. Завдання мали практичний характер (звязок із життям та майбутньою спеціальністю), що мотивувало юних товарознавців до їх старанного виконання. Студенти дійсно ліквідували прогалини у знаннях і вдосконалили  необхідні вміння, навички з даної теми. Д/з було спрямоване на здобуття професійно-необхідних навичок.

Зауваження Не має.

Пропозиції 1. При оцінці відповідей студентів доцільно підключати одногрупників до їх аналізу, тим самим формувати критичність мислення та можливість заробити додаткові оцінки бажаючим.

2. Для оцінювання роботи студентів на заняттях з кількома видами оціночних робіт пропоную використовувати картки самооцінки, в яких студенти фіксуватимуть свої оцінки за кожний вид роботи і виводитимуть вкінці їх середнє арифметичне.

 

  1. У педагогічну скарбничку

1.Конспект заняття містить такі важливі елементи як: «очікувані результати», «методи проведення заняття», «мотивація навчання».

2.Викладач постійно взаємодіє зі студентами, застосовує переважно активні методи навчання.

3.Робота студентів з натуральними зразками товарів сприяла якіснішому засвоєнню теми, підвищенню інтересу до предмета та спеціальності.

 

 

 

Заняття відвідав __________________________________________________

 

 

З аналізом ознайомився ______________________________________________

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Чуприна Тетяна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Івченко Поліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
10 листопада 2019
Переглядів
19984
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку