АНАЛІЗ ВІДВІДАНОГО ПРАКТИЧНОГО ЗАНЯТТЯ
рік навчання ______________
ДСТУ 4518:2008 «Продукти харчові. Маркування для споживачів. Загальні положення», зразки виробничого і товарного маркування, зразки умовних символів і позначень, картки-завдання, зразки упаковок.
Викладач раціонально використовує різноманітні методи навчання; вдало поєднує фронтальну, групову та індивідуальну форми організації навчальної діяльності; до студентів ставиться з повагою, розумінням, дотримується тактовності; має міцні, глибокі знання з предмета; добре продумує мотиваційні моменти; користується повагою у здобувачів освіти, є для них авторитетом.
Висновки Заняття пройшло динамічно та продуктивно, поставлена мета досягнута. Зміст заняття повністю відповідає вимогам навчальної програми та меті поставлених завдань. Викладачем вдало підібрані методи навчання, раціонально розподілений час. Активність усіх студентів просліджувалась протягом усього заняття. Завдання мали практичний характер (зв’язок із життям та майбутньою спеціальністю), що мотивувало юних товарознавців до їх старанного виконання. Студенти дійсно ліквідували прогалини у знаннях і вдосконалили необхідні вміння, навички з даної теми. Д/з було спрямоване на здобуття професійно-необхідних навичок.
Зауваження Не має.
Пропозиції 1. При оцінці відповідей студентів доцільно підключати одногрупників до їх аналізу, тим самим формувати критичність мислення та можливість заробити додаткові оцінки бажаючим.
2. Для оцінювання роботи студентів на заняттях з кількома видами оціночних робіт пропоную використовувати картки самооцінки, в яких студенти фіксуватимуть свої оцінки за кожний вид роботи і виводитимуть вкінці їх середнє арифметичне.
1.Конспект заняття містить такі важливі елементи як: «очікувані результати», «методи проведення заняття», «мотивація навчання».
2.Викладач постійно взаємодіє зі студентами, застосовує переважно активні методи навчання.
3.Робота студентів з натуральними зразками товарів сприяла якіснішому засвоєнню теми, підвищенню інтересу до предмета та спеціальності.
Заняття відвідав __________________________________________________
З аналізом ознайомився ______________________________________________