Приклади цифрових інструментів, які можна використовувати для диференціації навчання.
Приклади цифрових інструментів, які можна використовувати для диференціаці
ї навчання
|
|
|
|
|
|
|
управління класом |
Організація
|
порівняно з деякими іншими платформами |
|
|
вікторини |
роботу та змагання |
Обм контроль
|
|
|
Онлайн
|
|
|
|
|
|
питань та завдань |
сть без платної версії |
|
|
|
|
|
|
|
спільної роботи |
створення та обмін ідеями, матеріалами, питаннями |
кількість безкоштовни дошок та функцій |
|
|
учнів |
|
безкоштовної версії |
|
|
Онлайн
|
знань та реакц учнів |
|
|
|
Портфоліо
|
|
можливості редагування та організації контенту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
версії |
|
|
|
|
у платній версії |
|
|
презентації |
участі в презентаціях та отримання зворотного зв |
|
|
|
матеріалів |
|
кількість безкоштовних шаблонів та елементів дизайну |
|
|
Створення
книг |
книг учнів |
безкоштовної версії |
|
|
Управління
за допомогою гри |
гейміфікац |
версії |
|
|
Організація
|
|
р |
|
|
|
створення та спільно |
|