Прикметник. Діагностична робота (3 клас)

Про матеріал
Діагностична робота по темі "Прикметник" розрахована на виявлення наявного рівня знань, умінь та практичних навичок, здобутих під час вивчення теми "Прикметник". Завдання діагностичної роботи включають в себе тести, завдання на уважність, творчі завдання.
Перегляд файлу

Діагностична робота        Варіант І
Прикметник,
Дата ______________      

Прізвище та ім’я_________________________________

 

1. Прикметник називає:

а) назву предметів;

б) дію предметів;

в) ознаку предметів.

 

2. Визнач, у якому рядку усі прикметники вжиті у множині:

а) весняні, смішний, кольорова, радісний;

б) сонячні, красиві, мальовничі, круглі;

в) працьовиті, люб’язний, відкриті, просторе;

г) чудові, прямі, великі, білий.

 

3. Познач рядок, у якому усі слова - прикметники:

а) золотий, святковий, тихо, позолота;

б) далекий, далеч, швидкий, рівно;

в) вічний, яскрава, синє, заячі;

г) русявий, чорнява, найкращий, сміх.

 

4. Укажи рядок, у якому усі прикметники відповідають на питання чий? (чия? чиє? чиї?). Виправ помилку.

а) осінній, зимове, весняна, літні;

б) мамин, бабусина,  андрійкове, лелечині;

в) простий, залізна, середнє, високі

 

5. Утвори з поданих іменників прикметники середнього роду. Познач у них закінчення.

Київ - _____________________________;

скло - _____________________________;

сон - ______________________________;

мама- _____________________________.

 

6.  Підкресли прикметники у тексті.

 

Мово українська, мово моя мила,

Ти уся із співу весняних дібров.

Ясна, як усмішка, чиста – як сльозинка.

Ти моє найбільше щастя і любов.

 

 

7. Укажи прикметник, яким можна замінити фразеологізм:

 

Як у воду опущений

 

Вродливий

Кам'яне серце

Бездушний

Хоч з лиця воду пий

Засмучений

 

8. Спиши прикметники. Вкажи їх рід та познач закінчення.

Красива осінь, золоте листя, веселий хлопчик, маленький струмок, яскраве сонечко, маленька комашка.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Прочитай словосполучення, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

Вінницка область, іванкова книжка, деревяне ліжко, україньські діти.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Добери прикметники-антоніми

Низький-______________;

красивий-________________;

веселий-_______________;

довгий-_______________.

 

11. До поданих прикметників добери синоніми.

Гарний- ______________________________________;

сердитий-_____________________________________.

Діагностична робота       Варіант ІІ
Прикметник
Дата ______________      

Прізвище та ім’я________________________________________

 

1. Прикметник відповідає на питання:

а) який?, яка?, яке?; які?, чий?, чия?, чиє?, чиї?;

б) хто?, що?;

в) що робить?, що зробить?

 

2. Визнач, у якому рядку усі прикметники вжиті в однині:

а) весняний, смішний, кольорова, радісний;

б) сонячні, красиві, мальовничі, круглі;

в) працьовиті, люб’язний, відкриті, просторе;

г) чудові, прямі, великі, білий.

 

3. Познач рядок, у якому усі слова - прикметники:

а) золотий, святковий, тихо, позолота;

б) далекий, далеч, швидкий, рівно;

в) вічний, яскрава, синє, заєць;

г) русявий, чорнява, найкращий, смішний.

 

4. Укажи рядок, у якому усі прикметники відповідають на питання чий? (чия? чиє? чиї?). Виправ помилку.

а) осінній, зимове, весняна, літні;

б) простий, залізна, середнє, високі

в) батькові, бабусина, марійчині, пташині;

 

5. Утвори з поданих іменників прикметники жіночого роду. Познач у них закінчення.

Харків - _____________________________;

дерево - _____________________________;

сміх - ______________________________;

тато- _____________________________.

 

6.  Підкресли прикметники у тексті.

Вивчайте мову українську –

дзвінкоголосу, ніжну, чарівну,

прекрасну, милу і чудову,

як материнську пісню колискову.

А. Каніщенко

 

 

7. Укажи прикметник, яким можна замінити фразеологізм:

 

Хоч кіл на голові теши

 

Млявий

Хоч до рани прикладай

Упертий

Як сонна муха

Лагідний

 

8. Спиши прикметники. Вкажи їх рід та познач закінчення.

Красива дівчина, золоте серце, веселий школяр, маленький звір, яскраве життя, маленька травичка.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Прочитай словосполучення, виправ помилки та запиши правильно. Склади розповідне речення з одним зі словосполучень.

Одеска область, петриковий котик, виселі канікули, багр’яне листя.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Добери прикметники-антоніми

Широкий-______________;

далекий-________________;

холодний-_______________;

високий-_______________.

 

11. До поданих прикметників допиши синоніми.

Дорога- ______________________________________;

дитина-_______________________________________.

docx
Додано
22 березня 2021
Переглядів
1347
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку