Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з’єднання окремих частин виробів.

Про матеріал

Матеріал уроку сприяє формуванню у дітей уміння працювати з папером, використовуючи при цьому необхідні інструменти і приладдя; удосконаленню навиків роботи з ножицями і клеєм; спрямований на розвиток творчих здібностей, уваги, уяви, комунікативних навичок ( уміння слухати, чути і розуміти, домовлятися); на виховання охайності, стриманості, почуття прекрасного, бережного ставлення до природи. Зміст уроку розрахований на 2 години.

Перегляд файлу

http://barrellab.ru/wp-content/uploads/2013/12/yelka.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема. Прикраси з паперу. Оздоблення виробів із паперу. Послідовність дій

            під час виготовлення прикрас із паперу. Способи з’єднання окремих

            частин виробів.

            Практична робота: виготовлення ялинкових іграшок із паперу.

 

Мета:  формувати  у дітей уміння працювати з папером, використовуючи при

            цьому  необхідні інструменти і  приладдя; удосконалювати навики

            роботи з ножицями і клеєм;

            розвивати творчі здібності, увагу, уяву, комунікативні навички ( уміння 

            слухати, чути і розуміти, домовлятися);

            виховувати охайність, стриманість, почуття прекрасного, бережне                 

            ставлення до природи

 

Обладнання: макет ялинки висотою 50 – 80 см, кольоровий папір, ножиці,

                          клей,яєчна шкарлупа, акварельні фарби,  іграшкові  Дід Мороз

                          та  Снігуронька.

 

 

Хід заняття

І Організаційний момент

  • Діти, з яким настроєм ви прийшли на урок? Покажіть це мімікою.
  • Я рада, що у вас гарний настрій. Думаю, що протягом уроку він у вас не зміниться. Бажаю вам успіхів!

ІІ Актуалізація знань

Відгадайте загадку

      Висока до самої стелі –

Зелена, струнка, чепурна.

Один раз на рік до оселі

Приходить кожен рік вона.  (Новорічна ялинка)

 

  • Правильно. Молодці!

 Наближається Новий рік – улюблене дитяче свято.

А без чого ми не уявляємо Новорічного свята? ( Без ялинки)

Чи багато треба ялинок, щоб на свято ними прикрасити оселю?

Де діваються ялинки після свята?

Це добре чи погано?

  • Сьогодні ми знайдемо альтернативу живій ялинці. Адже з кожним роком цих красунь у наших лісах стає все менше й менше. Ми спробуємо з вами створити штучну ялинку і прикрасити її. Перед вами ялинка, яку я зробила  зі звичайного цупкого паперу, обклеїла звичайним зеленим пухнастим дощиком. Зараз ми з вами прикрасимо цю маленьку красуню, яка стане гостею нашого класу до зимових свят.

Подивіться на ялинку. Чи подобається вона вам?

А чого на ній не вистачає?

  • На сьогоднішньому уроці ми з вами виготовимо  для нашої ялиноньки прикраси. Але перш, ніж вони потраплять на ялинку нам доведеться виконувати різні цікаві завдання. Ви готові?
  • Урок побудуємо так: виготовляємо  ялинкову прикрасу і  я читаю завдання. Якщо ви виконуєте його правильно, значить, прикраса відправляється на ялинку.
  • На початку роботи, давайте згадаємо правила безпеки під час роботи з ножицями, клеєм та іншим  приладдям. ( Діти згадують правила і разом повторюють їх).

 

ІІІ Усвідомлення нового

  • Почнемо з верхівки ялинки. Що як завжди там розміщують?
  • Завдання.

          Букви переплутались. Переставте їх так, щоб можна було 

         прочитати назву ялинкової прикраси.

 

б у л ь к а р у                                і р з к а

х о г р і                                          х т а л і р и к

щ и д о к                                       г і л я р д а н

 

  • Я прикріпляю зірку на верхівку ялинки.
  • А зараз ми попрацюємо у парах.
  • Візьміть ножиці і виріжте різнокольорові смужки. Кожну смужку склейте у кільце, залиште одну не склеєною.
  • Тепер разом з товаришем по парті склейте ланцюжки тією смужкою, що у вас залишилася. Далі поверніться до своїх сусідів, що сидять за вами і склейте свій ланцюжок з їхнім.

У нас вийшов довгий ланцюжок. Ним ми прикрасимо нашу класну кімнату.

  • Якою буде наступна ялинкова іграшка ви дізнаєтеся, коли відгадаєте загадки. Вам треба бути уважними тому, що останню букву  слова – відгадки треба буде записати на дошці.
  • На дворі горою, а в хаті водою. ( Сніг)
  • Дерев’яні коні по снігу йдуть,

А у сніг не провалюються. ( Лижі)

  • Не звір, а виє. ( Вітер)
  • На дітей чекає бал

Новорічний …(Карнавал)

  • Плету хлівець на четверо овець,

А на п’яте окремо. ( Рукавиця)

  •   Цілий ящик південного сонця

В Новий рік завезли в магазин.

Здогадайтесь, діти, то що це?

Екзотичний смачний ( апельсин, мандарин)

  •   І в огні не горить, і в воді не тоне. ( Лід)
  •   Росте вона холодною зимою,

Росте вона додолу головою,

А тільки сонечко засяє –

Вона заплаче і розтане. ( Бурулька)

  • Яке слово утворилося? ( Гірлянда)
  • У вас на парті лежить шаблон зайчика і ватна кулька. Візьміть білий аркуш паперу, обведіть зайчика, виріжте його. Приклейте йому хвостика. А тепер я закріплю ваших зайчиків на ниточці. Зроблю це за допомогою голки.
  • Ось яка гарна гірлянда у нас вийшла!

 

https://idei-dekoru.com/wp-content/uploads/2017/04/9a6c5500d319e63f423f2548ee1cbe52.jpg

 

 

 

  • Гірлянда на ялинці. Подивіться, що я тримаю у руках? Правильно. Це   яйце. У вас у кожного теж є такі заготовки. Вам їх мами підготували. Середина яйця випущена, залишилася тільки шкаралупа. Вона оброблена оцтом, що краще фарба лягала.  На  яку ялинкову іграшку схоже яйце? ( На кульку)
  • Візьміть фарби  і пензлик. Розмалюйте кульку.
  • Справилися із завданням. Перш ніж кулька займе  місце на ялинці, давайте виконаємо завдання. А тим часом фарба на кульці підсохне.

Завдання:  відгадай слово за його ознакою.

  • Білий, пухнастий, іскристий … ( сніг).
  • Колюча, мохната, зелена .. ( ялинка).
  • Солодке, холодне, фруктове, фісташкове … ( морозиво).
  • Льодяна, гостроконечна, надвіконна, довга…. ( бурулька).
  • Минулий, старий, новий …( рік).
  • Казковий, бородатий, веселий, чарівний, добрий … ( Дід Мороз).
  • Молодці! Ось і кулька прикрасила нашу ялиноньку.
  • Які ще іграшки можуть прикрасити новорічне деревце?
  • Перед вами шаблони горішка, ліхтарика, фантики цукерок. Ви можете обрати те, що вам подобається найбільше. Обведіть на кольоровому папері, виріжте, прикріпіть  декоративну ниточку і ваша іграшка буде на ялинці. У фантик цукерки загорніть  будь – який сюрприз, скрутіть його і ваша цукерка стане прикрасою. ( Діти виконують роботу)
  •  А  чи потрапить туди горішок? Цікаве завдання нас очікує. Виконуємо!

Завдання: проявіть  кмітливість, розгадайте  кросворд.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

К

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

А

 

 

 

 

3

 

 

 

 

З

 

 

4

 

 

 

 

 

К

 

 

 

 

 

5

 

 

 

 

 

А

 

 

 

 

 

6

 

 

 

 

Р

 

 

 

 

 

 

  1. Жабка - …  ( квак ушка).
  2. Вовчик - … ( братик).
  3. Коза -      …( дереза).
  4. Коник -    …( горбоконик).
  5. Зайчик -  … ( побігайчик).
  6. Лисичка - …( сестричка)

 

  • Діти, які виготовляли горішки вішають їх  на гілочки  ялинки. Туди ж мріє потрапити ліхтарик. Хто зробив ліхтарик?
  • Але спочатку виконаємо завдання.

Вправа « Виправ помилку  у віршованих рядках».

  • Сплять ночами качки

В конурах та будках. ( Не качки, а собаки)

  • Весною із барлоги

Виходять носороги. ( Не носороги, а ведмеді)

  • Щоб нести продукти з магазину,

Для цього є плетена корзина. ( Вірно)

  • Сливки, масло й сир смачний

Дітям дасть орел степовий. ( Не орел, а корова)

  • За двійку сину кожна мама

Щодня говорить « Молодець!» ( Не за двійку, а за дванадцяту).

  • Гострі і червоні

На сосні голки.( не червоні, а зелені)

  • Помідор великий, спілий

Має колір білий, білий ( Не білий, а червоний)

  • Новий рік зустрічаємо

Завжди пальму прикрашаємо. ( Не пальму, а ялинку)

  • Ви, діти, «супер!»  Ось же і ліхтарик на ялинці!
  • А зараз, діти, підійдіть до ялинки ті, хто зробив інші прикраси. Повісьте їх на гілочки.

Настав час і Діду Морозу зайняти своє місце біля ялинки. ( Учитель виставляє іграшкового Діда Мороза)

Завдання: прочитати телеграму Діда Мороза, використовуючи стрілки. Кожна стрілка – це окреме слово. Треба вписати тільки  ті букви, на які вказує  напрямок стрілки.

 

 

В

Л

К

Н

Ю

Р

!

І

Ю

З

О

М

О

М

Т

А

Б

В

И

К

О

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Відповідь: « Вітаю з Новим роком!»

  • А за Дідом Морозом до ялинки проситься Снігуронька.  ( Вчитель виставляє іграшкову Снігуроньку)
  • Давайте допоможемо і їй!
  • Завдання: придумати і намалювати свою ялинкову прикрасу. ( Діти малюють, а потім коментують свої  малюнки – іграшки і прикріплюють  на гілочках ялинки.
  •  Наша ялинка готова до зустрічі Нового року! У цьому є і наша з вами заслуга. Вона прикрасить нашу класну кімнату.

ІV  Рефлексія

  • Діти, уявіть, що Дід Мороз на Новий рік може виконати ваше бажання. Воно може бути лише тільки одне.
  • Яке бажання ви загадали б Діду Морозу?

    V  Підсумок заняття

 - Що ми робили сьогодні на уроці? 

-  Чи хотіли б ви прикрасити такими іграшками ялинку вдома?

-  Подобається вам наша ялинка?

   Нехай вона і не жива,  але ми з вами зуміли врятувати одне деревце від    

знищення.

-  А зараз поділіться своїми враженнями від уроку.

 

 

docx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
3008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку