Принцип науковості. Дидактичні принципи

Про матеріал
Дидактичні принципи — певна система основних дидактичних вимог до навчання, дотримання яких забезпе­чує його ефективність. Дидактичні принципи поширюються на вивчення всіх дисциплін, значною мірою визначають їх зміст, форми організації та методи навчання. Принцип науковості, який означає, що зміст навчання будь-якої дисципліни має відповідати станові розвитку відповідної науки.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема: Закономірності та дидактичні принципи вищої школи. Особливості реалізації принципів дидактики вищої школи. Принцип науковостіПідготувала студентка групи 2 ММЗ СОАртемчук Аліна. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі

Номер слайду 2

Навчання у вищій школі – це спільний процес діяльності викладача і студентів, спрямований на досягнення дидактичних, розвивальних, виховних цілей та професійного становлення студентської молоді.

Номер слайду 3

Дидактичні принципи — певна система основних дидактичних вимог до навчання, дотримання яких забезпе­чує його ефективність. Дидактичні принципи поширюються на вивчення всіх дисциплін, значною мірою визначають їх зміст, форми організації та методи навчання. Принцип науковості. Принцип систематичності і системності. Принцип зв'язку теорії з практикою. Принцип свідомості і самостійності навчання. Принцип доступності. Принцип міцності знань, навичок і умінь. Принцип єдності наукового і навчального процесів.

Номер слайду 4

Принцип науковості Принцип науковості, який означає, що зміст навчання будь-якої дисципліни має відповідати станові розвитку відповідної науки.

Номер слайду 5

Його сутність полягає в тому, що знання, положення та закони, які вивчаються, повинні бути науково правильними. Вимоги науковості стосуються організації та проведення навчальних заходів. Реалізація цього принципу забезпечується дотриманням таких педагогічних правил: вибір навчального матеріалу з врахуванням останніх досягнень науки; показ сьогоднішніх наукових здобутків; викладання навчального матеріалу з позицій останніх досягнень науки й техніки 

Номер слайду 6

Студенти мають: засвоювати достовірні, науково обґрунтовані факти, явища, процеси, розуміти сутність науково обґрунтованих законів, особливості розвитку і становлення наукових відкриттів, володіти методами наукових досліджень, знайомитися з різними напрямами наукових пошуків у тій чи тій галузі знань, знайомитися з перспективами розвитку наукових гіпотез. Необхідно формувати пізнавальні інтереси у студентів, навчити їх володіти сучасними методами досліджень, систематично залучати до різних форм наукових пошуків.

Номер слайду 7

Навіть найновіші навчальні посібники не завжди містять найновішу наукову інформацію, оскільки їх підготовка і видання займають чимало часу і матеріал може застаріти до моменту виходу книги в світ. Тому з погляду вимог принципу науковості викладачеві необхідно постійно стежити за новітньою науковою інформацією, систематизувати її і в рамках робочої програми з конкретної дисципліни знайомити з нею студентів, давати їм завдання самостійно опрацьовувати нові наукові джерела.

Номер слайду 8

Список використаних джерел. Слєпкань З.І. Наукові засади педагогічного процесу у вищій школі. Навчальний посібник. – К.: Вища школа, 2005. – 239 с.http://www.info-library.com.ua/books-text-4065.html

pptx
Додав(-ла)
Артемчук Аліна
Додано
7 листопада 2020
Переглядів
5922
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку