Презентація " Критичне мислення".

Про матеріал
Критичне мислення є складним процесом, який починається з ознайомлення з інформацією, а завершується прийняттям певного рішення та складається з кількох послідовних етапів: - сприйняття інформації з різних джерел; -аналіз різних точок зору, вибір власної точки зору; - зіставлення з іншими точками зору; -добір аргументів на підтримку обраної позиції; -прийняття рішення на основі доказів. У Державному стандарті початкової освіти зазначено, що одним із наскрізних умінь, яким учні поступово та систематично оволодівають під час вивчення всіх освітніх галузей є критичне мислення.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Костюк Тетяна Василівна. Реалізація Державного Стандарту через формування критичного мислення

Номер слайду 2

1 – вміє сприймати думки інших критично2 – компетентний3 – небайдужий у сприйнятті подій4 – самокритичний5 – допитливий6 – здатний до діалогу і дискусіїОзнаки учня, який мислить критично512346

Номер слайду 3

Використання вчителем стратегій критичногомислення забезпечує позитивні зміни в учнів

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Активна позиціяучніву навчанніСпілкування. Цінування думок інших. Очікування ідей. Віра в учнів Час. Умови, які спонукають учнів до критичного мислення

Номер слайду 6

Стратегії критичного мислення

Номер слайду 7

Сенкан

Номер слайду 8

Методика «Передбачення»

Номер слайду 9

Асоціативний кущ. Етапи роботи

Номер слайду 10

Кубування

Номер слайду 11

Семантична карта «знаємо – хочемо дізнатися – дізналися» Е Т А П И

Номер слайду 12

1 гр.2 гр.3 гр.4 гр.5 гр. Контрольна132132 Порушена послідовність Учням пропонується кілька речень з тексту, записаних у порушеній послідовностіУчні об`єднуються в групи. Кожна група повинна запропонувати свою послідовність поданих речень. Результат фіксується на дошці або окремих аркушах паперу. Читають текст і перевіряють. Обговорюють

Номер слайду 13

Вільне письмо. Дати відповідь на питання, яке стосується теми чи тексту. Письмо в малюнках. Речення з відкритим кінцем. Запис тексту своїми словами або малюнками. Складання резюме. П’ятихвилинне есе

Номер слайду 14

Ромашка Блумапрості питанняпрактичні питанняоцінюючі питання. Читаємота запитуємотворчі питанняпояснюючі питанняуточнюючі питання

Номер слайду 15

Діаграма Вена Техніка графічного подання інформації, що виявляється при обговоренні двох ідей або текстів, між якими існують загальні та відмінні риси. Інформацію подано у вигляді двох або кількох кіл, які наклада­ють одне на одне. Тварини, живі організми

Номер слайду 16

Круговий огляд

Номер слайду 17

Модель випускника початкової школи. Вміє працювати в групіВсезнайко. Шукач нового. Дослідник. Працює з інформацією. Критично мислить. Ставить запитанняstyle.colorfillcolorfill.type

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
9 листопада 2020
Переглядів
741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку