Звісно, процес психолого-педагогічної діагностики повинен відповідати певним принципам. Перший принцип – це принцип об’єктивності. Який показуэ, що соціальний педагог не повинен залежати від зовнішніх факторів та повинен протистояти впливу на результати власних знань, власного життєвого досвіду.
Принципи психолого-педагогічної діагностики
Звісно, процес психолого-педагогічної діагностики повинен відповідати певним принципам. Перший принцип – це принцип об’єктивності. Який показуэ, що соціальний педагог не повинен залежати від зовнішніх факторів та повинен протистояти впливу на результати власних знань, власного життєвого досвіду. Це може блокувати корекцію соціальної патології. Вплив таких факторів може негативно відобразитись як на зборі фактів, так і на їх інтерпретації. Другим принципом є принцип верифікації психолого-педагогічної інформації як встановлення її достовірності. Соціально-психологічна дійсність містить багато протиріч, поодиноких фактів і ймовірностей. Тому, щоб формулювати на їх основі закономірності, необхідно перевірити емпіричні дані теорією, співставити відомості, отримані з різних джерел.
Звісно, кожна діагностика та технологія має свій алгоритм, тому зупинимося на ньому детальніше.