Пріоритетним у постановці мети являється 1. логічна компетентність: аналіз способів розв'язування однієї задачі, формування у учнів навичок дослідницької діяльності, актив

Про матеріал
Пріоритетним у постановці мети являється 1. логічна компетентність: аналіз способів розв'язування однієї задачі, формування у учнів навичок дослідницької діяльності, активне залучення учнів у навчальний процес. 2.методологічна компетентність: розв'язування математичних задач різними способами дає великі можливості для формування інтелектуальних якостей особистості, розвивати дослідницькі якості учнів
Зміст слайдів
Номер слайду 1

“БЕНЕФІС ОДНІЄЇ ЗАДАЧІ”МАСТЕР - КЛАССамофал Олена Юрыївнаучитель математики. ХСВЗШ ІІ-ІІІ ступенів № 232021

Номер слайду 2

Мета майстер – класу: Пріоритетним у постановці мети являється 1. логічна компетентність: аналіз способів розв'язування однієї задачі, формування у учнів навичок дослідницької діяльності, активне залучення учнів у навчальний процес. 2.методологічна компетентність: розв'язування математичних задач різними способами дає великі можливості для формування інтелектуальних якостей особистості, розвивати дослідницькі якості учнів

Номер слайду 3

Ми бачимо, що розв'язування однієї задачі різними способами ефективніше, ніж розв'язування кількох задач одним способом, по скільки сприяє більш глибокому розумінню і опануванню матеріалом та формуванню у учнів погляду на математику як на цілісну науку. Як можна організувати роботу над однією задачею при вивченні курсу планіметрії? Більшість геометричних задач допускає їх розв'язок кількома способами і це дає можливість порівнювати ці способи і відзначити переваги кожного з них. Систематичне застосування цього дидактичного прийому зміцнює мотивацію в навчанні і сприяє учнів шукати найбільш прості розв'язки з усіх існуючих.

Номер слайду 4

СТРУКТУРА УРОКУ: Організаційний момент. Постановка мети і задачі уроку. Мотивація учбової діяльності. Актуалізація опорних знань та їх корекція. Застосування знань, узагальнення і систематизація при розв'язуванні задач. Самоконтроль і корекція знань. Застосування знань для пошуку спеціальних прийомів розв'язування задач (робота в групах)Захист міні – проектівІнформація про завдання до дому Рефлексія

Номер слайду 5

ЕПІГРАФ УРОКУ: Дорогу ту, що сам знайшов,вовік не позабути

Номер слайду 6

ЦЕ КОРИСНО ЗНАТИ !Відношення площ двох трикутників з спільною висотою дорівнює відношенню довжин основ трикутників, до яких вона проведена. У прямокутному трикутнику відношення відрізків гіпотенузи, на які вона ділиться висотою, проведеною з вершини прямого кута, дорівнює відношенню квадратів катетів. Точка С яка ділить відрізок з кінцями в точках А(х₁;у₁) та В(х₂;у₂) у відношенні λ має координати

Номер слайду 7

ЦЕ КОРИСНО ЗНАТИ !4. Якщо деяка пряма відтинає на осях координат ОХ та ОУ відрізки з довжинами а і в відповідно, то рівняння цієї прямої має вигляд х/а + у/в = 1 Вектори а(а₁;а₂) та в(в₁;в₂) перпендикулярні тоді і тільки тоді, коли а₁ˑв₁ + а₂ˑв₂ = 0 Пряма, що проходить через початок координат і має кутовий коефіцієнт к, задається рівнянням у=кх Для чотирикутника ABCD з взаємно перпендикулярними діагоналями виконується співвідношення BC² + AD² = AB² + CD²

Номер слайду 8

ЗАДАЧА У рівнобедреному прямокутному трикутнику. ABC (˂ C = 90 ̊) проведені медіана BD і відрізок. CM BD (точка М належить стороні АВ). Знайдіть відношення AM : BM

Номер слайду 9

І група при розв'язку використовують координатиІ І група при розв'язку використовують вектори ІІІгрупа при розв'язку використовують тригонометрію ІУгрупа при розв'язку використовують рівність трикутників або подібність трикутників Vгрупа при розв'язку використовують поворот навколо точки V Ігрупа при розв'язку використовують спеціальні формули і теореми VІІ група при розв'язку використовують властивості чудові лінії трикутника. VIIІгрупа при розв'язку використовують властивості площі

Номер слайду 10

КООРДИНАТНИЙ МЕТОДІ

Номер слайду 11

ІІВЕКТОРНИЙ МЕТОДВС Д АМ

Номер слайду 12

ІІІТРИГОНОМЕТРИЧНИЙ МЕТОД< С=90 ̊, АС=ВС=1 → < А=< В=45 ̊,< АСМ = α, О ?

Номер слайду 13

IV ПОДІБНІСТЬ ТРИКУТНИКІВ

Номер слайду 14

VПОВОРОТ НАВКОЛО ТОЧКИ CD=PC BC=2 CD BP=3 PCВ→А, Д→Р, С→С

Номер слайду 15

VIЗА ТЕОРЕМОЮ ФАЛЕСА

Номер слайду 16

VIIЧУДОВІ ЛІНІЇ ТРИКУТНИКА (ВЛАСТИВОСТІ БІСЕКТРИСИ)

Номер слайду 17

VIIIВЛАСТИВОСТІ ПЛОЩ Застосуємо твердження: Відношення площ двох трикутників з спільною висотою дорівнює відношенню довжин основ трикутників, до яких вона проведена Застосуємо це для трикутників AMC i BMC:

Номер слайду 18

ЗАВДАННЯ НАСТУПНОГО ПРОЕКТУЗнайти один з варіантів розв'язку задачі Архімеда: “Хорди АВ і СД кола радіуса R перпендикулярні і діляться точкою перетину на відрізки а, в, с, д. Доведіть, що сума квадратів цих відрізків є величина постійна для даного кола і дорівнює квадрату її діаметру (а²+в²+с²+д²=4 R²)

Номер слайду 19

“Сьогодні я впізнав . . . “Було цікаво . . . “ “Було важко . . . “ “Я зрозумів, що . . . “ “Зараз я можу . . . “ “Я навчився . . . “ “У мене вийшло . . . “ “ Мені захотілось . . .”РЕ ФЛЕКСІЯ

Номер слайду 20

ДЯКУЮ ВСІМ ЗАУРОК !

pptx
Додав(-ла)
Самофал Олена
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Інкл
Додано
28 жовтня 2021
Переглядів
319
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку