Природні умови Італії та виникнення міста Риму.

Про матеріал
Розробка конспекту уроку з всесвітньої історії на тему"Природні умови Італії та виникнення міста Риму". Учні зможуть: 1. Правильно застосовувати нові поняття; 2. Працювати з історичною картою, схемами та таблицями; 3. Характеризувати природні умови Стародавнього Риму; 4. Визначати особливості формування римської держави; 5. Робити порівняльну характеристику, складати схеми та таблиці. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. Основні поняття: плебеї, патриції, сенат.
Перегляд файлу

БЕРДЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №2

БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

План - конспект уроку з всесвітньої історії у 6 класі.

Тема: " Природні умови Італії та виникнення міста Риму.".

 

 

 

 

 

 

                                                                            Розробив:

                                                                            учитель вищої категорії,

                                                                            «старший учитель»,

                                                                            магістр історичних дисциплін

                                                                            Нікуліна Ю. І.

 

 

 

 

Бердянськ - 2019

Тема. Природні умови Італії та виникнення міста Риму.

Мета:

1. навчальна: ознайомитись з особливостями  природно – географічних умов Апеннінського півострова, історією виникнення м. Риму, народами Стародавньої Італії (етрусками), класовим суспільством та царським періодом; інформаційна - розвивати навички роботи із засобами масової інформації, застосовувати отримані знання на практиці; комунікативно - мовна - продовжити формування уміння чітко і лаконічно висловлювати свої думки, слухати інших і бути толерантним; просторова - вчитися на помилках минулих поколінь, уміти використовувати на практиці досвід минулих поколінь;

2.розвивати вміння характеризувати історичні події у часі, вміння працювати з історичною картою, виявляти взаємовплив природно – кліматичних умов життя і способів господарської діяльності стародавніх римлян; розвивати уміння висловлювати власну думку, робити висновки, систематизувати і аналізувати матеріал, встановлювати причинно – наслідкові зв'язки; продовжити формування навичок самостійної пошукової діяльності (самоосвіти і саморозвитку); формувати і розвивати навички збереження здоров'я;

3.розвивати інтерес до історії Риму, розвитку римської цивілізації; сприяти розвитку ораторського мистецтва, поважати традиції інших народів, бути гуманними і толерантними, виховувати патріотичні почуття до вивчення історії та традицій власного народу.

Очікувані результати:

Учні зможуть:

  1. Правильно застосовувати нові поняття;
  2. Працювати з історичною картою, схемами та таблицями;
  3. Характеризувати природні умови Стародавнього Риму;
  4. Визначати особливості формування римської держави;
  5. Робити порівняльну характеристику, складати схеми та таблиці.

Тип уроку: вивчення нового матеріалу.

Основні поняття: плебеї, патриції, сенат.

Обладнання: атлас, карта Стародавнього Риму, ілюстрації етрусків та

« Вічного міста».

Міжпредметні зв’язки: географія, правознавство, зарубіжна  література.

Методи: бесіда, дискусія, "мозковий штурм", "незавершене речення", «дерево рішень».

Джерела та література: Бандровський А.Г. Всесвітня історія. Історія України : підруч. Для 6 – го класу. Київ: Генеза, 2014. – 272с. : іл., карти.

 

Хід уроку.

І . Актуалізація опорних знань.

Слово вчителя.

Давайте пригадаємо природно – географічні умови Стародавньої Греції. Чи були вони сприятливі для проживання на цій території людини?

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

  1. Тепер самостійно проаналізуйте природно – географічні умови Італії та зробіть порівняльну таблицю за схемою на дошці. (робота з підручником стр. 204 та 122, 123)

 

Порівняльна характеристика природно – географічних умов Стародавньої Греції та Риму.

 

Стародавня Греція

Спільне

Відмінне

 

 

Стародавній Рим

 

 

 

  1. Робота з картою (вчитель систематизує запропонований учнями матеріал, показує на карті географічне положення Італії), дискусія.
  2. Учні складають схему разом з вчителем.

 

Історичні області Італії

Італія

 

  Етрурія                                   Апулія

                                                              Кампанія                  Лацій

 

  1. Випереджаюче завдання: учень розповідає легенду про заснування Риму.

Висновки («дерево рішень»)

  1. Назвіть людину, що заснувала Рим, «Вічне місто».
  2. Чому саме на цій території виникло Стародавнє місто?
  1. Опрацювати схеми.

 

Населення Апеннінського півострова

 

Іллірійці                галли               італіки             етруски                        греки

Слово вчителя.

Учитель, використовуючи схему характеризує державне управління Стародавнього Риму за часів правління царів (рексів).

Органи управління

 

                    Народні збори             цар (рекс)                  Сенат

 

  1. Опрацювати п.2, стр.205, відповісти на запитання.
  2. Хто такі етруски в чому полягає їх загадковість?

ІІІ. Рефлексія.

Продовжіть речення:

«Я знаю, що…»

«Я знаю, навіщо…»

«Я знаю, коли…»

ІV. Д/З.

  1. Додатково. Скласти кросворд використовуючи центральне слово Італія.
  2. Обов'язкове завдання. Опрацювати параграф 42, читати, переказувати.
docx
До підручника
Всесвітня історія. Історія України 6 клас (Бандровський О.Г., Власов В.С.)
Додано
5 лютого 2019
Переглядів
3483
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку