ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ

Про матеріал

ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ Яку будову мають рослини?

Перегляд файлу

ПРИРОДОЗНАВСТВО 1 КЛАС

СВІТ ЖИВОЇ ПРИРОДИ

 

Яку будову мають рослини?

 

Тема. Яку будову мають рослини?

Мета: ознайомити дітей з будовою рослин, з’ясувати значущість кожного органа рослини; розвивати мовлення, мислення; виховувати дбайливе ставлення до природи.

ХІД УРОКУ

I.  Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку

  Відгадайте загадки.

На дошці з’являються картинки-відгадки.

• Навесні цвітуть, мов свічі,

Заглядають сонцю в вічі,

А під осінь ті свічки

Вдягнуть з голок кожушки. (Каштан)

• Я на сонце дуже схожа —

Золотиста, ніжна, гожа.

Рано-вранці розквітаю.

Відгадати вам неважко,

Що за квітка я?.. (Ромашка).

• На кущах росте низенько

Оця ягідка кисленька.

Рвеш, так не подряпай ручки,

Бо на тих кущах колючки. (Аґрус)

  Яку загальну назву можна дати всім цим відгадкам? (Рослини)

  Назвіть рослини, які ви знаєте.

  Сьогодні на уроці ви дізнаєтеся, з чого складаються рослини.

III.        Сприймання й усвідомлення нового матеріалу

1.  Робота за підручником (с. 58-59)

  Високий дуб і низенька ромашка, колючий аґрус і блакитні дзвоники — все це рослини. Вони різні, проте складаються з однакових частин: корінь, стебло, листки, квітки, плоди. Ці частини називають органами рослини.

  Розгляньте фото на с. 58.

  До якої квітки прилетіло Сонечко Семикрапочка? Що нового воно дізналося про будову рослин?

  Знайдіть на малюнку органи рослини: корінь, стебло, листки, квітки, плоди з насінням.

 Робота в групах

  Поміркуйте: з яких частин складаються рослини?

  Роздивіться зображення купальниці і назвіть усі її частини.

  Рослини виглядають по-різному. Але всі вони мають корінь, стебло, листя, квітку, плід і насіння.

  Якщо у рослин є квітка, то їх називають квітковими.

  Розгляньте фото на с. 59.

  Назвіть квіткові рослини.

2.  Повідомлення вчителя з елементами бесіди

  Рослини — це жива чи нежива природа?

  Доведіть, що це жива природа (дихають, ростуть, розмножуються, живляться, помирають).

  Що потрібно рослині для життя? (світло, тепло, вода, поживні речовини, повітря)

       Що дає світло і тепло? (Сонце)

       Звідки рослини беруть воду? (З ґрунту)

       Кожен орган рослини виконує певну роботу.

  Давайте разом поміркуємо, навіщо рослині корені? (Корінь закріплює рослину в ґрунті, міцно утримує її.)

       Для чого потрібне стебло? (Тримає листя і квітку.)

  Для чого потрібне листя? (Ловить сонячне проміннячко, листям рослина дихає.)

       Для чого потрібна квітка? (У ній утворюються насіння і плоди.)

       Як ви вважаєте, чи зможе рослина жити без якого-небудь органа? Висновок. Усі органи рослини важливі. Це єдиний організм.

3.   Фізкультхвилинка

IV.     Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.   Продовження роботи за підручником

Практична робота. Будова рослини

       Розгляньте малюнки і фото на с. 59.

       Які рослини зображено?

       Які частини є у помідора?

       Де заховалося насіння у кавуна, кульбаби, суниці та черешні?

2.   Завдання для друга природи

       Розкажіть, яка рослина у вас улюблена. Назвіть усі її частини.

V.       Підсумок уроку

       Що нового ви дізналися на уроці?

       Які рослини ви знаєте?

       Що є спільним у будові рослин?

       Для чого рослині корінь, стебло, листя?

       Які рослини називаються квітковими?

  Доведіть, що це жива природа (дихають, ростуть, розмножуються, живляться, помирають).

  Що потрібно рослині для життя? (світло, тепло, вода, поживні речовини, повітря)

       Що дає світло і тепло? (Сонце)

       Звідки рослини беруть воду? (З ґрунту)

       Кожен орган рослини виконує певну роботу.

  Давайте разом поміркуємо, навіщо рослині корені? (Корінь закріплює рослину в ґрунті, міцно утримує її.)

       Для чого потрібне стебло? (Тримає листя і квітку.)

  Для чого потрібне листя? (Ловить сонячне проміннячко, листям рослина дихає.)

       Для чого потрібна квітка? (У ній утворюються насіння і плоди.)

       Як ви вважаєте, чи зможе рослина жити без якого-небудь органа? Висновок. Усі органи рослини важливі. Це єдиний організм.

3.   Фізкультхвилинка

IV.     Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.   Продовження роботи за підручником

Практична робота. Будова рослини

       Розгляньте малюнки і фото на с. 59.

       Які рослини зображено?

       Які частини є у помідора?

       Де заховалося насіння у кавуна, кульбаби, суниці та черешні?

2.   Завдання для друга природи

       Розкажіть, яка рослина у вас улюблена. Назвіть усі її частини.

V.       Підсумок уроку

       Що нового ви дізналися на уроці?

       Які рослини ви знаєте?

       Що є спільним у будові рослин?

       Для чого рослині корінь, стебло, листя?

       Які рослини називаються квітковими?

  Доведіть, що це жива природа (дихають, ростуть, розмножуються, живляться, помирають).

  Що потрібно рослині для життя? (світло, тепло, вода, поживні речовини, повітря)

       Що дає світло і тепло? (Сонце)

       Звідки рослини беруть воду? (З ґрунту)

       Кожен орган рослини виконує певну роботу.

  Давайте разом поміркуємо, навіщо рослині корені? (Корінь закріплює рослину в ґрунті, міцно утримує її.)

       Для чого потрібне стебло? (Тримає листя і квітку.)

  Для чого потрібне листя? (Ловить сонячне проміннячко, листям рослина дихає.)

       Для чого потрібна квітка? (У ній утворюються насіння і плоди.)

       Як ви вважаєте, чи зможе рослина жити без якого-небудь органа? Висновок. Усі органи рослини важливі. Це єдиний організм.

3.   Фізкультхвилинка

IV.     Узагальнення й систематизація отриманих знань

1.   Продовження роботи за підручником

Практична робота. Будова рослини

       Розгляньте малюнки і фото на с. 59.

       Які рослини зображено?

       Які частини є у помідора?

       Де заховалося насіння у кавуна, кульбаби, суниці та черешні?

2.   Завдання для друга природи

       Розкажіть, яка рослина у вас улюблена. Назвіть усі її частини.

V.       Підсумок уроку

       Що нового ви дізналися на уроці?

       Які рослини ви знаєте?

       Що є спільним у будові рослин?

       Для чого рослині корінь, стебло, листя?

       Які рослини називаються квітковими?

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Банщикова Аліна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Гриценко Катерина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Без'язична Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. безязичний Олександр
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
doc
Додано
6 березня 2018
Переглядів
750
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку