Пришивання деталей аплікації до основи виробу (швом «петельний»)

Про матеріал
Мета. навчальна – ознайомити учнів з технологією закріплення деталей аплікації на основі виробу; навчити учнів застосовувати отримані знання на практиці; розвиваюча - розвивати увагу, спостережливість, аналітичні здібності, естетичний смак, творче мислення; формувати комунікативні, соціальні компетентності, компетентності продуктивної творчої праці; виховна - виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.
Перегляд файлу

ТКІ-б з  трудового навчання  в 6 класі                  Дата

 

  Тема. Пришивання деталей аплікації до основи виробу (швом «петельний»)

 

Мета. навчальна – ознайомити учнів з технологією закріплення деталей аплікації на основі виробу; навчити учнів застосовувати отримані знання на практиці; розвиваюча - розвивати увагу, спостережливість, аналітичні здібності, естетичний смак, творче мислення; формувати комунікативні, соціальні компетентності, компетентності продуктивної творчої праці; виховна - виховувати організованість у роботі та відповідальність за свої дії.

Очікувані результати. Учні дізнаються про технологію закріплення деталей аплікації та навчаться використовувати набуті знання на практиці

Обладнання. підручник, зразки виробів, презентація, зразки ручних швів

 

 

Етапи

 

Зміст роботи

 

Діяльність учнів

Ключові та

предметні

компетенції, наскрізні змістові лінії

І – виклад

нового

матеріалу

І. Організаційний момент

1. Привітання.

2. Перевірка готовності до уроку.

3. Упорядкування робочих місць

ІІ. Актуалізація опорних знань та умінь

  • Які потрібні інструменти, пристосування і матеріали для виготовлення моделі виробу з аплікацією?
  • Що треба враховувати під час підбору інструментів, пристосувань і матеріалів для роботи?
  • Чи всі інструменти і пристосування і матеріали є в наявності?
  • Яким чином підготувати потрібні матеріали для роботи?

 

ІІІ. Повідомлення теми та мети, мотивація навчальної діяльності. Визначення очікуваних результатів.

  1. Що таке аплікація.
  2. Демонстрація та аналіз зразка виробу
  3. Інструктаж із техніки безпеки

ІV. Вивчення нового матеріалу шляху.

V. Підсумок етапу, вияснення незрозумілого.

Учні готують робочі місця, налаштовуються на робочий лад 

Комунікати-вна

 

 

 

 

Навчально-інформаційна, спілкування державною мовою

 

 

 

ІІ –

само-

заглиблення

І. Постановка й вибір завдань.

Вправа «Міні дослідження «Види ручних швів. Петельний шов» /робота з інструкційною картою/

ІІ. Обговорення напрацьованого матеріалу, вияснення незрозумілого.

 

Учні відповідають на питання вчителя

Інформаційно-комунікатив-на

ІІІ –

практичний

 

Закріплення вивченого матеріалу.

Практична робота №1

Технологія виконання петельного шва

Інструменти та матеріали: голки, ножиці, деталі аплікації приметані на основі, нитки, папір, лінійка, олівець.

Послідовність виконання роботи:

1. На основі з приметаними деталями аплікації з кожного боку проведи лінію на відстані 0,5 см від зрізу.

2. Відміряй відрізок нитки (навколо ліктя), склади два кінці нитки разом та встав їх у вушко голку, таким чином, щоб з протилежного боку нитку утворилася петля.

3. Закріпити нитку на початку строчки.

4. Виконуй стібки як показано у інструкційній карті.

5. Слідкуй за якістю стібків: довжина та відстань між стібками повинна бути однаковою.

6. Обший петельним швом зрізи основи з 4 сторін. Закріпи в кінці нитку.

Фізкультхвилинка

Практична робота №2

Пришивання деталей аплікації до основи виробу

Інструменти та матеріали: голки, ножиці, деталі аплікації приметані на основі, нитки, папір, лінійка, олівець.

Послідовність виконання роботи:

1. Натягни основу з приметаними деталями аплікації у п'яльці.

2. На відстані 5—7 мм від краю кожної деталі аплікації за контуром наведи розміточну лінію.

3. Закріпи нитку, проколюючи одночасно основу і тканину деталі крою

4. Вибери певну відстань між стібками.

5. Проколи голку правіше на обрану відстань між стібками.

та спрямуй її над робочою ниткою. Затягни поступово стібок.

6. У такий спосіб виконуй усі стібки за контуром деталі.

7. У кутках деталі зроби три стібки в один прокол.

8. Робочу нитку закріпи з виворітного боку тканини під стібками петельного шва. Зайву нитку обріж ножицями

 

Учні під керівництвом учителя виконують завдання. Учитель надає індивідуальну консультацію учням

 

 

Інформаційно-комунікатив-на громадянська, соціальна, математична

 

 

 

ІV –

контрольно-

діагностичний

І. Узагальнення вивченого на занятті.

 Рефлексія

- У Вас на столі лежать смайлики. Намалюйте на них як Вам сьогодні працювалося на уроці Чого ви навчилися на уроці?

 

ІІ. Підсумок заняття. Оцінювання. Рефлексія.

 

 

Дають відповіді на запитання

 

 

 

 

 

Комунікатив-на, логічна

 

Домашнє завдання:

 

docx
Додано
22 березня 2023
Переглядів
214
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку