Вказати на загальне значення,морфолочіні ознака та синтакстчну роль.Навчити знаходити прислівник в реченні
.розвивати усне та писемне мовлення учнів, вміти виділяти головне.Сприяти вихованню любові до рідної мови та слова
Очікувані результати. Вказати на загальне значення,морфолочіні ознака та синтакстчну роль. Навчити знаходити прислівник в реченні.розвивати усне та писемне мовлення учнів, вміти виділяти головне. Сприяти вихованню любові до рідної мови та слова
Номер слайду 4
Номер слайду 5
Номер слайду 6
Номер слайду 7
Улюблене крісло кота стоїть праворуч. Крісло ліворуч манить кота. Самотньо в хаті. Де?.‐ . ‐ . ‐ . ‐
Номер слайду 8
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Завдання Знайди в тексті прислівники. Прочитай без них слова пісні. Поміркуй, чи потрібні прислівники в тексті? І навіщо?
Номер слайду 11
Знаходимо прислівники. Люби (як?) вільно цілуй( як?) поволіПрощай (як?) швидко або (коли) ніколи. Часу ( як?) мало
Номер слайду 12
Присліник може бути вставним словом. Якщо кіт спокійно лежить, то він, , спить. можливо мабуть безперечно напевно