Урок 9 |
2 клас |
Дата _______________ |
Тема: Пристрої для роботи зі звуком
Мета:
Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація.
Тип уроку: засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
ІІ. Актуалізація опорних знань
Учитель готує картки із зображенням пристроїв комп’ютера і показує їх по черзі учням. Учні мають назвати пристрій, визначити, чи належить він до пристроїв введення чи виведення інформації, та обґрунтувати відповідь.
Картки: монітор, миша, клавіатура, модем, принтер, планшет, системний блок, навушники.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Розгадування кросворду
1. У комп'ютері його називають «системний».
2. Пристрій, схожий на телевізор.
3. Пристрій введення інформації.
4. Схожа на сіру тваринку з хвостиком.
Розгадування ребусу
Монітор
Процесор
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Для роботи зі звуковою інформацією також використовують комп’ютер й інші пристрої.
Якими пристроями для роботи зі звуком користуєшся ти або твої друзі?
Композитори за допомогою комп’ютера створюють нові мелодії. Звукорежисер і звукооператор – добирають необхідні звуки, музику до телепередач, кінофільмів, мультфільмів. Учені, які вивчають життя тварин, записують на диктофон їхні голоси.
Люди яких професій використовують комп’ютер для роботи зі звуком?
Композитори за допомогою комп’ютера створюють нові мелодії. Звукорежисер і звукооператор – добирають необхідні звуки, музику до телепередач, кінофільмів, мультфільмів. Учені, які вивчають життя тварин, записують на диктофон їхні голоси.
Люди яких професій використовують комп’ютер для роботи зі звуком?
Актори, співаки під час виступів користуються мікрофоном. У ситуаціях, коли збирається багато людей, потрібні колонки.
Слухати музику, звукові записи казок, оповідань під час подорожі можна, використовуючи: плеєр, планшет, смартфон, до яких приєднують навушники.
Чи використовують твої батьки або знайомі пристрої для роботи зі звуком? Які?
Людина за допомогою свого голосу, музичного інструмента чи комп’ютера може відтворити звуки природи. Для того щоб створити моделі природних форм, використовують конструктори.
V. Фізкультхвилинка
Стрибу-стрибу! Скоки-скоки!
Прилетіли дві сороки.
Прискакали жабенята,
Стали у танку кружляти.
Прибігла лисонька —
Заграла на скрипочці.
Скре-ке-ке, ква-ква-ква!
Щоб спочила голова.
VІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Перейти на сайт LearningApps.org в пошуку ввести «Пристрої для роботи зі звуком» вибрати вправу з такою ж назвою.
https://learningapps.org/22172603
Гімнастика для очей
У середньому темпі виконати 3-4 кругових рухи очима в правий бік, стільки ж – у лівий. Розслабивши очні м’язи, подивитися вдалечінь – на рахунок 1-6. Повторити 1-2 рази.
VII. Підбиття підсумків уроку
Фронтальне опитування