Урок 13 |
2 клас |
Дата _______________ |
Тема: Дії з об’єктами
Обладнання та наочність: комп’ютери, презентація.
Тип уроку:засвоєння нових знань і вмінь.
Хід уроку
І. Організаційний етап
- Перевірте, чи все необхідне лежить у вас на парті: зошит, підручник, ручка, олівець.
ІІ. Актуалізація опорних знань
- Що таке об’єкт?
- Які бувають об’єкти?
- Що називають властивостями об’єкта?
– Зараз я буду називати об’єкти та їх властивості, якщо ви не згодні, плескаєте в долоні.
Наприклад: солодкий лимон (оплески), зелене сонце (оплески), чорний виноград (може бути), біле кошеня (може бути), дерев’яна ложка (може бути), добрий синій крокодил (оплески)…
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
ІV. Вивчення нового матеріалу
Пояснення вчителя з елементами демонстрування презентації
Сьогодні ми розглянемо і вивчимо які дії можна виконувати з об’єктами.
Впорядкування-це встановлення правильного порядку серед поданих об’єктів.
V. Засвоєння нових знань
У кожного учня на парті різнокольорові геометричні фігури.
Завдання
1. Викладіть фігури, що об’єднанні за спільною ознакою. (Назвати ознаку)
2. Впорядкуйте деякі фігури за певною ознакою. (Назвати ознаку)
3. Об’єднайте фігури для подання зображення.
VІ. Фізкультхвилинка
«Австралійський дощ»
Учасники стають у коло.
- Чи знаєте ви, що таке австралійський дощ? Ні? Тоді давайте разом послухаємо, який він. Зараз по колу ланцюжком ви будете передавати мої рухи. Коли вони повернуться до мене, я передам наступні. Будьте уважні.
VІІ. Формування вмінь та навичок
Робота за комп’ютером
Гра «Правильно-неправильно»
Ми вбігаємо щосили ...
(Діти тупають ніжками)
Нам непотрібне сміття!
(Учні плещуть у долоні)
Падаєм, мов спілі фрукти...
(Діти тупають ніжками)
Вчитель нам дає команду!
(Учні плещуть у долоні)
І шнури поправ хутенько!
(Діти тупають ніжками)
Сантиметров п’ятдесят!
(Учні плещуть у долоні)
Потерплю годину !
(Діти тупають ніжками)
Правило це добре знаю!
(Учні плещуть у долоні)
Промовчу я всім на диво...
(Діти тупають ніжками)
Сміло входь, лиш вимий руки!
(Учні плещуть у долоні)
1. Завантаж графічний редактор.
2. За допомогою інструмента Скруглений прямокутник намалюй 4–5 «кілець» піраміди.
3. Намалюй верхівку за допомогою інструмента Овал.
4. Виділи та перемісти частини піраміди, починаючи з найбільшого «кільця».
5. Розфарбуй піраміду. Колір частин вибери самостійно. За бажання доповни малюнок (наприклад, «постав» піраміду на підставку або стіл).
6. Назви малюнок і збережи його.
1. Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахувати до 5. Повторити 2 – 3 рази.
2. Міцно заплющити очі (рахувати до 3), відкрити їх і подивитись удалечінь (рахувати до 5). Повторити 2-3 разів.
VIII. Підсумок уроку