Приватність в Інтернеті

Про матеріал

Слайд 1


Сьогодні ми з вами поговоримо про такі явища як кібербулінг, безпеку в Інтернеті та приватність. Ви з цим терміном («Кібербулінг») вже знайомі, ми обговорювали в минулому році. Але все ж таки ця тема є актуальною і зараз. Чому? Адже використання медійних носіїв стало більше, а саме - використання смартфонів, мережі Інтернету. У проведенні нашого інформаційного заходу будуть приймати шкільні омбудсмени. Зараз вони нагадають трохи про себе та почнемо бесіду на тему: «Кібербулінгу».

Слайд 2


Хто такий шкільний омбудсмен?

Шкільний омбудсмен – це особа, яка відіграє важливу роль в просвітницькій діяльності школи. Основною функцією є проведення профілактичних заходів щодо попередження булінгу та заходів, які спрямовані на створення дружної атмосфери в учнівському колективі.

Слайд 3


Перш ніж ми перейдемо до обговорення саме кібербулінгу, згадаємо що таке булінг?

Булінг - тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки, щоб заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середовище для людини

Слайд 4



Типи булінгу

Фiзичний булінг - штовхання, пiднiжки, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси, небажані дотики, нанесення тілесних ушкоджень тощо.

Економiчний булінг - пошкодження, відбирання чи знищення одягу та інших особистих промов, вимагання грошей тощо.

Психологiчний булінг - принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, міміки обличчя, поширення образливих чуток, ізоляція, ігнорування, погрози, жарти, маніпуляції, шантаж тощо.

Та кібербулінг. Із цим ми сьогодні більш детально і поспілкуємося.

Слайд 5



Кібербулінг – це новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно – комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж, тощо. Тобто, це коли людина проявляє агресію до іншої людини в соціальних мережах, повідомленнях.

Слайд 6



Типи кібербулінгу:

1. Використання особистої інформації. Що це мається на увазі? Це зламування поштових скриньок, серверів, сторінок у соціальних мережах з метою отримання особистої інформації про людину та переслідування її.

2. Анонімні погрози. Кіберхулігани анонімно посилають листи на адресу електронної пошти своєї жертви з повідомленнями загрозливого змісту. Такі повідомлення мають образливий характер

3. Переслідування. Кіберпереслідування відбуваються за допомогою мобільного зв'язку або електронною поштою. Хулігани можуть довгий час переслідувати свою жертву, завдаючи образ або шантажуючи будь-якими таємними фактами. Відстежуючи через Інтернет необережних користувачів, переслідувач отримує інформацію про час, місце і все необхідні умови здійснення злочину. Наприклад, якщо Ви зареєстровані в соціальній мережі, активно спілкуєтеся з усіма і не будете обачними, то можна потрапити на людину, яка намагатиметься увійти в довіру. Кіберхуліган завдяки спілкуванню отримує особисту інформацію про вас, потім починає шантажувати, погрожуючи всім розповісти вашу таємницю, якщо йому не надіслати коштів.

4. Тролінг. Що це таке? Це розміщення в інтернеті провокаційних повідомлень з метою викликати конфлікти.

5. Флеймінг. Обмін короткими гнівними і образливими репліками між двома чи більше учасниками, використовуючи комунікаційні технології. Частіше за все розгортається в публічних місцях Інтернету: форумах, чатах. Наприклад, в Інтернеті виклали якесь фото і під постом зав'язуються суперечки.

6. Обмовлення. Розповсюдження принизливої неправдивої інформації в Інтернет просторі. Це можуть бути текстові повідомлення, фото.

Слайд 7



Далі ми з вами перейдемо до обговорення порад щодо попередження випадків кібербулінга.

• Повідомляйте про залякування в мережі дорослим. Позначайте такі випадки для розгляду командою YouTube. Блокуйте користувачів, які залякують або переслідують.

• Ніколи не відповідайте на "такі" коментарі, адже це може лише погіршити ситуацію. Хоча це й складно, спробуйте ігнорувати образи.

• Зберігайте та роздруковуйте образливі повідомлення, публікації, зображення чи відео, які ви отримали чи побачили.

• Занотовуйте дату та час публікації образливих повідомлень, а також будь-які дані про особу, яка їх опублікувала.

• Не передавайте відео чи повідомлення, метою яких є залякування в мережі, адже ви станете співучасником.

• Якщо вас постійно ображають, спробуйте змінити свій ідентифікатор користувача, псевдонім або профіль.

Єдиною порадою щодо недопущення випадків булінгу, кібербулінгу та щоб ви почувалися комфортно – це дотримання приватності. Зараз ми з вами переглянемо інформаційне відео що ж таке «Приватність»?!

Слайд 8



Відео «Приватність»

Слайд 9



Отже, можемо зробити висновки, що приватність важлива не тільки у повсякденному житті, а і у віртуальному просторі. Коли ви в соціальних мережах не викладаєте особисту інформацію про себе.

Дайте мені будь ласка відповідь, - про що не слід розповідати незнайомій людині в Інтернеті?

Основними можна виділити особистий телефон, адреса вашого місцезнаходження та паролі від ваших сторінок та акаунтів.

Слайд 10



Зараз ми з вами розглянемо картку із інформацією про одну людину і спробуємо розібратися – яку інформацію можна розміщати в соціальній мережі, а яку ні.

Слайд 11

А зараз програємо у невелику гру. Спробуємо розібратися, що із цього приватна інформація, а що ні. Перед вами будуть твердження. Якщо це твердження відноситься до приватної інформації, то ви показуєте ось так - +, а якщо ні - -- .

1)Ваш улюблений смак морозива

2)Що ви їли вчора на вечерю

3)Ваша домашня адреса

4)Улюблений фільм вашого друга

5)Номер телефона батька

6)Ваш пароль

7)Ім'я вашого улюбленця

Чудово, молодці.

Слайд 12


А зараз переглянемо останній наш мультик. Дивіться дуже уважно!

Слайд 13


Отже, ми з вами можемо зробити висновок, що використання Інтернету зараз дуже актуальне, більше ніж раніше. І перш за все потрібно бути обачним і правильно ним користуватися. Дотримуватися норм – не проводити весь день за комп'ютером- це шкідливо для здоров'я. В соціальних мережах (Інстаграмм, телеграмм, фейсбук) – не спілкуватися із незнайомцями, не розповідати особисту інформацію про себе спілкуватися тільки з тими, з ким ви знайомі.

І пам'ятати, що мережа Інтернет – це джерело для набуття знань. На сьогодні наша конференція завершується, рада була вас бачити. Найближчим часом обов'язково ще зустрінемося.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Приватність в Інтернеті, булінг та кібербулінг

Номер слайду 2

Шкільний омбудсмен – хто це?Шкільний омбудсмен – особа, яка відіграє важливу роль в просвітницькій діяльності школи, взаємодіє із педагогічним колективом та адміністрацією. Основною функцією є проведення профілактичних заходів щодо попередження булінгу та заходів, які спрямовані на створення дружної атмосфери в учнівському колективі. На базі нашої школи такими учнями є – Кошикова Дар`я, Орлова Марія та Болібок Марія.

Номер слайду 3

Булінг. Булінг - тривалий процес свідомого жорстокого ставлення, агресивної поведінки, щоб заподіяти шкоду, викликати страх, тривогу або ж створити негативне середовище для людини.3

Номер слайду 4

4 Фiзичний булінг - штовхання, пiднiжки, зачіпання, бійки, стусани, ляпаси, небажані дотики, нанесення тілесних ушкоджень тощо. Економiчний булінг - пошкодження, відбирання чи знищення одягу та інших особистих промов, вимагання грошей тощо. Психологiчний булінг - принизливі погляди, жести, образливі рухи тіла, міміки обличчя, поширення образливих чуток, ізоляція, ігнорування, погрози, жарти, маніпуляції, шантаж тощо. Кібербулінг Типи булінгу

Номер слайду 5

Кібербулінг – це новітня форма агресії, що передбачає жорстокі дії з метою дошкулити, нашкодити, принизити людину з використанням інформаційно – комунікаційних засобів: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж, тощо. Кібербулінг

Номер слайду 6

Типи кібербулінгу: Використання особистої інформації;Анонімні погрози;Переслідування;Тролінг;Флеймінг;Обмовлення.

Номер слайду 7

Повідомляйте про залякування в мережі дорослим Ніколи не відповідайте на погані коментаріЗберігайте та роздруковуйте образливі повідомлення, публікації, зображення чи відео, які ви отримали чи побачили. Занотовуйте дату та час публікації образливих повідомлень, а також будь-які дані про особу, яка їх опублікувала. Не передавайте відео чи повідомлення, метою яких є залякування в мережі, адже ви станете співучасником. Якщо вас постійно ображають, спробуйте змінити свій ідентифікатор користувача, псевдонім або профіль. Насамкінець, не ігноруйте випадки залякування інших осіб у мережіПОТРІБНО ДОТРИМУВАТИСЯ ПРИВАТНОСТІ!!!Правила-поради для подолання кібербулінгу

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Про що не слід розповідати незнайомій людині?Підійміть руку)Телефон. Адреса. Паролі

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Гра1)Ваш улюблений смак морозива2)Що ви їли вчора на вечерю3)Ваша домашня адреса4)Улюблений фільм вашого друга5)Номер телефона батька6)Ваш пароль7)Ім’я вашого улюбленця. Приватна інформація. Неприватна інформація

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
24 жовтня 2023
Переглядів
162
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку