ПРОЄКТ-ДОСЛІДЖЕННЯ ВИХОВАНЦІВГУРТКА «ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО»Тема проєкту : «ІСТОРІЯ ТА ТРАДИЦІЇ МОЄЇ ШКОЛИ»

Про матеріал
Об’єкт дослідженняі сторія будівлі ,де розташована школа № 26. Щоб з'ясувати історію школи, її чисельність ми будемо застосувати такі методи: пошуково-дослідницький, бесіда з випускниками школи, вивчення літератури та інформації у віртуальному музеї школи, статей з газет та книг, анкетування, інтерв'ю та складання таблиць. Провести анкетування з випускниками та учнями школи. Здійснити збір інформаційних матеріалів, фото- та відеоматеріалів з історії становлення та розвитку школи. Взяти інтерв’ю у вчителів, випускників, педагогів, які раніше працювали в школі. Провести онлайн опитування щодо формування іміджу навчального закладу.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ПРОЄКТ-ДОСЛІДЖЕННЯ ВИХОВАНЦІВГУРТКА «ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО»Тема проєкту : «ІСТОРІЯ ТА ТРАДИЦІЇ МОЄЇ ШКОЛИ» Керівник гуртка «Історичне краєзнавство»КАЛАНТАЙ НАДІЯ КОСТЯНТИНІВНА

Номер слайду 2

Актуальність нашої дослідницької роботи: прищеплення любові до рідної землі, до народу, до її традицій. Рідний бік стає ще ближчим і рідним, коли знаєш її історію. Сьогодні не менш важливою є наша моральна позиція, наше небайдуже ставлення до долі своєї школи. Необхідно осмислити наше минуле, розкрити потаємні сторінки історії. На нашу думку, і вихованці, і їхні батьки повинні знати історію школи, де навчаються їх діти. Навіщо? А потім, щоб мати чітке уявлення про саму школу. Понад половину інформації можна отримати, знаючи історію навчального закладу. У ході нашого дослідження ми хочемо з'ясувати, якою ж є доля нашої школи, якою була школа в минулому, скільки дитячих голосів пам'ятають стіни нашої рідної школи, якими досягненнями, чудовими людьми, традиціями багата історія нашої школи?

Номер слайду 3

Метою дослідницької роботи є вивчення історії становлення та розвитку школи у подіях, фактах, особах, документах.- Виховання соціально активної, творчої особистості громадянина за принципом ставлення до своєї держави, що є основою стабільного розвитку країни в майбутньому.- Формування у школярів почуття гордості за свою Батьківщину, свою школу, пошани до великих звершень і гідних сторінок минулого.

Номер слайду 4

Виходячи з поставленої мети, було визначено такі завдання:- Зібрати та проаналізувати матеріал про історію школи, починаючи від її створення та закінчуючи сьогоднішнім днем, який є у віртуальному шкільному музеї - Спираючись на дані архівів, спогади ветеранів педагогічної праці зібрати відомості про педагогів та випускників школи. Висвітлити шкільні традиції.- Розповісти учням про нашу освітню установу.- Продовжити співпрацю з колишніми випускниками та вчителями для отримання інформації про школу.

Номер слайду 5

Гіпотеза: Незнання історії своєї школи породжує бездуховність молодого покоління, яке стає «Іванами, які не пам'ятають своєї спорідненості».

Номер слайду 6

Об’єкт дослідженняісторія будівлі ,де розташована школа № 26, історія школи. Предмет дослідження: Одеська загальноосвітня школа №26 І-ІІІ ступенів м. Одеси Одеської області Наукова новизна: роботи в тому, щоб продовжити клопітку роботу зі збирання інформації про історію школи.

Номер слайду 7

Практична значущість матеріали, зібрані нами, прослужать частиною шкільної експозиції для віртуального музею. Наші дослідження будуть використані вчителями на уроках, на класному часі, спрямованому на посилення патріотичного виховання, виховання почуття гордості за свою школу. Термін проведення: листопад 2021р.– грудень 2023р. Місце проведення дослідження: м. Одеса мікрорайон Молдованка, Одеська загальноосвітня школа №26 І-ІІІ ступенів

Номер слайду 8

Теми дослідження:1. Віртуальний музей школи,2. Медалісти школи.3. Випускники – гордість школи4. Наші випускники - вчителя5. Випускники школи – вчені 6. Вчителі школи7. Традиції школи. Методика проведення дослідження: Щоб з'ясувати історію школи, її чисельність ми будемо застосувати такі методи: пошуково-дослідницький, бесіда з випускниками школи, вивчення літератури та інформації у віртуальному музеї школи, статей з газет та книг, анкетування, інтерв'ю та складання таблиць. Провести анкетування з випускниками та учнями школи. Здійснити збір інформаційних матеріалів, фото- та відеоматеріалів з історії становлення та розвитку школи. Взяти інтерв’ю у вчителів, випускників, педагогів, які раніше працювали в школі. Провести онлайн опитування щодо формування іміджу навчального закладу.

Номер слайду 9

ПРАВИЛА КОМАНДНОЇ РОБОТИВИКОНУЙ ЛИШЕ СВОЇ ЗАВДАННЯ. ДОПОМАГАЙ ІНШИМ У РАЗІ ПОТРЕБИ. НЕ ПЕРЕБИВАЙ ТОГО, ХТО ВИСЛОВЛЮЄТЬСЯ.

Номер слайду 10

ПЛАН ВИКОНАННЯ РОБОТИ ОБ'ЄДНАТИСЬ У ДОСЛІДНИЦЬКІ ГРУПИ. ВИЗНАЧТЕ ЗАВДАННЯ, ЯКЕ БУДЕТЕ ВИКОНУВАТИ. ДОМОВТЕСЬ,ЯК БУДЕТЕ ШУКАТИ ІНФОРМАЦІЮ. ОФОРМТЕ ДЕМОНСТРАЦІЙНІ МАТЕРІАЛИ. ПРЕЗЕНТУЙТЕ МАТЕРІАЛИ ДОСЛІДЖЕННЯ

Номер слайду 11

Завдання, які ми виконували. Коли була збудована школа. Хто із знайомих або членів родини навчався у нашій школі.

Номер слайду 12

Як ми шукаємо інформацію. Збирали фото. Проводили інтерв'ю. Аналізували газетні та журнальні статтіЗбираємо інформацію за допомогою інтернету.

Номер слайду 13

«Одесские новости» ,1992 г.2003 рік

Номер слайду 14

Як ми готуємо презентувати матеріали: Портфоліо Малюнки Фотографії Ілюстрації

Номер слайду 15

ОГОЛОШЕННЯНавчальний заклад ОЗОШ №26 І-ІІІ ступенів у рамках проекту «Історія та традицією моєї школи» проводить збір інформації пов'язаний з історією закладу. Просимо надсилати всю можливу інформацію на електронну скриньку school2007@ukr.net Інформація на проекті може бути представлена:1. копії та оригінали документів;2. фото- та відеоматеріали;3. спогади в електронному (друкованому форматі);4. речі побуту;5. навчальні приладдя та ін. Збираємо інформацію

Номер слайду 16

Додаток 1Інтерв’ю з батьками, які закінчили нашу школу В якому році ви поступили до першого класу?Хто була твоя перша вчителька?Що цікавого запам’яталось про навчання в початковій школі (якщо є фотографії скинути на електрону пошту school2007@ukr.net)Коли закінчили початкову школу?Хто був класний керівник у середній школі? Що ви про нього думаєте?Хто був улюбленим вчителем?Що ви про нього знаєте?Ваш улюблений предмет?На вашу думку, які вчителі внесли значний вклад у розвиток школи?Який є імідж навчального закладу. Який вплив надала школа у виборі вашої професії? Якщо у вас є документи або фото з праці школи у вас час просимо надавати на електрону поштуschool2007@ukr.net) 

Номер слайду 17

АНКЕТАдля опитування учнів школи. Додаток 21. Чи знаєш ти історію школи, в якій навчаєшся?2. Чи потрібно знати історію своєї школи?3. Чи знаєш ти, в якому році було засновано нашу школу?4. Чи знаєш ти, як звали першого директора школи?5. Чи хотіли б дізнатися цікаві факти зі шкільного життя минулих років?6. Чи хотіли б ви дізнатися, як навчалися ваші старші родичі?7. Чим для вас є школа?8. Чи є серед учителів школи її випускники?

Номер слайду 18

Додаток 4 Намалюй свою школу. Заповни анкету. Назва навчального закладу ____________________________________________________________________________________Рік заснування ________________________________________Скільки учнів навчаються в твоїй школі? ¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬_______________Які свята стали традиційними в школі?______________________________________________________________________________________________________________{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}

Номер слайду 19

Моя рідна школа. Мої батьки також закінчили мою школу. Я навчаюсь в 6- му класі Антонов Максим

Номер слайду 20

Намалюй свою школу. Малюнки учня 6-А класу Герасимчука. Михайла

Номер слайду 21

КУТОЧКИ РІДНОЇ ШКОЛИ

Номер слайду 22

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЄКТУ “НАША ШКОЛА”

Номер слайду 23

ПРЕЗЕНТАЦІЯ ПРОЄКТУ “НАША ШКОЛА”

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Дякую за увагу

pptx
Додав(-ла)
Калантай Надія
Додано
17 січня 2023
Переглядів
703
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку