Сценарій виступу агітколективу на тему «Забруднення ґрунтів»

Про матеріал
Сценарій створено на допомогу керівникам агітколективів. Має в собі поєднання цікавої інформації: екологічні проблеми поєднанні з музичним оформленням.
Перегляд файлу

Сценарій виступу агітколективу

на тему «Забруднення ґрунтів»

 

Три дівиці за вікном

Сидять в неті вечірком,

Пишуть свої мрії в нім,

Щоб не пускати нудьгу в дім.

 

Перша пише он дівиця

Іншим вона не сестриця:

«Якби екологом я стала,

Кругом рослини позростали.

І розвела б я тут навкруг

Квітучий луг, зелений луг».

 

Друга пише всім дівиця,

Та, що не бажає вчиться:

«Якби екологом я стала,

Усіх тварин би захищала.

Земля була б для них як дім,

А ми – лише сусіди в нім.

Щоб вільно тут жили тварини

І не боялися людини».

 

І третя пише їм дівиця

А ця дівиця гарно вчиться:

«Якби екологом я стала

Природу нашу б відновляла:

Очистила б річки і воду

І від сміття, і  від відходів,

І землю нашу, рідну землю,

Спасла б тоді, спасла б…напевно…»

 

Проблем екологічних ой багато -

І їх усіх не зрахувати.

А ще хотілося б, напевно,

Щоб ми старались недаремно,

Не тільки ми, а всі навкруг

Повинні пам’ятати:

Природа – наш найкращий друг,

Земля для нас, як мати.

 

Ну , що ж тоді хай буде так.

 

Організовується школа

Під назвою…(разом)  «Юний еколог»!

 

Разом : Ми

1.Ті, хто хоче дихати чистим повітрям!

 

Разом : Ми

2.Ті , хто хоче вживати чисту прозору водицю!

 

Разом : Ми

3.Ті, хто дбає про збагачення рослинного світу!

 

Разом : Ми

4. Ті, хто не кривдить і є друзями тварин.

 

Разом : Ми

5. Ті, хто не засмічує рідну землю.

 

Разом : Ми

1. Ті, хто прагне жити на чистій планеті із невичерпними природними багатствами.

 

Разом : Ми

2. Ті, хто хоче зберегти природу для наступних  поколінь.

3. Усе так серйозно?

4. Екологія – це серйозно!

 

Пісня «Всім, всім…»

 

Всім, всім, всім і кожному скажу:

Я, я, я з природою дружу,

Я, я, я про неї дбаю сам

І це робити раджу вам.

 

  • Ля-ля-ля, жу-жу-жу /2рази

Як спасати нам природу,

Все, що знаю, розкажу.

 

5. А що я знаю?

1. А що я розкажу?

2. А як спасати природу?

3. А ми зможемо?

4. А для цього потрібно визначити усі екологічні проблеми.

5. Зачекай, таких проблем дуже багато!

1. Не лякайся! Ми не будемо бігти стрімголов. Так же ж нічого не

вирішиш!

2. Так, згодна! Давайте  визначимо одну екологічну проблему і будемо

шукати шляхи її вирішення.

3. Але як її визначити, одну із безлічі?

4. А це буде домашнім завданням.

5. І завтра ми збираємося знову у нашій школі…(разом)  «Юних екологів»

 

Мелодія для Землі (сон)

 

Я – земля, я чорнію у всіх під ногами,

Всіх люблю, всіх годую, лиш дайте напитись води…

Та  чому ж в мої надра постійно вливають нітрати,

Щоб зростали великі і повні отрути плоди?

Я квітуча, родюча, багата й така я  безмежна!

Що бажати мені? Все я маю в достатку, але

Вся земля від людини навічно залежна!

Поможіть, добрі люди, без міндобрив зробити усе!

Не губіте красу під сміттєвими купами бруду,

Не вбивайте мене злими вогнищами повсякчас…

Буду вдячна я вам і людську доброту не забуду!

Пожалійте мене і врятуйте, благаю я вас!

 

 

Земля іде.

Мелодія, вибігають агітбригадівці

 

1. А знаєте, що мені наснилось?

2. А мені?!!

3. Теж здивували… От мені уві сні з’явилася земля…

4. Так, так, цікаво…

5. І просила допомоги у нас, людей.

1. Землі потрібна допомога?

2. Так, землі необхідна допомога.

3. Питання перше: що ми знаємо про землю?

4. Земля – вона усюди:

5. Вона в садку, в городі

У лісі і у полі

1. На клумбі, на стежині,

Яка біжить невпинно.

2. Земля усіх годує,

Багатства нам дарує

3. Земля всіх одягає,

Як мати про нас дбає.

4. В землі ростуть рослинки,

В землі живуть тваринки.

5. І тільки лиш людина

Знущається невпинно над тобою,

Земле моя!

 

/Слайд 1,2/

1. Грунт – охоронець родючості й життя на Землі.

Щоб утворився його шар в 1 см, необхідно 100 років. Але він може бути

втрачений усього за один сезон бездумної експлуатації землі людиною.

 

/Слайд 3/

2. Кожної хвилини на планеті знищується 50 Т родючого грунту через

неправильне використання.

 

/Слайд 4/

3. Людина забруднює ґрунти мінеральними добривами, використовуючи їх

без міри, що завдає шкоди і землі, і здоров’ю самої людини.

 

Мелодія /В гостях у казки/

 

Фрагмент казки «Ріпка»

 

6. А чи чули новину?

Посадив дід ріпку одну.

День чекав, чекав і два,

А на третій – от дива!-

Глядь – не ріпка,

Справжня куля…

 

Дід: - Де це ти, моя бабуля?

Баба: - Йду, спішу, дідусю мій…

Дід: - Мене обманювать не смій!

 

/під мелодію «Червона рута»/

 

Дід: - Ти признайся мені,

Чим ти ріпку полляла,

Що вона за три дні

Отакенною стала?

Може, десь у лісах

Ти чар-зілля шукала,

І таки віднайшла,

І напевно, немало?

 

Баба: - Я так старалась

Ріпку цю підживити

Я так хотіла лише всім добра!

Що тепер, діду, будем з нею робити?

Ріпку тягнути вже пора…

 

4. Знаю, знаю, чим усе закінчилося.

5. І чим же?

4. Ріпку не могли ніяк витягти, бо не було кицьки і собаки, котрі

напившись води з калюжі на городі, здохли в один день.

1. А як же мишка?

4. Мишка! Якби не вона, гігантська мишка, то й ріпку взагалі на городі і

зогнила.

1. І де ж цей гігант узявся?

4. Підгризла мишка кінчик ріпки – та й виросла, що ні в яку нірку не

влазила.

2. Добре, що це казка! А то як подумаю про реальність…

4. А реальність, подруго, зовсім невтішна.

 

Разом: Ми «Юні екологи»

 

    1. Закликаємо

    2. Вимагаємо

  1. Просимо
  2. Знайте міру у використанні мінеральних добрив
  3. Це наше здоров’я
  4. Це наша природа
  1. Це наша земля

 

/Слайд 5,6/

2. Для території України екологічною проблемою є ерозія грунтів. Частка

таких земель в Україні становить 58% площі країни.

 

/Слайд 7/

  1. Активізація цього процесу обумовлена переходом до використання

важкої  техніки й збільшення розміру сільськогосподарських полів.

4. А чи можна по іншому?

5. Є альтернатива

 

Пісня на мелодію «Стиль собачки» (Потап і Настя)

Учасниці із «сапками» виконують  танцювальні рухи , імітуючи обробіток землі.

 

/Слайд 8/

 

6 . Забруднення земель відходами і сміттєзвалищами призводить до  

спустелювання землі. 20 років земля, яка була під сміттєзвалищами,

непридатна для сільськогосподарського використання.

 

1.Пам’ятайте!

 

/Слайд 9/

2. Для  повного розкладання паперу треба 2 роки

3. Банки – 90 років

4. Поліетилен розкладається через 200 років

5. Скло – 1000 років

 

/Слайд 10/

6. Дбайте про землю!

1. Дбайте про себе!

2. Дбайте про майбутнє!

3. Усе в моїх…

4. Твоїх…

 

Разом: Наших руках!

 

Разом: Ми

5. Юні екологи

 

Разом: Ми

6. Просто учні школи

 

Разом: Ми

1. Просто діти

 

Разом: Ми

2. Не можемо вирішити глобальних екопроблем

 

Разом: Ми

3. Не можемо змінити усе кардинально

 

Разом: Але ми…

4. У змозі не засмічувати землі рідного краю

 

Разом: Ми

5. У змозі не випалювати родючий шар землі вогнищами.

 

Разом: Ми

  1. У змозі підказати дорослим, чого не варто робити, аби зберегти нашу   

землю родючою, багатою, а значить живою!

 

1.Ми просто діти української землі…

Що можемо для неї ми зробити?

 

2.Щоб золотилися у полі колоски

І розпускались квіти буйним цвітом!

 

3.Ми просто люди, українці ми

І, що зробити нам під силу, ми готові.

 

4.Якщо зберемося всі разом – ми і ви -

Природу українську ми відновим.

 

5.І збережемо для наступних поколінь

Природу до останньої краплини.

 

6.Ми – просто люди, не господарі землі,

А лиш малесенькі її частинки.

 

Пісня «Зелений світ»

1

 

doc
Додано
17 січня 2023
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку