«Про стан національно-патріотичного виховання».

Про матеріал
Матеріал містить узагальненя матеріалу з національно-патріотичного виховання та цілостного ставлення особистості до суспільства та державі.
Перегляд файлу

Доповідь  «Про стан національно-патріотичного виховання».

 

В Україні національно-патріотичне виховання є одним із пріоритетних напрямів діяльності держави та суспільства щодо розвитку національної свідомості на основі суспільно-державних (національних) цінностей (самобутність, воля, соборність, гідність), формування у громадян почуття патріотизму, поваги до Конституції і законів України, соціальної активності та відповідальності за доручені державні та громадські справи, готовності до виконання обов'язку із захисту незалежності та територіальної цілісності України, сповідування європейських цінностей.

Національно-патріотичне виховання є важливим засобом громадянської освіти.

Утвердження поваги до державної мови, піднесення її престижу серед громадян є важливим аспектом формування й розвитку особистості та основою національно-патріотичного виховання.

Актуальність національно-патріотичного виховання громадян зумовлюється необхідністю консолідації та розвитку суспільства, сучасними викликами, що стоять перед Україною і вимагають постійного вдосконалення національно-патріотичного виховання.

Національно-патріотичне виховання набуває характеру системної і цілеспрямованої діяльності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, закладів освіти, організацій громадянського суспільства, громадян з формування у людини і громадянина високої національно-патріотичної свідомості, почуття відданості своїй Українській державі.

В основу системи національно-патріотичного виховання покладено ідеї зміцнення української державності як консолідуючого чинника розвитку суспільства, формування патріотизму та утвердження національних цінностей.

Основними складовими національно-патріотичного виховання є: громадсько-патріотичне, військово-патріотичне та духовно-моральне виховання.

Формування ціннісних орієнтирів і громадянської самосвідомості здійснюється на прикладах героїчної боротьби Українського народу за утвердження суверенітету власної держави, ідеалів свободи, соборності, успадкованих, зокрема, від княжої доби, українських козаків, Українських Січових Стрільців, армій Української Народної Республіки та Західноукраїнської Народної Республіки, учасників антибільшовицьких селянських повстань, загонів Карпатської Січі, Української повстанської армії, українців-повстанців у сталінських концтаборах, учасників дисидентського руху. Також національно-патріотичне виховання має здійснюватися на прикладах мужності та героїзму учасників революційних подій в Україні у 2004, 2013 - 2014 років, Героїв Небесної Сотні, учасників антитерористичної операції та операції об'єднаних сил у Донецькій та Луганській областях, спротиву окупації та анексії Автономної Республіки Крим Російською Федерацією.

У національно-патріотичному вихованні важливо використати й виховний потенціал, пов'язаний із героїзмом українців, які боролися в арміях держав - учасників Антигітлерівської коаліції та в рухах опору нацистській Німеччині та її союзникам під час Другої світової війни 1939 - 1945 років, учасників міжнародних операцій з підтримання миру і безпеки.

Важливим чинником національно-патріотичного виховання є шанобливе ставлення до пам'яті про жертв комуністичного та інших тоталітарних режимів в Україні, зокрема жертв Голодомору, політичних репресій і депортацій.

Водночас важливою складовою національно-патріотичного виховання є поширення інформації про досягнення наших співвітчизників та їх внесок у скарбницю світової цивілізації, зокрема у сферах освіти, науки, культури, мистецтва, спорту, висвітлення внеску представників корінних народів та національних меншин України та громадян інших держав у боротьбу за державну незалежність і територіальну цілісність України, процес її державотворення, вітчизняну наукову, духовно-культурну спадщину.

   Робота закладу з питання національно-патріотичного виховання розроблена відповідно до Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки, затвердженої Указом Президента України від 18 травня 2019 №286/2019 та Постановою КМУ від 09.10.2020 р. № 932 «Про затвердження плану дій щодо реалізації Стратегії національно-патріотичного виховання на 2020-2025 роки». Весь освітній процес  насичений різними аспектами національно-патріотичного виховання. Проте особлива роль  належить предметам соціально-гуманітарного циклу, а саме: історії, географії, природознавству, суспільствознавству, літературі.

            У позаурочній виховній роботі учні мають можливість розширити, поглибити і закріпити отримані знання, вправлятися у відповідній поведінці і патріотичній діяльності.

             В нашій школі використовуються такі методи:

  • Бесіди: «Ми – українці», «Місто в якому я живу», «Державна символіка Батьківщини», «Шостка моя – історія жива», «Пам’ятні місця мого міста», «Земляки – герої. Іван Кожедуб», «Запорозька Січ – славна історія».
  •  Заходи, які виховують любов до української мови: «Свято рідної мови», День української писемності, «Шевченківське слово», «Тиждень української мови» (конкурс декламантів, вечір українських загадок, приказок, легенд, народних прикмет;  зустріч з краєзнавцем і письменником  Валентином Терлецьким та з поетесою  Гончаренко Євгенією).
  • Форми роботи, пов’язані з вивченням історії рідного краю і народу: екскурсія по архітектурним  і історичним пам’яткам   м. Новгород-Сіверський, смт. Вороніж, с. Ображіївка, с.Івот, екскурсії вулицями рідного міста; вивчення гідрографії району (р. Десна, озеро Галенківське, р. Шостка); вивчення звичаїв, обрядів, ремесел нашої місцевості кожним класом в рамках роботи дитячої організації «Родинне коло».
  • Форми і методи військово – патріотичного виховання: святкування Дня Пам’яті та примирення, Дня Перемоги, Дня Захисника Вітчизни, Дня пам’яті героїв Крут, День пам’яті жертв Голодомору;  «Козацькі розваги».
  • Архівно – пошукова робота, екскурсії до місцевого краєзнавчого музею, до музеях в селах Ображіівка, Івот, смт.Вороніж; зустріч і з ветеранами Другої світової війни.
  • Уроки памяті та уроки мужності: «Ії славні імена в ліпотисі Другої світової», «Ми пам’ятаємо ті часи».
  • Проведення конференцій, «круглих столів»: «Народні звичаї і обряди», «Гетьмани України», «Партизанський рух в Україні у спогадах учасників», «Голодомор 1932-1933 років в Україні».
  • Виховання правосвідомості: вивчення Конституції України, конкурс рефератів «Конституція України», конкурс малюнків «Права дитини»; участь в міському конкурсі «Міліція очима дітей»; брейн-ринг з правових знань; тиждень охорони праці ( конкурс газет, бесіди з техніки безпеки)
  • Виховання засобами праці: упорядкування та догляд за подвір’ям, традиційний конкурс – огляд «Найкраща клумба», підсумки якого підводяться на Останньому дзвонику і переможець отримує солодкий приз – торт; озеленення спалень та ігрових; проведення операції «Турбота»

           Застосування наведених форм і методів національно-патріотичного виховання  покликане  формувати в особистості уміння міркувати, аналізувати, ставити питання, шукати власні відповіді, критично розглядати проблему, робити власні висновки, брати участь у громадському житті, захищати свої інтереси і права інших, само реалізуватися.

Шосткинський ліцей-інтернат спортивного профілю пишається діяльністю своїх учнів у напрямку волонтерства. Дієво працюючи, допомагаючи в теперішньому, ліцеїсти не забувають вивчати і вшановувати минуле.

Волонтерський рух є складовою частиною неформального руху взаємодопомоги та допомоги людям в ім’я соціального, духовного, фізичного здоров’я нації та особистого благополуччя кожного громадянина. В нашому ліцеї-інтернаті спортивного профілю волонтерський рух, як прояв милосердя й доброчинності, буде існувати доти, доки існує потреба людей у тій чи іншій допомозі й підтримці.

Протягом вересня місяця 2020 року з метою гідного вшанування пам’яті військовослужбовців і учасників добровольчих формувань, в Шосткинському ліцеї-інтернаті спортивного профілю проходив ряд заходів з відзначення в Сумській області Дня пам’яті захисників України, які загинули в боротьбі за незалежність, суверенітет і територіальну цілісність України. 25 вересня 2020 року під Чугуєвом сталася страшна авіакатастрофа, що забрала життя 26 юнаків – членів екіпажу літака АН-26 Повітряних сил Збройних сил України та курсантів Харківського національного університету Повітряних Сил імені Івана Кожедуба. Всього на борту Ан-26 перебували люди з 11 областей України, серед них – наш випускник Олександр Бойко.

 Поділяючи скорботу та біль утрати за колишнім учнем, в музейному куточку Бойової слави Шосткинського ліцею-інтернату спортивного профілю була зроблена нова експозиція під назвою «Перерваний політ», присвячена Сашкові. Туди увійшли дані про роки його навчання в закладі, фотографії дитинства, юності та кілька знімків сучасності, які встиг нам надіслати юнак з університету…

14 жовтня 2020 року Україна святкувала одразу три свята: Свято Покрови Божої Матері, День українського козацтва та День захисника України.

До цієї події Шосткинський ліцей-інтернат спортивного профілю готувався заздалегідь. Починаючи з вересня місяця учні нашого закладу власноруч виготовляли листівки і писали привітання для передачі воїнам-землякам до зони ООС.

 До Дня українського козацтва та Дня захисника України для учнів 2 - 11 класів пройшов конкурс творчих робіт «Тої слави козацької повік не забудем!», на який були представлені малюнки, об’ємні аплікації, вироби з ниток та тканини тощо, найкращі з яких буде відправлено протягом наступного місяця нашим землякам до зони ООС.

 Протягом тижня в кожному класі були проведені різноманітні заходи історично-патріотичного спрямування, серед яких диспут, онлайн-вікторина, виконання та захист патріотичного проєкту, відвідування шкільного музею, відеоурок мужності, уявна подорож Запорізькою Січчю, урок-презентація тощо.

Важливим фактором патріотичного виховання дітей та учнівської молоді в ліцеї-інтернаті є куточок Бойової слави в музейній кімнаті закладу, яка діє вже багато років. Тут зібрано чимало матеріалів різного спрямування, але найбільша увага приділяється експозиціям, присвяченим подіям збройної боротьби українського народу за територіальну цілісність нашої країни останнього десятиліття. Педагогами нашого закладу широко практикується проведення Уроків мужності та годин виховання майбутнього захисника України на базі куточка Бойової слави, тому можна з упевненістю казати, що він є діючим центром національно-патріотичного виховання юного покоління. Щорічно наша музейна кімната поповнюється, оновлюється, розширюється, додаються нові експозиції. Приміром, з кінця вересня 2020 року тут з’явилась нова діюча виставка «Перерваний політ», присвячена нашому випускникові, Бойку О.А., що трагічно загинув в авіатрощі під Чугуєвом 25 вересня 2020 р.  

21 листопада в Україні відзначають День Гідності та Свободи - у день початку подій, які стали для України історичними: Помаранчевої революції 2004 року та Революції Гідності 2013 року.

Для вшанування пам’яті загиблих героїв Небесної Сотні та для відзначення Дня Гідності в 2020 році у нашому закладі запланували та провели ряд заходів. Зокрема, в кожному класі протягом тижня були проведені уроки мужності та звитяги. Напередодні свята вже традиційно відбулась акція покладання квітів до могил воїнів, що загинули протягом останніх років, захищаючи територіальну цілісність України. На міському цвинтарі для дітей було проведено міні-лекторій з історії виникнення цього свята, ліцеїсти вшанували хвилиною мовчання героїв-земляків та поклали квіти до їхніх могил. Відбулися зустрічі  учнів 3 класу з командиром взводу технічного забезпечення 13 батальйону 58 бригади С.І.Собченко, який у 2019 році вийшов у відставку через поранення і зараз допомагає у ремонті військової техніки 19 травня 2021р.

Дружня бесіда представників 7 класу зі старшим сержантом окремого гірничо-штурмового батальону О.А.Гурченко.

 Також до Дня Гідності та Свободи в ліцеї-інтернаті було проведено конкурс творчих робіт «Україна – країна нескорених!», на який учні 2 - 11 класів представили роботи в різних жанрах – малюнки, аплікації, вироби з ниток, стрічок, картону, серветок тощо.

День пам’яті жертв голодомору щорічно відзначається в четверту суботу листопада. В 2020 році цей день припав на 28 листопада. Цьогоріч напередодні Дня пам’яті жертв Голодомору класними керівниками та вихователями були проведені уроки пам’яті, інформаційно-просвітницькі заходи, тематичні виховні години з метою гідного вшанування жертв вчиненого комуністичним режимом геноциду Українського народу. В навчальному корпусі закладу було оформлено інформаційну інсталяцію «Голодомор мовою цифр і фактів»,  в бібліотеці ліцею протягом тижня працювала тематична добірка публікацій «Скорботна пам’ять 33-ого».

Саме в День відзначення скорботної річниці наші учні пройшли жалобною ходою до міського цвинтаря у Садовому мікрорайоні, де відбулось покладання квітів та композицій із житніх і пшеничних колосків до пам'ятного знаку жертвам Голодомору 1932 – 1933років.

    28 листопада, у суботу, ліцеїсти хвилиною мовчання вшанували пам’ять жертв Голодоморів, а також долучились до загальноукраїнської акції «Засвіти свічку», встановивши і запаливши свічки на підвіконні як символ пам’яті про вбитих голодом.     Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту у багатьох країнах світу відбуваються меморіальні, поминальні заходи. Світова спільнота не тільки згадує жертв людиноненависницької політики, але й засвідчує прагнення до боротьби з антисемітизмом, расизмом та всіма іншими формами нетерпимості, які можуть призвести до цілеспрямованого насилля щодо окремої групи людей.

Не став виключенням і Шосткінський ліцей-інтернат спортивного профілю, в якому педагоги докладають чимало зусиль для того, щоб учнівська молодь ніколи не забувала про ті страшні часи і, головне, щоб ніколи не допустила в майбутньому повторення цього жахіття.

Протягом тижня 25 – 27 січня 2021 року в нашому закладі в кожному класі були проведені тематичні інформхвилинки , присвячені Міжнародному дню пам’яті жертв Голокосту. Також  силами учнів-старшокласників були виготовлені символічні букети з сухоцвітів для покладання до пам’ятного знаку.

 27 січня учні 7 і 8 класів вшанували пам’ять жертв Голокосту, відвідавши міський цвинтар і поклавши виготовлені букетики до пам’ятного знаку.

Як справжні патріоти своєї держави, учні Шосткинського ліцею-інтернату спортивного профілю щорічно долучаються до різноманітних заходів та акцій з відзначення Дня Героїв Небесної Сотні. Цього дня ми вшановуємо пам’ять тих громадян, завдяки яким було змінено перебіг історії нашої держави під час подій Революції Гідності, тих, хто ціною власного життя захищав ідеали демократії, відстоював права та свободи людини, європейське майбутнє України. 

2021 року тиха акція «Ангели пам’яті» із вшанування Героїв Небесної Сотні припала на 19 лютого і до цієї дати ліцеїсти заздалегідь виготовили паперових янголів, яких розмістили біля фотографій загиблих на Євромайдані. В холі навчального корпусу наші учні оформили тематичне панно за допомогою своїх творчих робіт і фото страшних подій 2014-го. Також ми приєднались до акції Шосткинської міської територіальної громади «Ангели, які тримають небо» і відзняли відеоролик з вшанування пам’яті загиблих учасників Революції Гідності, який було розміщено на офіційній сторінці в мережі Фейсбук. В ньому учні пояснювали своїм ровесникам вибір дати вшанування пам’яті Героїв Небесної Сотні, читали патріотичні вірші, висловлювали свої думки і почуття. Переглянути ролик можна за посиланням   https://www.youtube.com/watch?v=5uLSx1et87A       

              Патріотизм – це любов і відповідальність. Це стійка підсвідома асоціація себе з рідною країною, коли ти просто любиш її і тихенько цим пишаєшся. Це відповідальність як за себе, так і за спільну справу всіх громадян – захистити свою державу. Та оскільки ти ще малий і неспроможний цього зробити самостійно, то, бодай підтримати тих, хто зараз знаходиться там, на передовій. На наш погляд, це і є справжній патріотизм в дії.

       Так ми виховуємо наших дітей. Так вони себе відчувають. Завжди і всюди перші відкликаються  на будь-які прохання про допомогу, активно долучаються до різноманітних волонтерських акцій. Ніколи не забувають про Героїв України.

       23 лютого 2021 року учні спортивного ліцею доєднались до збору вітальних листів, сувенірів та листівок для жінок-воїнів Шосткинської міської територіальної громади, який оголосила місцева влада на чолі з її мером, М.П.Ногою.

        Кілька днів поспіль ліцеїсти молодшої та середньої ланки  плідно трудились над виготовленням саморобних листівок-вітань зі святом 8 березня, власноруч зробили кілька сувенірів – Чудасиків та янголів-охоронців для жінок.

      Далі підключились учні-старшокласники. В кожного була своя зона відповідальності. Так, одні відбирали найвдаліші роботи, перечитували і перевіряли їх, інші - підписували листівки. Хтось виготовляв коробку, хтось її оздоблював, а хтось – підписував та наповнював подарунками.

       Віднесли до мерії нашу подарункову коробочку учні 7 класу. Всі сувеніри, листівки та поробки просочені теплом дитячих сердець і робились без примусу, від усієї душі.

Через карантинні обмеження середня та старша ланка учнів Шосткинського ліцею-інтернату спортивного профілю весь квітень і першу декаду травня перебували на дистанційному навчанні, тож урочистості до Дня пам’яті та примирення в цьому році торкнулися їх трохи в меншому об’ємі, ніж було заплановано. Та це не означає, що робота в напрямку збереження пам’яті щодо участі України у Другій світовій війні не велась. Дехто з учнів-старшокласників з власної ініціативи відвідав меморіальні комплекси міста 9-10 травня, аби вшанувати пам’ять загиблих воїнів.

 Наші діти вже багато років доглядають за братською могилою на міському цвинтарі в Садовому мікрорайоні та територією біля постаменту, встановленому на місці поховання бійців, які загинули в боях за Шостку. Цьогоріч ми теж не залишили гарну традицію і провели акцію «Збережемо пам’ять разом», у рамках якої була приведена до ладу територія біля братських могил силами учнів 4 класу.  Під час акції маленьким ліцеїстам була наведена історична довідка, з якої вони дізнались, що пам’ятник на братській могилі, де знайшли свій останній прихисток 23 військовослужбовця і двоє партизан, був встановлений ще в 1965 році, а у братській могилі, розташованій в глибині кладовища Садового мікрорайону, поховані 28 воїнів-визволителів рідного міста. По закінченні упорядкування території діти вшанували пам’ять загиблих воїнів хвилиною мовчання та поклали принесені квіти до пам’ятників.

Напередодні Дня пам’яті та примирення в кожному класі відбулись тематичні виховні години, усні журнали, уроки пам’яті та звитяги, присвячені страшним сторінкам минулої війни. Для старшокласників та ліцеїстів середніх класів всі заходи відбувались в онлайн форматі. А після поновлення очної форми навчання  протягом травня з метою активізації військово-патріотичного виховання для них відбувались просвітницькі заходи,  міні-лекторії, тематичні зустрічі з діючими військовослужбовцями та учасниками АТО/ООС. 

  Щорічно проведяться триденні навчально - польові заняття з учнями, які завершують вивчення курсу « Захист Вітчизни» .

Протягом року в закладі було проведено місячники національного виховання (грудень) та патріотичного (травень), В рамках яких проходили заходи:

 

ПЛАН

проведення місячника національного виховання

в Шосткинському ліцеї – інтернаті спортивного профілю

Дата

Захід

Клас

Відповідальний

01 -06.12.20

Виставка-огляд  «На захист рідної землі»

1-11

Таванець.Л.Г.

01.12.20

Акція «Здоров’я – це сучасно!» до Всесвітнього дня боротьби зі СНІДом

2-11

Кручко С.А.

02.12.20

 Практичне заняття «Батьківщину-мати умій захищати!»

5

Михайленко І.М.

03.12.20

Виховна година «Щасливий я, що в Україні народився!»

4

Рубльова С.В.

04.12.20

Конкурс міні-стіннівок до Дня Збройних Сил України

2-11

Кручко С.А.

04.12.20

 Колективне ігрове спілкування «Державні символи моєї країни»

6

Залозний О.В.

 

04.12.20

Гра-анкета «Моя країна – Україна»

7 

Гутянко О.М.

07.11.20

Творча майстерня «Мої обов’язки перед державою»

2-8

Кручко С.А.

09.12.20

Ігрова програма «Свято українського фольклору»

1

Пінчук Т.В.

10.12.20

Гра-мандрівка «Я гордий бути українцем!»

3

Тиховська Т.Ф.

11.12.20

Історичне лото «Козацькому роду нема переводу»

6

Шелег С.М.

11.12.20

Відвідування музейного куточка «Українське надвір’я»

9

Стринадкіна С.М.

12.12.20

Виготовлення презентації «Іде зима¸ ідуть свята!»

8

Шморгун В.В.

14 -20.12.20

Конкурс Новорічно-різдвяних композицій «Зимова казка»

2-11

Кручко С.А.

14.12.20

Вікторина «Народознавче лото»

11

Махненко С.М.

15.12.20

Урок мужності «Ми нація єдина, ми – діти України!»

4

Вовна З.В.

15.12.20

Творча робота «Зимові витинанки»

9

Курченко О.О.

16.12.20

Усний журнал «Державні символи України»

2

Школьна О.Г.

17.12.20

Уявна подорож «Містами України»

5

Василенко В.В.

18.12.20

Спортивно-розважальна програма «Козацькі розваги»

1

Мовчан О.О.

22.12.20

Групова справа «Новорічно-різдвяні композиції»

10

Автюхова З.В.

 

КЛУБ ВИХІДНОГО ДНЯ

05.12.20

 Фестиваль малюнків «Моя маленька батьківщина, де я родився і живу»

2-6

Тиховська Т.Ф.

06.12.20

Перегляд патріотичних відеороликів до Дня Збройних Сил України «Нічого в світі кращого нема, як захищати рідну Україну!»

5-11

Залозний О.В.

20.12.20

Творча майстерня «Національні традиції Різдвяних свят»

5-9

 Автюхова З.В.

План

проведення місячника патріотичного виховання

в Шосткинському ліцеї-інтернаті спортивного профілю

Дата

Назва заходу

Клас

Відповідальний

04-09.05.21

Виставка літератури «Мир дістався нелегкою ціною»

1-11

Таванець Л.Г.

04-09.05.21

Патріотична акція «Мак пам’яті» - виготовлення колективного плакату за допомогою паперових маків

5-11

Кручко С.А.

04-09.05.21

Конкурс малюнка на асфальті «Світ без війни»

1-4

Кручко С.А.

05.05.21

Усний журнал «Наша Вітчизна – Україна»

1

Пінчук Т.В.

05.05.21

Пізнавальна вікторина «Мій край, моя історія жива!»

3

Тиховська Т.Ф.

06.05.21

Віртуальна подорож «Від Путивля до Карпат»

2

Ушакова О.А.

06.05.21

Година спілкування  «9 травня – свято Перемоги»

4

Рубльова С.В.

06.05.21

Онлайн-подорож до Національного музею історії України у Другій світовій війні

8

Шморгун В.В.

07.05.21

Онлайн- мандрівка «Моя рідна Україно, я- твоя мала частина»

1

Мовчан О.О.

07.05.21

Урок пам'яті «ми – нащадки переможців»

2

Школьна О.Г.

07.05.21

Урок пам'яті «Згадати, щоб знати, пам'ятати, щоб не повторити»

5

Василенко В.В.

07.05.21

Віртуальна подорож «І пам'ятає світ  врятований»

6

Залозний О.В.

07.05.21

Година спілкування з презентацією «Сини твої ,Україно»

9

Стринадкіна С.М.

08.05.21

«Нехай живі пам'ятають» - покладання квітів до пам'ятника загиблим під час війни 1941-1945 рр.

3

Коваленко В.П.

08-09.05.21

Акція «Забуті могили» - прибирання та почесна варта біля братської могили в Садовому мікрорайоні

3, 4

Вихователі

Кручко С.А.

10-16.5.21

Виставка-вернісаж «Величне і прекрасне слово «Мати»!»

1-11

Таванець Л.Г.

10-16.5.21

Творча майстерня «Подарунок власними руками» до Міжнародного дня родини

2-8

Кручко С.А.

11.05.21

Онлайн екскурсія «Стежками рідного краю. Сумщина»

6

Шелег С.М.

11.05.21

Фотоколаж «Мій рідний край»

9

Курченко О.О.

12.05.21

«Наші герої-земляки» - віртуальна подорож музеєм І.Кожедуба

5

Михайленко І.М.

12.05.21

Онлайн-екскурсія  «Наш край»

10

Автюхова З.В.

13.05.21

Онлайн-бесіда «Моє місто в історії моєї країни» з  переглядом відеоматеріалів (історичні хроніки)

11

Махненко С.М.

14.05.21

Вікторина «Вільна Україна»

7

Дудукова В.А.

14-15.05.21

Фотоконкурс «Моя родина – щасливі моменти»

1-11

Кручко С.А.

17-23.05.21

Акція «Квітчел» (за окремим планом)

1-11

Моісеєнко Я.І.

18.05.21

Виготовлення презентації «Україна моя вишивана»

7

Гутянко О.М.

20.05.21

Творчий конкурс "Вишиванка- символ українського народу"

4

Вовна З.В.

20.05.21

Фото-парад вишиванок «Всім вишиванкам вишиванка!»

1-11

Кручко С.А.

21.05.21

Усний журнал «Захист Вітчизни - обов'язок громадянина»

10-11

Гаранжа Ю.Д.

01-20.05.21

Оформлення матеріалів волонтерської роботи учнів закладу в папку для участі в обласному конкурсі «Ветеран живе поруч»

2-11

Кручко С.А.

01-20.05.21

Оформлення матеріалів роботи над проєктом «Лялька-мотанка» в папку для участі в обласному конкурсі «Моральний вчинок»

2-11

Кручко С.А.

 

Постановча частина:

  1. Стан національно-патріотичного виховання вважати задовільним.
  2. Заступнику директора з виховної роботи ліцею-інтернату спортивного профілю:

2.1Забезпечити неухильне виконання Стратегії національно-патріотичного виховання.

2.2 .Активно впроваджувати в роботу педагогічного колективу сучасний досвід та програми національно-патріотичного спрямування.

2.3.Організувати роботу з підвищення педагогічної культури батьків із питань національно-патріотичного виховання дітей та молоді в сім’ї.

3. Вчителям української мови та літератури:

3.1. Під час викладання предмету використовувати форми та методи навчально-виховної роботи, які базуються на українських народних традиціях.

3.2. Особливу увагу приділяти формуванню мовної культури учнів, опануванню та вживанню учнями української мови як духовного коду нації.

3.3. На прикладах літературних героїв забезпечувати формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, рідної землі, родини, гордості за минуле та сучасне.

4.Учителю історії та правознавства:

4.1.Під час вивчення програмного матеріалу особливу увагу приділяти становленню української державності, побудові громадянського суспільства, інтеграції України у світове та європейське співтовариство.

4.2.Засобами навчальних предметів забезпечувати виховання молодої людини-патріота України, готового самовіддано розбудовувати її як суверенну, демократичну, правову й соціальну державу, виявляти національну гідність, знати і цивілізовано відстоювати свої громадянські права та виконувати обов’язки, сприяти миру і злагоді в суспільстві.

4.3. Виховувати в учнів готовність до виконання громадянських і конституційних обов’язків.

4.4. Формувати засобами предмета здатність зберегти свою національну ідентичність, пишатися приналежністю до українського народу, брати участь у розбудові та захисту своєї держави.

5. Викладачу предмета захист України:

5.1. Під час викладання предмета особливу увагу приділяти формуванню національно-патріотичних почуттів у юнаків.

5.2. Забезпечувати популяризацію військових професій, формувати у хлопців психологічну готовність до добровільного вступу на військову службу та зразкове виконання обов’язків.

5.3.Забезпечити юнаків теоретичними знаннями ролі українського війська в українській історії, спадкоємності розвитку Збройних сил України у відстоюванні ідеалів свободи та державності України.

6. Класним керівникам та вихователям:

6.1 Включити до планів виховної роботи з учнівськими колективами на 2021-2022 навчальний рік заходи з виконання основних положень Стратегії національно-патріотичного виховання.

6.2.Формувати в учнів необхідні компетентності для успішної самореалізації в соціумі як громадянина, сім’янина, професіонала, носія української національної культури.

6.3.Виховувати в учнів здатність протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, анти громадянської діяльності.

6.4.Забезпечити проведення просвітницької роботи  з батьками щодо національно-патріотичного виховання молоді в сім’ї.

7. Бібліотекарю:

7.1.Забезпечити створення постійної експозиції з національно-патріотичного виховання.

7.2.Забезпечити наявність змінних експозицій до державних свят.

7.3. Забезпечити створення для педагогів підбірки сучасного досвіду навчально- методичних матеріалів із питань національно-патріотичного виховання молоді та просвітницької роботи з батьками.

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
28 грудня 2021
Переглядів
3590
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку