Рекомендації для успішної адаптації п’ятикласників з математики. Поступово збільшувати різні види самостійної роботи. Проводити більше тренувальних вправ із глибоким аналізом виконання. Використовувати різні види наочностіСистематично домагатися логічних доведень. Проводити різнорівневі перевірні роботи. Розробити узгоджений з вчителем початкових класів зміст розділу "Повторення" на початку 5-го класу та перевірних робіт за цим розділом
Проблема у засвоєнні абстрактних понять. під час вивчення нових тем з математики (уведення нових понять, формулювання нових правил тощо) не варто різко змінювати форми й методи роботи;частіше використовувати засоби наочності (поради-приписи, картки- опори, зразки виконання типових завдань) і методи, побудовані на конкретно-індуктивній основі, та поступово переходити до методів, які використовуються в основній та старшій школах.
Забезпечення стійкості та довільності уваги етап мотивації - сприяє усвідомленню значущості та важливості навчального матеріалу;використанню задач практичного та прикладного змісту;цікаві доступні завдання ;систематичне повторення матеріалу ;використання в достатній мірі завдань для усного виконання ;завдання на самостійне складання задач ;
вивчення та врахування в подальшій роботі чинників, які впливають на процес адаптації, особливо важливий в процесі вивчення математики, навчальний зміст якої слугує міцним фундаментом для отримання якісних знань з багатьох дисциплін у майбутньому. Адаптація – процес, потребує уважного ставлення з боку вчителів