Презентація виступу на педагогічній раді для учителя математики з теми: "Про забезпечення впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти та вивчення умов адаптації учнів 5-х класів НУШ (математика)"
"Про забезпечення впровадження нового Державного стандарту базової середньої освіти та вивчення умов адаптації учнів 5-х класів НУШ (математика)"Зайцева Н. М.-учитель математики Ліцею ім.І. М. Середи Великописарівськоїселищної ради
Номер слайду 2
«Школа не повинна вносити різкого перелому в життя дітей. Нехай, ставши учнем, дитина продовжує робити те, що робила вчора. Нехай нове з’являється у її житті поступово і не приголомшує лавиною вражень» (В. О. Сухомлинський)
Номер слайду 3
Адаптаційний період надає чудову можливість безболісно пристосуватися до нових умов навчання та знизити рівень стресу. Математичні знання і вміння в шкільній освіті розглядаються не стільки як самоціль, а як засіб розвитку особистості школяра.
Номер слайду 4
Математика єопорним предметом при вивченні суміжних дисциплін, тому без належної математичної підготовки неможлива повноцінна освіта сучасної людини. Вирішальне значення для системи шкільної освіти має формувальний вплив предмета математики на особистість школяра
Номер слайду 5
Рекомендації для успішної адаптації п’ятикласників з математики. Поступово збільшувати різні види самостійної роботи. Проводити більше тренувальних вправ із глибоким аналізом виконання. Використовувати різні види наочностіСистематично домагатися логічних доведень. Проводити різнорівневі перевірні роботи. Розробити узгоджений з вчителем початкових класів зміст розділу "Повторення" на початку 5-го класу та перевірних робіт за цим розділом
Номер слайду 6
Труднощі адаптації до навчання з математики - їх усунення
Номер слайду 7
Труднощі адаптації до навчання з математики - їх усунення
Номер слайду 8
Труднощі адаптації до навчання з математики - їх усунення
Номер слайду 9
Проблема у засвоєнні абстрактних понять. під час вивчення нових тем з математики (уведення нових понять, формулювання нових правил тощо) не варто різко змінювати форми й методи роботи;частіше використовувати засоби наочності (поради-приписи, картки- опори, зразки виконання типових завдань) і методи, побудовані на конкретно-індуктивній основі, та поступово переходити до методів, які використовуються в основній та старшій школах.
Номер слайду 10
Для пожвавлення навчального процесу та його урізноманітнення: використання на уроках математики ігрових форм;нестандартні завдання;дискусії ;естафети ;сприяє розвиткові їх самостійності, відповідальності, уміння працювати в колективі.
Номер слайду 11
Забезпечення стійкості та довільності уваги етап мотивації - сприяє усвідомленню значущості та важливості навчального матеріалу;використанню задач практичного та прикладного змісту;цікаві доступні завдання ;систематичне повторення матеріалу ;використання в достатній мірі завдань для усного виконання ;завдання на самостійне складання задач ;
Номер слайду 12
вивчення та врахування в подальшій роботі чинників, які впливають на процес адаптації, особливо важливий в процесі вивчення математики, навчальний зміст якої слугує міцним фундаментом для отримання якісних знань з багатьох дисциплін у майбутньому. Адаптація – процес, потребує уважного ставлення з боку вчителів