Проблема оптимізації маршруту транспортних засобів для холодноланцюгової логістики з урахуванням задоволеності клієнтівта викидів вуглецю
Номер слайду 2
В умовах жорсткої ринкової конкуренції та попиту на низьковуглецеву економіку логістичні компанії повинні звертати увагу на задоволеність споживачів та викиди вуглецю на покращення розвитку.
Номер слайду 3
Формулювання моделі.
Номер слайду 4
Ключові припущенняІснує лише один тип вантажівки, і загальне навантаження на кожному маршруті не може перевищувати номінальне навантаження транспортного засобу. Місцезнаходження депо та кожного замовника відомі та попит кожного замовника відомий. Усі вантажівки повинні повернутися до складу, коли виконають завдання з розподілу, і кожен клієнт відвідується лише один раз. Якщо транспортний засіб прибуває протягом часового вікна, яке вимагає замовник, клієнт буде повністю задоволений; інакше вони будуть незадоволені.
Номер слайду 5
Багатоцільова модель оптимізації:
Номер слайду 6
Високоефективна цільова функція
Номер слайду 7
Середня задоволеність споживачів (ACS)
Номер слайду 8
Постійні витрати 𝐶1
Номер слайду 9
Витрати на збитки 𝐶21
Номер слайду 10
Вартість збитку 𝐶22 для процесу відкритих дверей
Номер слайду 11
Загальні витрати на збитки 𝐶2
Номер слайду 12
Витрати на охолодження складаються з витрат на охолодження 𝑪𝟑𝟏 у дорозі та витрат на охолодження 𝑪𝟑𝟐 під час процесу відкритих дверей