Рівні здоров’я БІОЛОГІЧНИЙ – фізичне здоров’я, яке передбачає вдосконалення самореалізації організму, покращення процесів функціонування і, як результат, оптимальну адаптацію організму до умов побуту, праці, що змінюється, та впливу зовнішнього середовища. СОЦІАЛЬНИЙ – здоров’я як міра соціальної активності людини, усвідомлення цінності життя. ПСИХІЧНИЙ - подолання хвороби.[
Здоровий спосіб життя –це спосіб життєдіяльності людини, метою якого є формування, збереження і зміцнення здоров’я. Спосіб життя. Рівень культури знання повинні увійти у повсякденну звичку економічний (рівень життя) соціальний (якість життя) соціально – психологічний(стиль життя)Складові здорового способу соціально – економічний(устрій життя)Мотивуванняцінувати здоров’я і протистояти шкідливим звичкам. Навчання здорового способу життя. Особистісний приклад
Мета проекту. Ціннісний розвиток особистості учнів, досягнення ними високого рівня освіченості й культури при збереженні та зміцненні стану організму;Виховання свідомого та дбайливого ставлення до власного здоров’я;Розвиток почуття відповідальності за життя нації;Профілактика вживання алкоголю та куріння серед підлітків;Розвиток вміння відмовитися від пропозицій, які шкодять здоров’ю;Залучення батьків до даної проблеми.
Завдання проекту. Встановлення гармонійних взаємин з природою, суспільством; пізнання особливостей свого організму Розвиток духовних можливосте особистостіВиховання культури поведінки в повсякденних та екстремальних ситуаціях Формування навичок профілактики захворювання. Формування правил раціонального харчування. Забезпечення подолання шкідливих звичок. Формування в учнів навичок здорового способу життя. Прищеплення навичок особистої гігієни. Правильна організація дозвілля
Ми – за здоровий спосіб життя. Правила для учнів: Виробити негативне ставлення до шкідливих звичок;Формувати почуття самоповаги;Виховувати гуманність і моральність;Навчитися об’єктивно ставитися до невдач;Підняти рейтинг фізичної культури;Вчитися корисно проводити вільний час, мистецтву спілкування;Навчитися міжособистісних відносин, взаємоповаги і розуміння.
Термін дії проекту – 2018 – 19 н.р. УСЕ, ЩО РОБИТЬСЯ З ЛЮБОВ’Ю І РАЗОМ З ДІТЬМИ, ПРИРЕЧЕНО НА УСПІХОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ:спільний творчий пошук шляхів становлення здорового способу життя;оволодіння учнями знаннями, вміннями, навичками, технологіями формування та розвитку здорового способу життя;формування в учнів здатності до спільної роботи та творчого саморозвитку