Проект. Чи потрібно вивчати логарифми?

Про матеріал
Проведення дослідницької роботи з учнями 11 класу. Даний проект сприяє формуванню креативної компетенції учнів, створює оптимальні умови для їх самореалізації, розкриття творчого потенціалу , вмінню використовувати ресурси Інтернету. Учні вчаться розв’язувати реальні проблеми життя у навчальної діяльності. Робота над проектом навчає колективній роботі, розвіває творчі здібності, уяву. Створюються умови для розвитку індивідуальних здібностей учнів за інтересами, забезпечує їх самовдосконалення.
Перегляд файлу

Проект «Чи потрібно вивчати логарифми?»

 

Предмет. Алгебра та початки аналізу, фізика, астрономія.

 

Учасники проекту. Учні 11 класу.

 

Тема. Логарифмічна функція та ії властивості.

 

Тип проекту.  Інформаційно-дослідницький та практично-орієнтований.

 

Термін виконання. 2 тижня.

 

  1. Актуальність проекту як навчальної технології

Даний проект сприяє формуванню креативної компетенції учнів, створює оптимальні умови для їх самореалізації, розкриття творчого потенціалу , вмінню використовувати ресурси Інтернету. Учні вчаться розв’язувати реальні проблеми життя у навчальної діяльності. Робота над проектом навчає колективній роботі, розвіває творчі здібності, уяву. Створюються умови для розвитку індивідуальних здібностей учнів за інтересами, забезпечує їх самовдосконалення.

 

  1. Мета і завдання проекту.

Активізувати пізнавальну діяльність учнів. Сприяти розвитку інтелектуальних і творчих здібностей. Розвивати навички мислення, пам'ять. Прищеплювати навички роботи з додатковими джерелами інформації, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі. Формувати навички дослідницької діяльності на основі спільної праці учнів. Розвивати в учнів уміння оцінювати та самооцінювати набуті знання. Формувати вміння генерувати ідеї, працювати в групі. Надати можливість продемонструвати власні здібності.

 

  1. Механізм реалізації проекту.
  1. Постановка проблеми. На першому уроці даної теми вчитель розповідає про актуальність вивчення і дослідження проблеми використання логарифмічної функції у різних науках, сферах життя.
  2. Визначення теми та мети проекту.
  3. Ознайомлення з суттю  та основними етапами реалізації проекту.
  4. Визначення груп за інтересами, які будуть розглядати застосування логарифмів в різних науках, підготують презентації та проведуть соціологічні дослідження.
  5. Робота з інформаційними ресурсами.
  6. Захист проектів проходить на уроці у кінці вивчення теми. Оцінювання проектів проводить вчитель, враховуючи якість захисту, відповіді учнів під час уроку.

Орієнтовні напрямки реалізації проекту.

Учні об’єднуються в групи з урахуванням бажань, здібностей, нахилів , способу мислення.

 

Очікувані результати: учні навчаться планувати свій час та створювати продукт проекту згідно з критеріями, здобувати інформацію з різних джерел, аналізувати, систематизувати та представляти отриману інформацію, навчаться проводити цільовий або ефективний пошук у мережі Інтернет, отримують досвід публічного виступу під час захисту проекту, навчаться переносити наукові методи пізнання (аналіз, синтез, оцінювання), відпрацьовані під час роботи над проектом, на навчальну та суспільну діяльність; учні набудуть навички творчої оцінки результатів проектної діяльності та власних навчальних досягнень.

 

Матеріально-технічне, інформаційно-технічне та методичне забезпечення (друковані матеріали, навчальна та методична література, електронні енциклопедії, фотоматеріали).

Кінцевий продукт проекту - презентації,  буклет.

 

Опис проекту: всі захоплюються непізнаними таємничими сторонами життя. Робота над проектом дозволила дізнатися, що в різних науках використовуються властивості логарифмічної функції.

Розподілившись на групи Історики, Біологи, Економісти, Фізики, Астрономи, Музиканти, Журналісти, учні розпочали самостійну дослідницьку діяльність у таких напрямках, робота над презентаціями:

• «З історії логарифмів. Портретна галерея»;

• «Логарифми в економіці»;

• «Логарифми в фізиці»;

• «Логарифми в астрономії»;

• «Логарифмічна спіраль в біології»;

• «Математика та музика - два полюси людської культури»;

• «Логарифми у художніх образах»;

• Анкетування учнів 9-х та 11-х класів «Чи вважаєш ти, що потрібно вивчати математику?»

 

Презентація.

Формою представлення результатів проектної діяльності було обрано показ презентацій на уроці, розв’язання задач, діаграми за підсумками анкетування та випуск буклету.

 

 

 

docx
Додано
28 лютого 2023
Переглядів
143
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку