Мета: сформувати в учнів поняття про небезпеку та наслідки раннього статевого життя у підлітковому віці, формувати навички асертивної поведінки у підлітків, вміння робити безпечний вибір у життєвих ситуаціях та висловлювати свої почуття без інтимних стосунків.
Цільова група: учні 8-11 класів, батьки, педагогічний колектив (учителі біології, основ здоров'я, психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, класні керівники, медсестра школи), громадськість села.
Управління освіти, молоді та спорту
Богородчанської райдержадміністрації
Космацька загальноосвітня школа І-ІІ ступенів
Автор-розробник:
Лемчак Віра Василівна
2018 р
Однією з найгостріших проблем сучасності є зростання негативних проявів у поведінці підлітків і молоді. Кожне нове покоління людей формує систему власних життєвих ціннісних настанов, залежно від умов і стану громадського життя формує ставлення до тих або інших явищ. Сучасна українська молодь формується в умовах трансформаційних процесів у нашій державі. Недостатньо сформована культура статевого життя та насиченість інформаційних джерел
(кіно- , відеопродукції, друкованої продукції) , як носіїв негативної інформації,
є причиною ранніх спонтанних статевих відносин у підлітків. Як наслідок – зниження віку початку неповнолітніми статевого життя, що супроводжується зростанням кількості штучного переривання вагітності у підлітків, розширенням діапазону венеричних захворювань, появою серед школярок одиноких матерів, психологічними травмами. Такий стан не може не турбувати. Адже здоров’я підростаючого покоління – показник добробуту держави, тому його збереження є завданням державного рівня. Саме молодь вимагає особливої уваги – важливо, щоб підлітки усвідомлювали цінність здоров’я, розуміли значення здорового способу життя для свого майбутнього.
ранньої вагітності і профілактики венеричних захворювань у підлітків»
Лемчак Віра Василівна
(учителі біології, основ здоров’я, психолог, соціальний педагог, педагог-організатор, класні керівники, медсестра школи), громадськість села.
№ з/п |
Назва заходу |
Термін вико- нання |
Виконавці |
Ресурси |
|
матеріальні |
людські |
||||
1. |
Вступне анонімне соцопитування серед учнів 8-11 класів школи «Як ти ставишся до ранніх статевих стосунків?»
|
06.02 |
практичний психолог школи |
лист –опитуваль- ник, ручки |
класні керівники |
2. |
Т Тренінги «Репродуктивне здоров’я підлітків», «Усвідомлене батьківство». Підготовка учнів-тренерів (10- 11 кл.)
|
07.02-10.02 |
вчитель біології, основ здоров’я, християнської етики |
папір, ручки, ватмани, фломастери, магніти |
психолог, соц. педагог, медсестра
|
3. |
Т Тренінги для 8-9 класів від учнів-тренерів, підготовлених на попередньому етапі.
|
13.02-14.02 |
учні-тренери 10-11 кл. |
папір, ручки, ватмани, фломастери, магніти |
вчитель біології, психолог |
4. |
К Конкурс мультимедійних презентацій серед учнів10-11 класів «Небезпека ранніх статевих відносин і наслідки, пов’язані з ними»
|
15.02-16.02 |
учні 10 -11 кл. |
комп’ютер |
вчитель інформа-тики, біології |
5. |
К Круглий стіл «Формування культури статевого життя» (вчителів, батьків, учнів 8-11 кл.)
|
17.02 |
вчитель біології, лікар- гінеколог, психолог, місцевий священик
|
папір, ручки, ватмани, фломастери, магніти, пам’ятки «10 негатив-них психоло-гічних наслідків ранніх статевих відносин», буклети «Раннє статеве життя та його наслідки» |
|
6. |
Перегляд та обговорення тематичного фільму «Вагітна в 16:«за» і «проти» (8-11 кл.)
|
20.02- 21.02 |
вчитель біології, основ здоров’я |
комп’ютер |
вчитель інформа-тики, класні керівники |
7. |
Повторне опитування учнів-учасників тренінгів «Як ти ставишся до ранніх статевих стосунків?». Моніторинг результатів соцопитування. |
22.02 |
практичний психолог школи |
лист –опитуваль- ник, ручки |
класні керівники
|
8. |
ВВисвітлення ходу реалізації та результатів проекту на сторінках шкільної газети, на сайті школи.
|
23.02-24.02 |
редколегія 10 -11 кл., адміністратор сайту |
|
|
Кошторис:
Преміювання учнів – 300 гривень
Канцтовари та інше – 500 гривень
Підтримка |
Бал |
Опір |
Бал |
Адміністрація |
8 |
Адміністрація |
2 |
Практичний психолог |
9 |
Практичний психолог |
1 |
Учителі |
8 |
Учителі |
2 |
Педагог-організатор |
9 |
Педагог-організатор |
1 |
Учні |
8 |
Окремі учні |
2 |
Батьки |
7 |
Окремі батьки |
3 |
|
49 |
|
11 |
ВИСНОВОК: цей проект має певну підтримку, яка є більшою за опір, тому вважаємо його життєздатним у подальшому впровадженні.
Керівник проектної групи: Лемчак Віра Василівна
Джерела інформації
1