Порушення роботи імунної системи.
Мета уроку Сформувати в учнів поняття про алергію, алергени, СНІД;
з'ясувати причини зараження СНІДОМ;
показати наслідки ураження СНІДОМ;
розглянути засоби профілактики від інфекційних хвороб;
пояснити наслідки легковажної поведінки ;
продовжувати виховання здорового способу життя.
виховувати відповідальність за своїх рідних
Тип уроку: комбінований
Обладнання : підручник ,зошит
Епіграф
“ Хвороб – безліч,
а здоров'я одне."
Л. БЕРН
Хід уроку
І . Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Порушення роботи імунної системи.
Мета уроку Сформувати в учнів поняття про алергію, алергени, СНІД;
з'ясувати причини зараження СНІДОМ;
показати наслідки ураження СНІДОМ;
розглянути засоби профілактики від інфекційних хвороб;
пояснити наслідки легковажної поведінки ;
продовжувати виховання здорового способу життя.
виховувати відповідальність за своїх рідних
Тип уроку: комбінований
Обладнання : підручник ,зошит
Епіграф
“ Хвороб – безліч,
а здоров’я одне."
Л. БЕРН
Хід уроку
І . Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
ІІІ. Вивчення нового матеріалу
?Діти .а як ви думаєте ,які головні ознаки порушення імунітету ?
Алергі́я — змінена чутливість організму людини до чужорідних речовин (здебільшого білкової природи), що вводяться повторно. Речовини, які викликають алергію (т. з. алергени), здебільшого мають білкову природу (тваринні та рослинні білки, білкові речовини мікроорганізмів).
Алергени можуть потрапляти в організм через шкіру і слизові оболонки або надходити в кров з вогнищ запалення. Прояви алергії виникають лише тоді, коли перше і повторне надходження алергену розділені певним проміжком часу (не менше 5–7 днів)
?Діти .а на які предмети у людини може бути алергія,і які їїознаки?.
!Найстрашнішим захворюванням імунної системи є СНІД.
?Що ж таке СНІД?
СНІД, або Синдро́м набу́того імунодефіци́ту — сукупна назва уражень, що відбуваються на III-IV клінічних стадіях інфекції, яку спричинює вірус імунодефіциту людини
?Які ж існують шляхи зараження ?
IV. Підсумок уроку
V. Домашнє завдання
Опрацювати відповідний параграф у підручнику