Проект "ГОРОДИНА НА ПІДВІКОННІ"

Про матеріал
В міжсезоння дуже актуальним стає питання про нестачу вітамінів в нашому раціоні, а особливо, в раціоні ростучого організму. А всім відомо, що городина є незамінним низькокалорійним дієтичним продуктом у раціоні харчування, який при регулярному вживанні позитивно позначається на здоров’ї дитини, є основним натуральним джерелом необхідних вітамінів. Тому городину широко застосовують у приготуванні салатів і інших блюд. Городина зміцнює захисні сили організму і його опірність різним шкідливим впливам навколишнього середовища. Особливо цей захист важливий в осіннє-зимовий період, коли організм може зазнати грипу й іншим респіраторно-вірусним інфекціям. Наша школа, збудована 85 років назад і не має пришкільної земельної ділянки. Тому ми стали шукати вихід у використанні таких площ під вирощування городини, що не зайняті меблями, шкільними приладами тощо. Вибір зупинили на підвіконнях, які згідно давнього проекту, широкі і добре освітлені.
Перегляд файлу

STEAM_LOGO-1024x438.png

 

ГОРОДИНА  НА  ПІДВІКОННІ

Актуальність проекту. Щоб дитина без шкоди для здоров'я гризла  граніт науки, у неї повинні бути сили і гарний настрій.  Чим  же  «зарядити»  школяра?  Питання  поліпшення   здоровя  дітей   школа   вирішити   стовідсотково  не  в  змозі, але  сприяти  оздоровленню  учнів   шляхом   креативного  підходу  до  шкільного  харчування – цілком  реально.

Стислий опис: В  міжсезоння  дуже  актуальним  стає  питання  про   нестачу  вітамінів  в  нашому  раціоні, а  особливо,  в  раціоні  ростучого  організму. А  всім  відомо, що городина є незамінним низькокалорійним дієтичним продуктом у раціоні харчування, який при регулярному вживанні позитивно позначається на здоров’ї   дитини, є  основним натуральним джерелом  необхідних  вітамінів.  Тому  городину широко застосовують у приготуванні салатів і інших блюд. Городина зміцнює захисні сили організму і його опірність різним шкідливим впливам навколишнього середовища. Особливо цей захист важливий в осіннє-зимовий період, коли організм може зазнати грипу й іншим респіраторно-вірусним інфекціям.  Наша  школа, збудована  85 років  назад  і  не  має  пришкільної   земельної  ділянки. Тому  ми  стали  шукати вихід  у  використанні   таких  площ під  вирощування  городини, що  не  зайняті  меблями, шкільними приладами  тощо. Вибір  зупинили  на  підвіконнях, які  згідно   давнього  проекту,  широкі  і  добре  освітлені.

Очікувані результати проекту. Визначити, чи  є  можливість  забезпечити  шкільний  сніданок  вітамінами,  як  що  вирощувати  городину  у

горщиках  на  підвіконні.  Довідатись  про  те, які  городні  культури  є  оптимально  вигідними  для  вирощування  на  шкільному  підвіконні.

 

Назва проекту

                                                  ГОРОДИНА   НА  ПІДВІКОННІ

Автор проекту, e-mail

Сімченко  Наталья  Миколаївна,  Сопутняк  Віра  Миколаїв

Тип проекту

Інформаційно-дослідницький

Складові STEАM-проекту, зміст діяльності учнів

             S (науки)

Хімія, 7  клас: Розчини. Масова  частка  розчиненої  речовини.

Біологія, 6 клас: Умови  проростання  насіння. 8  клас.  Вітаміни.

Природознавство, 5  клас. Природні  і  штучні  екосистеми.

            T (технології)

Інформатика, 5 клас - пошук  інформації в Інтернеті про цінність  та технологію вирощування  городніх культур.  Інформатика, 6  клас. Програмне забезпечення  для  створення  презентацій – учні  створюють

презентацію  про  правила  висадки, догляду  за  городніми  культурами  в  умовах    приміщення.

            E (інженеринг)

Трудове навчання, 8 клас: Основи  проектування, матеріалознавство  та  технології  обробки. Садовий  інвентар – учні  самостійно  виготовляють  інвентар  по  догляду  за  городніми  культурами  в  горщиках.

           А (мистецтво)

Мистецтво, 5-7 клас. Мистецтво  в  нашому  житті. Дизайн  -  учні   5-7  класів  приймають  участь в  естетичному

оформленні  городів  на  підвіконні  в  1-7  класах.

 

  M (математика)

 

 

Математика, 5 клас: Десятковий  дріб. Знаходження  відсотків  від  числа  -  математичні  розрахунки під

час  приготування  грунту-суміші  для  городніх  культур  і  сумішей  для  підгодовування   городини  при

проростанні  в  ємкостях  на  підвіконні.

 

Складові STEM-проекту

Предмет, клас, навчальна тема (розділ)

Навчальні цілі

Дослідницькі завдання, орієнтовний термін виконання

S (науки)

 

Хімія, 7  клас.

Розчини. Масова  частка

розчиненої  речовини.

  • ознайомлення  з  кількісною ха-

рактеристикою  розчину;

  • відпрацювати практичні  навички  роботи  з  розчинами;
  • навички  безпечного  поводжен-

ня  з  речовинами  в  побуті  та

на  виробництві;

  • вміння  працювати  в  команді,

допомагати  один  одному.

  • приготувати  розчини  для  підго-

   довування  городини  для класів  по-

   чаткової  школи, розробити  інст-

   рукції  по  їх  використанню.

Біологія, 6  клас.

Умови  проростання

насіння

Біологія, 8 клас. Вітаміни.

  • називають чинники впливу на

проростання  насіння;

  • вміння  визначати  життєздат-

ність  насіння;

  • значення  вітамінів  для  людини;
  • вітамінна  цінність  городніх

рослин;

 

 

  •  оформити  зошит  для  нотаток

    «Юному  городнику»;  або

     «Вітаміни  цілий  рік».

Природознавство, 5 клас

Природні  і  штучні  еко-

системи.

  • формування  наукового  світогляду;
  • відрізняють  природні  та

штучні  екосистеми;

  • визначають   значення  штуч-

них  екосистем  в  житті  люди-

ни.

  •  скласти   буклет «Городні  культу-

    ри  нашого  підвіконня»

 

T (технології)

Інформатика, 5-6  клас.

Програмне  забезпечення

для  створення

презентацій.

  • формування  інформаційної

компетентності;

  • культура  користувача  і-ресур-

сів;

  • створити  презентацію  про  правила

   висадки, догляду  і  збереженню

   врожаю  городини  на  підвіконні.

 

E (інжиніринг)

Трудове навчання, 8 клас: Основи  проектування, матеріалознавство  та  технології  обробки. Садовий  інвентар.

  • застосовувати  математичні  методи розробки  креслень

садового  інвентарю  для  посад-

ки  і  догляду  за  городиною.

 

  • виготовити  декілька  комплектів

    інвентарю  для  посадки  городини

    і  догляду  за  нею.

           А(мистецтво)

 

 

Мистецтво, 5-7 клас. Мистецтво  в  нашому  житті. Дизайн.

 

 

  • ознайомитись з видами  дизайну;
  • створити  ескізи  декору

ємкостей  для  городини

на  підвіконні;

 

 

  •   декорувати  горщики  із  городи-

     ною;

 

 

M (математика)

Математика, 5 клас: Десятковий  дріб. Знаходження  відсотків  від  числа 

 

 

  • переводити  десятковий  дріб

у  відсоток;

  • знаходити  відсоток  від  числа;

 

  •   розробити  пояснювальну

     записку  для  приготування

     поживної  суміші  для  городини.

Проектні ризики

Заходи, спрямовані на зменшення їх негативного впливу

В школі відсутній Інтернет зв’язок

 

запропонувати учням виконувати завдання з пошуку інформації в Інтернеті вдома або на своїх  особистих

   гаджетах;

 

Обладнання, необхідне для реалізації проекту

Для виготовлення садового

інвентарю

 

Для презентації результатів роботи над проектом

 

Для  декору

Технічне  устаткування  шкільної  майстерні  (свердлувальний, точильний  та  токарний  станки), деревина.

 

 

Комп’ютер, принтер (для друку буклетів)

 

 

Фарби, папір, олівці, стрічки, наліпки тощо

Програмне забезпечення, необхідне для реалізації проекту

Для пошуку інформації в Інтернеті

Гаджети+ браузер

 

Веб-ресурси, необхідні для реалізації проекту

Для створення презентацій

Комп’ютер+програма для створення презентацій  MS Power Point

 

 

Діяльність після виконання проекту

 

Зібрану  городину  передати  в  шкільну  їдальню  для  вітамінного  додатку  до  сніданків

 г

 

 

 

1

logo-2.png 

docx
Додано
21 жовтня 2019
Переглядів
834
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку