Проєкт "Клумба моєї мрії"

Про матеріал
Пріоритетність екологічної освіти на сьогоднішній день визнана всією світовою спільнотою. Тому благоустрою територій, що прилягають до навчальних закладів, приділяється значна увага: в школі все повинно бути пронизано прагненням до прекрасного, а школярі повинні навчитися відчувати, розуміти, цінувати, і найголовніше творити красу. Ось чому благоустрій пришкільної території має не тільки естетичне, а й освітнє значення.
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Любов до квітів з давніх-давен властива всім народам. Яскраві, різноманітної форми, з приємним ароматом квіти завжди привертали і привертають увагу дорослих і дітей. На все життя залишається в людини любов до цих рослин, прищеплена з дитинства, і де б він не жив – скрізь і всюди буде розводити квіти.

Чому ми з дітьми вибрали саме цю тему для проекту? Більшу частину свого часу ми проводимо в школі ,і тому школа повинна бути красивою не тільки зсередини, але і зовні.

Проблема благоустрою шкільної території є актуальною з перших днів її існування. Наша шкільна територія – це частина освітнього середовища, в якій протікає процес соціалізації і розвитку особистості дитини. Це середовище має бути функціональним і комфортним для дитини, так як не тільки є складовою частиною процесу навчання, але і місцем прояву творчості, проведення вільного часу. Гарно влаштовані клумби, елементи ландшафту впливають на настрій людини, її здоров'я, створюють сприятливий мікроклімат.

Під благоустроєм і озелененням пришкільної території мається на увазі не тільки забезпечення сприятливих і безпечних умов для проведення спортивних занять, відпочинку, ігор та розваг учнів, але і створення привабливого з естетичної точки зору вигляду шкільного двору. Красиво оформлений, оточений зеленню і доглянутий шкільний двір, виховує в дітях почуття прекрасного, любов до природи і рідного краю, повагу до малої Батьківщини. Шкільний ділянка – місце, де учні здобувають основи екологічних знань, так як при створенні будь-якого парку або саду необхідно розуміння того, як рослини взаємодіють між собою і навколишнім середовищем. Навіть невеликий, правильно спланований пришкільний ділянку забезпечить більшу частину роботи на відкритому повітрі, прогулянки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I етап - допроектна діяльність

  1. Формування груп для проведення дослідження  за бажанням.
  2. Форми представлення продукту проектної діяльності:
  • група  1 «Юні біологи» (знаходять інформацію про весняні квіти в Інтернеті, енциклопедіях, довідниках );
  • група  2  «Літератори» (шукають легенди, складають вірші, акровірші).
  • група    3  «Художники» (оформляють проект, зображують дизайн квітників);
  • група 4 «Дизайнери» (знаходять техніку виконання моделей квітів з паперу);
  1. Вибір методів дослідження:
  • робота з довідниковою літературою;
  • робота в Інтернеті;
  • екскурсія, спостереження;
  • творча лабораторія;
  • консультативна робота.
  1. Розробка плану дослідження:
  • Обговоріть у групі, що саме ви повинні зробити для реалізації поставлених перед вами завдань.

- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.

- Обговоріть у групі, що саме необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та оригінальний.

 

II етап – дослідницька діяльність

  • Опрацювання літератури по вивченню оформлення квітників.
  • Збір даних про весняні квіти: ірис, тюльпан, нарцис,гіацинт, крокус, анемону.
  • Аналіз та оброблення отриманих даних.
  • Складання віршів, казок та оповідань про дані квіти, пошук міфів та легенд.
  • Зобразити ескіз квітника із запропонованих квітів

 

III етап – практична діяльність.

 

  • Виготовлення макету квітника з паперових квітів, згідно запропонованого ескізу.
  • Підготувати грунт ( удобрити, перекопати і т.д.)
  • Висадити багаторічні квіти (іриси, тюльпани, нарциси, гіацинти, крокуси, анемони) згідно технологічної карти.

 

ІY етап - заключний

  • Аналіз проміжних результатів роботи.

Зіставлення фактичних і бажаних результатів.

  • Висновки
  • Презентація проекту.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Благоустрій території школи – справа творча,  цікава і благородна. До того ж, об'єднані однією ідеєю, ми гуртуємось як колектив. Відбувається згуртування наших батьків між собою і з нами, дітьми. Створення квіткової клумби - не тільки необхідність прикрасити шкільну ділянку, але і ініціатива, творчість, фантазія, уява.

  На наш погляд наша ідея вдалася. Готовий проект шкільного квітника відповідає наступним вимогам:

  • модель відповідає естетичним вимогам;
  • рослини підібрані згідно екологічним характеристикам ділянки та згідно однієї  пори року;
  • оформлений по нашим ескізам квітник буде приваблювати нас напротязі квітня-травня місяця своєю яскравістю та оригінальністю.

Запрошуємо інших учнів до благоустрою території нашої школи. Створення прекрасного – чудова ідея!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото0362.jpgФото0367.jpg

 

 

Фото0368.jpgФото0369.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Фото0359.jpgФото0361.jpg

Фото0357.jpgФото0355.jpg

docx
Додано
7 лютого 2022
Переглядів
1153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку