Любов до квітів з давніх-давен властива всім народам. Яскраві, різноманітної форми, з приємним ароматом квіти завжди привертали і привертають увагу дорослих і дітей. На все життя залишається в людини любов до цих рослин, прищеплена з дитинства, і де б він не жив – скрізь і всюди буде розводити квіти.
Чому ми з дітьми вибрали саме цю тему для проекту? Більшу частину свого часу ми проводимо в школі ,і тому школа повинна бути красивою не тільки зсередини, але і зовні.
Проблема благоустрою шкільної території є актуальною з перших днів її існування. Наша шкільна територія – це частина освітнього середовища, в якій протікає процес соціалізації і розвитку особистості дитини. Це середовище має бути функціональним і комфортним для дитини, так як не тільки є складовою частиною процесу навчання, але і місцем прояву творчості, проведення вільного часу. Гарно влаштовані клумби, елементи ландшафту впливають на настрій людини, її здоров'я, створюють сприятливий мікроклімат.
Під благоустроєм і озелененням пришкільної території мається на увазі не тільки забезпечення сприятливих і безпечних умов для проведення спортивних занять, відпочинку, ігор та розваг учнів, але і створення привабливого з естетичної точки зору вигляду шкільного двору. Красиво оформлений, оточений зеленню і доглянутий шкільний двір, виховує в дітях почуття прекрасного, любов до природи і рідного краю, повагу до малої Батьківщини. Шкільний ділянка – місце, де учні здобувають основи екологічних знань, так як при створенні будь-якого парку або саду необхідно розуміння того, як рослини взаємодіють між собою і навколишнім середовищем. Навіть невеликий, правильно спланований пришкільний ділянку забезпечить більшу частину роботи на відкритому повітрі, прогулянки.
I етап - допроектна діяльність
- Озвучте пропозиції, аргументи, судження щодо кінцевого вигляду освітнього продукту, який ви створите.
- Обговоріть у групі, що саме необхідно вам зробити для того, щоб освітній продукт був якісний та оригінальний.
II етап – дослідницька діяльність
III етап – практична діяльність.
ІY етап - заключний
Зіставлення фактичних і бажаних результатів.
Благоустрій території школи – справа творча, цікава і благородна. До того ж, об'єднані однією ідеєю, ми гуртуємось як колектив. Відбувається згуртування наших батьків між собою і з нами, дітьми. Створення квіткової клумби - не тільки необхідність прикрасити шкільну ділянку, але і ініціатива, творчість, фантазія, уява.
На наш погляд наша ідея вдалася. Готовий проект шкільного квітника відповідає наступним вимогам:
Запрошуємо інших учнів до благоустрою території нашої школи. Створення прекрасного – чудова ідея!