Проєкт на тему "Збережемо нашу планету"

Про матеріал
Даний матеріал допоможе найкращезрозуміти , як можна зберегти планету чистою Мета проєкту: - продовжувати формувати знання учнів про збереження навколишнього середовища; - навчати виявляти пил у повітрі приміщень та на вулиці; - показати залежність здоров’я людини від чистоти повітря, значення рослин для очищення повітря; - розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність, спостережливість; - формувати пізнавальну самостійність та вміння аналізувати навчальний матеріал; - виховувати почуття відповідальності за збереження чистоти повітря.
Перегляд файлу

2024р.

Проєкт для учнів 2 – А клаcу

Автори: учні класу

Координатори:  класний керівник, батьки                   

Учасники проєкту: учні класу, батьки, лікар,технічний працівник школи

Проєкт за видом діяльності: дослідницько - інформаційний.

За змістовим аспектом:  екологічний

За кількістю учасників: груповий

За тривалістю:  короткотривалий

За наявністю міжпредметних зв’язків: поліпредметний

Актуальність проєкту: Ми живемо і розвиваємось . Зв'язки людей з оточуючим світом постійно змінюються. Людина постійно перебудовує своє оточення. Але не багато є людей, які прогнозують наслідки своїх дій. Тому, крім корисних результатів, ми отримуємо багато побічних , які отруюють життя. Якщо люди не навчаться жити в гармонії з природою, це може викликати екологічну катастрофу, при якій життя буде неможливим

Тема проєкту: «Збережемо нашу планету»

Ключове запитання:  Як зберегти чисте довкілля?
Мета проєкту

- продовжувати формувати знання учнів про збереження навколишнього середовища;

- навчати виявляти пил у повітрі приміщень та на вулиці;

- показати залежність здоров’я людини від чистоти повітря, значення рослин для очищення повітря;

- розвивати інформаційно-комунікаційну компетентність, спостережливість;

- формувати пізнавальну самостійність та вміння аналізувати навчальний матеріал;

- виховувати почуття відповідальності за збереження чистоти повітря.

Очікувані результати

- учні почнуть звертати увагу на чистоту довкілля;

 - будуть намагатися нашу планету зробити чистішою;

- у них виникне бажання краще доглядати за рослинами і висаджувати їх;

-  будуть сортувати сміття;

 - учні поділяться своїми думками з батьками.

Вед.1 У світі природи, де ліси й поля,

Живуть тваринки, квіти і дерева.

Тут рослини ростуть, а пташки співають,

І діти щасливі, коли з ними грають.

Вед.2 Ми повині берегти цей чудовий світ,

Щоб кожний живий організм мав своє місце,

Не смітити, не ламати, не рвати,

А ласкаво ставитись до кожної квітки й тварини.

Вед3. Тому ми вірішили обрати темою нашого проєкту одну з найважливіших тем нашого часу- охороні довкілля та збереженню навколишнього середовища!

Вед.4 Ми всі знаємо, що кожен з нас має відповідальність перед майбутніми поколіннями, і саме тому ми долучаємося, до цієї важливої справи.

Вед.6 У рамках проєкту ми провели ряд заходів, спрямованих на підвищення усвідомлення проблеми екології та розвитку практичних навичок , щодо їх розвязання.

Вед. 1 Перш за все, давайте дізнаємося, чому важливо зберігати наше довкілля чистим?

Вед. 2 Чисте довкілля допомагає нам залишатися здоровими, тварини та рослини теж потребують чистого середовища.

Вед 3. Що ж ми можемо робити, щоб зберегти наше довкілля чистим?

Вед.4  Для того. Щоб дати відовідь на це запитання ми відвідали «Вінницьку станцію юних натуралістів»

Вед.5 Занурилися у чудовий світ природи. І не просто дізналися багато цікавої та пізнавальної нформації про різних тварин, нкомах та риб, але змогли безпосередньо з ним по взаємодіяти.

Вед.6 Спробували відчути себе дослідниками природи. І дізналися про різні рослини їхню користь та шкоду.

Вед.1 На цьму ми не зупинилися. І створили власну виставку малюнків «Як зберегти чисте довкілля?», адже ми знаємо, що людиною споруджуються заводи, проводяться нафто-і газопроводи. Це усе технічний прогрес. З цієї причини забруднюються водойми, гинуть ліси, руйнується жива природа.

Вед.2  Ми завжди твердили, що людина- це господар природи. І ось тепер господар залишає після себе безживні, безплідні  простори.

Вед.3 А  скільки часу природа витрачає на  очищення своїх природніх ресурсів від людської шкоди?

Вед.4 Тому ми вирішили створити соціальний ролик. Для того щоб привернути увагу до цієї  проблеми більше людей.

Вед.5 Задумуючись над екологічними  проблемами сучасності. У нас виникло запитання : «Чи чисто у наших домівка?»

Вед.6 Щоб дізнатися на скільки чисте середовище у кожного вдома ? Ми вирішили перевірити за допомогою досліду «Чиста домівка».

Вед.1Таким чином ми дізналися, що лише за добу звичайний білий листок перетворюється на сірий. А що вже говорити про довкілля?

-Вед.2 Чисте довкілля це наше здоров'я, адже це наша найголовніша мета.

Вед.3 Що ми можемо зробити, щоб наша планета стала чистішою?

Вед.4 Розпочати сортувати сміття. Адже сортування сміття- це важлива справа для нашої планети та нашого здоров'я.

Вед.5 Ми вирішили розпочати із себе. І  спробували сортувати сміття. І з лігкістю можемо сказати, що це просто!

Вед.6 Надто багато часу і надто багато зусиль природи знадобилося, щоб на Землі з'явилася людина. Сумно спостерігати, як прогрес цивілізації руйнує основи існування.

Вед.1  Щоб допомогти природі прибрати наслідки людства. Кожен з нас зможе спробувати відновити- частинку природи.

Вед.2 Це спробували зробили і  ми . Тепер окрасою нашої шкільної території є чарівний саджанець дерева «МАГНОЛІЇ»

Вед.3 Який сподіваємося буде радувати око не один рік.  Щоб воно змогло вирости та зміцніти . Ми не забуваємо у весняну спеку   поливати його. Не лише його, а й усі квіти, які нас оточують.

Вед.4 Зрозумівши це ми запустили челендж «Полий квіти». Майже весь клас долучився  до челенджу.

Вед.5 Нам всім потрібно зробити відповідні висновки з нинішньої екологічної ситуації в світі.

Вед.6 Нам, підростаючому поколінню хотілося б бачити:
- як людство осмислено вибирає шлях оберігання і відновлення тієї прекрасної зелено-блакитної крихітної кульки у Всесвіті, яка стала єдиним будинком для усіх нас.

Вед.1 Чистою, багатою із  здоровою флорою і фауною планету, де людина, як вища форма життя, відповідально виконує функцію хазяїна.

Вед.2 Обговоривше, якою ми бачимо нашу планети. Ми створили аплікацію: «Чисте довкілля-запорука довголіття»

Вед 3. Кожна робота мала заклик про збереження природи

Тому збираймо сміття й доглядаймо за лісами,

Поливаймо квіти й гудуймо пташок

Вед.4 Щоб наша Земля була здороваю і чистою,

І ми разом з нею раділи кожному новому дню!

 Пісня

Вед.5. Дякуємо за увагу!

зображення_viber_2024-06-05_11-49-14-138

 

Список використаної літератури

  1. Вікіпедія
  2. https://vseosvita.ua/library/eko-proekt-druge-zitta-smittu-510892.html
  3. https://www.youtube.com/watch?v=5xK8vwZX_Ok
  4. https://obuchonok.com.ua/

 

docx
Додав(-ла)
Матяш Катерина
Пов’язані теми
Природознавство, 2 клас, Позакласні заходи
НУШ
Інкл
Додано
4 вересня
Переглядів
106
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку