Гімназія № 11
м. Бердичева
Проєкт на тему:
Здоровий спосіб життя
Автор проекту: Лойко Л.Є.
2023 рік
Зміст
Здоровий спосіб життя
Актуальність проекту
На сучасному етапі розвитку суспільства пріоритетним напрямом виховного процесу є формування у всіх учасників освітнього процесу моральних цінностей, що виробила цивілізація протягом тисячоліть свого існування. Здоров'я дітей – основа розвитку держави. Тому саме медичні аспекти збереження здоров'я мають істотно більше значення в дитинстві, ніж у подальших вікових групах. А негативні тенденції істотно впливають на ефективність освітнього процесу. Саме тому педагогічні працівники нашої гімназії не тільки інформують учасників освітнього процесу про здоровий спосіб життя, а й проводять виховні години, бесіди, перегляд відеоматеріалів та презентацій на дану тематику, день здоров`я, проводять фізкультхвилинки під час проведення уроків, рухливі ігри.
Що таке здоров’я? Як його зберегти?
Ось два найважливіші питання сьогодення, які турбують кожну людину.
Здоров’я – запорука повноцінного та щасливого життя. Проте згубні звички, малорухливий спосіб життя та неповноцінне харчування заважають сучасній людині бути здоровою. Саме тому ми обрали таку тему для нашого проекту. Здоров’я – це найбільше багатство, яке має людина. Воно потрібне всім, щоб радіти, сміятися, насолоджуватися життям. Здоров’я залежить від того як ти поводишся, де ти живеш, що їси, як навчаєшся. Здоров’я потрібно вміти берегти.
Мета проекту
- дослідити напрями формування здорового способу життя дітей, підлітків;
- підвищувати інформованість учасників освітнього процесу про здоровий спосіб життя;
- мотивувати бажання зміцнювати своє здоров’я і здоров’я оточуючих;
- попередження дітей, підлітків про негативний вплив на стан здоров’я людини шкідливих звичок;
- виховувати любов до життя, до навколишнього світу, до людей.
Завдання проекту
- розкрити сутність поняття «здоров’я», основні складові здорового способу життя;
- навчити дітей та молодь вести здоровий спосіб життя;
- посилити профілактику захворювань;
- сприяти розумінню особистої відповідальності за власне здоров’я;
- виховувати толерантного ставлення до людей, хворих на ВІЛ/СНІД:
- виховувати відповідальне ставлення до збереження особистого здоров’я та життя;
- бажання навчатись вести здоровий спосіб життя;
- привернути увагу громадськості до питань інформування, навчання та виховання дітей, підлітків щодо правил здорового способу життя;
- підвищити загальний рівень культури, здорового способу життя серед учасників освітнього процесу.
Характеристика проекту:
Тип проекту: творчий, середньої тривалості, колективно-індивідуальний;
За кінцевим результатом: практико –орієнтований;
За змістом: міжпредметний;
За кількістю учасників: колективний;
За ступенем самостійності: репродуктивно-дослідний.
Учасники проекту:
Виконавці: учні 5-Б класу
Партнери проекту: класні керівники та учнів 5-11 класів
Цільова аудиторія: учні 5-11 класів, педагогічний колектив, батьки.
Очікувані результати реалізації проекту:
- виховати самостійних, відповідальних громадян України, які
ведуть здоровий спосіб життя;
- вміти берегти власне здоров’я і популяризувати здоровий спосіб життя;
- знизити відсоток кількості підлітків, схильних до шкідливих звичок.
План реалізації проекту:
«Здоровий спосіб життя»
Термін виконання
|
Види робіт
|
Відповідальні |
Ключові компетентності, розвиток яких передбачено проектом |
Підготовчий етап реалізації проекту (дослідницько- аналітичний) |
|||
1– й тиждень
|
Обгрунтування актуальності проблеми, вибір форм і методів ії розв’язання. Година спілкування: «Твоє здоров’я в твоїх руках»
Анкетування здобувачів освіти «Здоровий спосіб життя»
Перегляд відео сюжету про здоровий спосіб життя
Тренінг «Наше здоровя у наших руках» |
|
Громадянська та соціальна
Інформаційно-комунікаційна
Загально-культурна
Навчання впродовж життя
Загально-культурна
|
Основний етап реалізації проекту (етап творчого розвитку)
|
|||
2– й тиждень
|
Конкурс малюнків «Здоровий спосіб життя»
Відеолекторій про корона вірус
Перегляд відео «Бережи здоров’я» Анкетування «Шкідливі звички» |
Класні керівники
|
Загально-культурна
Інформаційно-комунікаційна Уміння вчитися Соціальна |
3– й тиждень |
Презентація «Здоровий спосіб життя»
Відеолекторій про коронавірус
Бесіда з батьками щодо здорового способу життя людини.
Година спілкування «Хочеш бути здоровим? Будь!»
Виховна година «Безпечна поведінка – запорука здорового та щасливого життя»
|
|
Навчання впродовж життя
Інформаційно-комунікаційна Інформаційно-комунікаційна
Інформаційно-комунікаційна
Інформаційно-комунікаційна |
Заключний етап реалізації проєкту
|
|||
4– й тиждень
|
Перегляд відео сюжету про Всесвітній день здоров’я,
Перегляд відео сюжету про світовий рекорд зі стрибків на скакалці.
Виховна година «Здоров’я людини – найвища цінність»
Обробка й оформлення результатів виконання проекту: леп бук «Здоровий спосіб життя». Проведення аналізу роботи над проектом та нагородження найактивніших учасників.
|
|
Загально-культурна
Інформаційно-комунікаційна
Інформаційно-комунікаційна
Загально-культурна
|
Презентація «Здоровий спосіб життя»
в дистанційній формі синхронному режимі
Підсумки та результати роботи:
учасники проекту прийшли до висновку, що здоровий спосіб життя – це запорука здоров’я людини і нації.
Додатки
«Ми обираємо здоровий спосіб життя»
Прогулянки на свіжому повітрі, спорт, фізична культура.
5-Б клас
Челендж стрибків на скакалці 5-Б клас
Китайський підліток встановив рекорд з найбільшої кількості стрибків на скакалці. За пів хвилини 17-річний хлопець підстрибнув аж 228 разів. Усе відбувалось настільки швидко, що навіть скакалки не було помітно. Рекорд встановили на міжнародному конкурсі зі стрибків в Шанхаї. Випуск ТСН.Ранок за 21 листопада 2019 року
5 – Б клас
Позакласний захід
"Ми за здоровий спосіб життя"
В дистанційній формі у синхронному режимі
Всесвітній день здоров’я щорічно відзначається 7 квітня.
Основна мета свята – привернути увагу населення до свого здоров’я,
профілактики захворювань, мотивації до здорового способу життя.
Стан здоров’я населення викликає занепокоєння та є однією з найактуальніших
проблем багатьох країн світу, адже здоров’я населення – одна з головних складових
національного багатства країни, рушійна сила економічного та соціального
розвитку держави, репродуктивності населення. Тількиздорова людина може
ефективно працювати, створити міцну сім’ю, приносити максимальну
користь суспільству.
Завдання: 1) виконувати ранкову зарядку та руханки під час перерв між уроками
2) прийняти участь у челенжері «Стрибки на скакалці».
Виконайте стрибки на скакалці протягом хвилини та порахуйте
кількість виконаних стрибків!
Під час виконання завдання зробити фото дитини. Надіслати у Google classroom.
Джерела інформації:
https://www.youtube.com/watch?v=ZToAseD7y_k
https://www.youtube.com/watch?v=nw58zXw-7kg
https://www.youtube.com/watch?v=FHyng3t-4Cg
https://www.youtube.com/watch?v=gOj2Y0tUzOs